Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Bijzondere aankondiging. Alleen een KlubC-headliner op een uitverkochte dag zonder te melden dat die dag is uitverkocht.

Ben op zich wel benieuwd vanwege zijn Blur en Gorillaz werk, maar wat ik tot nu toe van zijn solowerk kan vinden, kan me niet zo boeien..

Zou Skrillex overigens niet nog in de Barn kunnen?

Ik denk niet dat we onmiddellijk weer namen moeten verwachten hoor, we hebben er al veel + ze hebben ook nog een bericht geplaatst met het feit dat de donderdag nu ook uitverkocht is. Dit op zich zal de ticketverkoop wel wat aanzwengelen.

En wat Skrillex betreft, lijkt me wel leuk op de main, al heel wat volk weg dan, zoals bij netsky vorig jaar, wordt een leuk feestje.

Wacht, ze zullen toch niet Damon Albarn en Skrillex tegelijk boeken?? Kan ik me niet voorstellen, Damon klaagde afgelopen jaar al dat ze uren moesten wachten tot ze op konden treden

the rolling stones als werchter afsluiter?? (pinkpop)

Ik denk dat dat niet gaat gebeuren. Maar ga als je er in gelooft maar vast een kaartje kopen, want als dat bekend wordt is t denk ik zo uitverkocht(die dag sws en mss combi ook wel heel snel)

the rolling stones als werchter afsluiter?? (pinkpop)

Als Werchter hen al zou vastkrijgen zetten ze hem sowieso op Werchter Boutique, kunnen ze mooi 80 euro per kaartje vragen voor één artiest.

Zijn de Manic Street Preachers geen kanshebber? Ze touren in Europa en zouden een mooie middagnaam zijn op de main. Fingers crossed.

Zijn de Manic Street Preachers geen kanshebber? Ze touren in Europa en zouden een mooie middagnaam zijn op de main. Fingers crossed.

Hier inderdaad al een keer gehoord. ik persoonlijk vind het een heerlijke band en zie ze dus graag komen. ergens in de middag/eind van de middag op mainstage zou zeker een toevoeging zijn.
het enige probleem is dat ze op 27 mei al in Brussel staan.

Bryan Adams treedt de 29ste juni op in Ierland (Westport Festival), en iets ervoor zit hij in Duitsland. Eerder iets voor Classic, of zou het kunnen?

Manic Street Preachers wil ik heel graag eens zien dus hopelijk komen ze. Bryan Adams zie ik ook graag komen. Die kan altijd in barn of vroege avond op main.
van nieuwe namen hurricane festival lijkt mij the kooks ook een serieuze optie voor RW.

Manic Street Preachers wil ik heel graag eens zien dus hopelijk komen ze. Bryan Adams zie ik ook graag komen. Die kan altijd in barn of vroege avond op main.<br>
van nieuwe namen hurricane festival lijkt mij the kooks ook een serieuze optie voor RW.

Ja of als afsluiter van het festival, hij verkoopt in zn eentje stadions uit dus lijkt me de barn iets te klein. Maar ik zie hem toch eerder TW classic doen.

RHCP toch nog een klein kansje voor werchter? Zou mooi zijn als de toch de zondag zouden afsluiten na KOL :P blijven hopen kan altijd :)

Dat zou me dan toch even een kutdag zijn. Die waren in 2012 de minste act van het gehele festival. Dan heb ik liever iets als Kanye of zelfs The Prodigy zie ik nog liever.

Als die komen is de zondag echt naar de klote... KoL zo passief als de pest.. en RHCP deed ze goed na ... damn wat vond ik dat bagger ... die hebben der beste tijd wel gehad !

De stones zullen wel voor classic zijn, moesten ze op pinkpop staan.
Of bryan adams. 1 van die 2 gok ik voor de classicversie dit jaar.

In geval Stones = present, in geval Bryan = misschien ook wel.

Maar Werchter, waar ik dit jaar sowieso present ben. De Peppers, het zou kunnen, maar toch ook weer niet. Vermits grote namen uitblijven, kan er nog vanalles, wat zowel goed als negatief kan zijn.

Heb RHCP de laatste keer niet gezien op werchter, die keren daarvoor o.a. op pinkpop vond ik ze echt goed!
Mischien omdat john Fruciante er niet meer bij is?!
Is t trwns cker dat Arctic monkeys headliner zijn?

Heb RHCP de laatste keer niet gezien op werchter, die keren daarvoor o.a. op pinkpop vond ik ze echt goed!<br>
Mischien omdat john Fruciante er niet meer bij is?!<br>

Ja, ht is cker dt Arctic Monkeys headliner zullen zijn.

Heb RHCP de laatste keer niet gezien op werchter, die keren daarvoor o.a. op pinkpop vond ik ze echt goed!<br>
Mischien omdat john Fruciante er niet meer bij is?!<br>

Arctic Monkeys zijn aangekondingd als headliner ja. Enkel op zondag is het nog een twijfelgeval. Noem Kings Of Leon een headlioner, maar zoals vorig jaar, toen Blur eigenlijk de echte headliner was. Ik verwacht nog een afsluiter/2de headliner.

Even dit: volgens mensen op een ander forum, die voor muziekpers schrijven, staat in het persbericht dat KoL de festivalafsluiter is.

Maar toch gek dat het alleen daar vermeld is. Verder hebben ze het nergens neer gezet. Op hun site, nieuwsbrieven en social media.. nergens. Volgens mij kondigde ze vorig jaar Editors heel groot aan en hadden ze het overal over festival afsluiter.

In nieuwsartikelen op andere muzieksites zie je wel veel dat ze het over festival afsluiter hebben.

Users who are viewing this thread