Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
OutKast zou erg tof zijn
icon_smile.gif
En die is ook al vaak besproken dus ik hoop erop
icon_smile.gif

Wat hier besproken wordt zegt meer over onze interesse in een artiest dan over de aanwezige kans. Kijk naar de verhouding posts over Muse en over KoL, en wat er uiteindelijk staat.

Tussen twee haakjes, als ze OutKast voor KoL zetten ben ik zondag vroeg weg denk ik.

Outkast speelt zaterdag en zondag op Wireless. Kan dus nog enkel donderdag of vrijdag op Werchter. Kanye West speelt op vrijdag en zondag. Zou enkel nog donderdag (of zaterdag) kunnen. Lijkt me zeer kleine kans gezien het huidige programma.

Bruno Mars zie ik er wel nog staan rond 18u op mainstage vrijdag.

Outkast speelt zaterdag en zondag op Wireless. Kan dus nog enkel donderdag of vrijdag op Werchter. Kanye West speelt op vrijdag en zondag. Zou enkel nog donderdag (of zaterdag) kunnen. Lijkt me zeer kleine kans gezien het huidige programma.

Hoe kom je erbij dat Outkast op zaterdag en zondag speelt? Ik denk dat je het verkeerd gezien hebt. Het staat niet op het affiche en het is simpelweg nogal onlogisch.

Ik zat er in elk geval naast met Bestival, dat is inderdaad pas in september. Dus nog mogelijkheden zat voor Outkast! Lijkt me ook een goedkoper alternatief voor Kanye West

<div class="d4p-bbt-quote-title">Everyknight wrote:</div>

Hoe kom je erbij dat Outkast op zaterdag en zondag speelt? Ik denk dat je het verkeerd gezien hebt. Het staat niet op het affiche en het is simpelweg nogal onlogisch.

Ik zat er in elk geval naast met Bestival, dat is inderdaad pas in september. Dus nog mogelijkheden zat voor Outkast! Lijkt me ook een goedkoper alternatief voor Kanye West

Dat staat gewoon op de affiche hoor. Boven elk groepje artiesten staan de dagen en locaties.

Ik heb overal gezocht, maar ik vind geen optreden van Kanye West op Werchter zondag. En laat dat nou net even de ideale dag voor Kanye West zijn! Kings of Leon als hoofdact en dan als een soort van afterparty keihard gaan op Kanye West. Het is voor mij tenminste een droom die uitkomt, om eindelijk Kanye te kunnen zien. Op één of andere manier gaat het steeds mis (de tour met Jay-Z was ik ziek, in de HMH vorig jaar was ik in het buitenland en een aantal jaar geleden was het precies in mijn toetsweek...)

En Bruno Mars gaat nooit van zijn leven nog ergens in de middag spelen, dat is het hetzelfde als Dennis (van het Pinkpop topic) die zegt dat Arctic Monkeys op maandag voor een mooie middagplek kan gaan (LOL)

Ik heb overal gezocht, maar ik vind geen optreden van Kanye West op Werchter zondag.
Op die poster boven jouw post staat boven de naam Kanye West: Fri - London // Sun - Birmingham. Het is een dubbelfestival ;)

En Kanye of een andere rapper als festival afsluiter lijkt mij een te grote gok die ze niet aan durven .

Ik hoop dat Marble Sounds komt, vind ik echt een goede recente Belgische groep en met Leave A Light On hebben ze toch een hit te pakken. Hun cover van Bette Davis Eyes vind ik ook erg mooi.

Stockholm Syndrome wrote:
Ik heb overal gezocht, maar ik vind geen optreden van Kanye West op Werchter zondag.

Op die poster boven jouw post staat boven de naam Kanye West: Fri – London // Sun – Birmingham. Het is een dubbelfestival
icon_wink.gif

En Kanye of een andere rapper als festival afsluiter lijkt mij een te grote gok die ze niet aan durven .

Het is juist een gok die ze makkelijk kunnen maken. Kanye West zou alleen op donderdag en zaterdag beschikbaar zijn. Dit zijn precies de dagen waarvan de dag-tickets al zijn uitverkocht. Die die-hard Metallica, Pearl Jam en Black Keys fans gaan gewoon naar huis als ze de afsluiter niet tof vinden. In tegenstelling tot het publiek van de combi-ticket. Die gaan meestal naar zo'n festival voor het totaal-plaatje. Het totaalplaatje van RW kent ieder jaar weer pop, EDM, rock, hip-hop en alles daar omheen. Genoeg mensen die voor Kanye West blijven! Al is het maar omdat hij zo beroemd is. Jammer is dat Skrillex waarschijnlijk de donderdag afsluiter en Pearl Jam de zaterdag. maar ik geloof wel dat, wanneer ze Kanye kunnen boeken als afsluiter, ze daar echt wel plaats voor maken. Ik schrijf hem nog niet af, al acht ik de kans ook niet enorm..

Het is juist een gok die ze makkelijk kunnen maken. Kanye West zou alleen op donderdag en zaterdag beschikbaar zijn. Dit zijn precies de dagen waarvan de dag-tickets al zijn uitverkocht. Die die-hard Metallica, Pearl Jam en Black Keys fans gaan gewoon naar huis als ze de afsluiter niet tof vinden. In tegenstelling tot het publiek van de combi-ticket. Die gaan meestal naar zo’n festival voor het totaal-plaatje. Het totaalplaatje van RW kent ieder jaar weer pop, EDM, rock, hip-hop en alles daar omheen. Genoeg mensen die voor Kanye West blijven! Al is het maar omdat hij zo beroemd is. Jammer is dat Skrillex waarschijnlijk de donderdag afsluiter en Pearl Jam de zaterdag. maar ik geloof wel dat, wanneer ze Kanye kunnen boeken als afsluiter, ze daar echt wel plaats voor maken. Ik schrijf hem nog niet af, al acht ik de kans ook niet enorm..

Maar het is een gok die ze juist niet moeten maken. Die dagen zijn toch al uitverkocht, dus dan kan je het aanzienlijke bedrag van Kanye juist beter spenderen aan sterkere acts om de zondag nog wat te versterken. Die dag heeft immers wel een gok nodig. Of een onverwachte publiekstrekker.

Ik denk dat we Interpol en Chvrches nu toch wel als bijna-zekerheden mogen aanschouwen na hun aankondiging voor BKS :-) hoewel, je weet nooit natuurlijk... En om terug te komen op de Wireless line-up, denk ik dat Pharell en Outkast de twee 'grootste' namen zijn die kans maken :-)

Man als Interpol aan de affiche wordt toegevoegd ga ik meteen een paar gaten in de lucht springen. Dat is ongetwijfeld één van mijn favoriete bands van de laatste 10 jaar. Ook live een topper (vind ik dan). En ja, ik voel dat de kans dat ze er gaan staan ook echt steeds groter wordt. :) En wat Chvrches betreft: ook die zijn welkom. Niet slecht ook, die groep. The Mother We Share was een prima album. Morgen nieuwe namen trouwens?

Ohja, de Kaiser Chiefs mogen gerust tussen de geruchten gezet worden aangezien Ricky Wilson zelf heeft aangegeven dat hij daar zou willen spelen dit jaar. "Werchter is één van onze favoriete festivals". Van mij zijn ze welkom.

(bron: http://www.standaard.be/cnt/dmf20140128_00952048)

Wellicht dat Vintage Trouble of herhaling komt..

UK TroubleMakers! We are coming back in JUNE and have just confirmed NEW headline shows at:
Sun, 22-Jun Sage Gateshead
Tue, 24-Jun The Queen's Hall, Edinburgh
Thu, 26-Jun Bristol Bierkeller
We are also playing the following festivals:
Sat, 21-Jun Linton Festival
Sat, 28-Jun Grillstock Manchester
Tickets for all headline shows go ON SALE this FRIDAY 31st Jan at 9am. Full details will soon be available at: http://www.vintagetrouble.com/shows.html

Vorig jaar was het in ieder geval een lekker optreden. Vraag is dus of ze de oversteek naar het vaste land gaan maken uberhaupt.

Ik denk dat we Interpol en Chvrches nu toch wel als bijna-zekerheden mogen aanschouwen na hun aankondiging voor BKS
icon_smile.gif
hoewel, je weet nooit natuurlijk… En om terug te komen op de Wireless line-up, denk ik dat Pharell en Outkast de twee ‘grootste’ namen zijn die kans maken
icon_smile.gif

nee precies, volgens mij wisten we ook zeker dat Alice In Chains zou komen. ik ga nu niks meer over die twee zeggen, en wil heel graag dat Chvrches komt. dus ik daag het lot niet uit :D

Grapjassen zijn die gasten van KS. Hopelijk blijven die ver uit Werchter vandaan. Zo'n geldslurpende klotegroep hoeft van mij niet meer op Werchter te staan. In Nederland staan ze op Paaspop, hopelijk stuurt Werchter ze ook door naar een kleiner festival.

Zo'n band die zoiets in de pers gaat verkondigen doet dat meestal uit wanhoop omdat ze nog niet gecontacteerd werden door de organisatie. Zie ook Metallica en Glastonbury...

Kaiser Chiefs zijn op enkele jaren teruggezakt van Lotto Arena (8000 man) uitverkopen en hoog op Werchter staan naar Botanique (500 man) spelen en subheadliner zijn op fucking Suikerrock. Werchter zal hen wijselijk doorverwijzen naar iets als Lokerse Feesten of Les Ardentes. Heel eventueel krijgen ze nog een spot als The Hives in 2013.

We hebben daar al zo’n vijf keer gespeeld en we zouden het raar vinden om op de affiche van een van onze favoriete festivals te ontbreken.

Lol hoe bedoel je arrogant. Ben wel benieuwd of dit de letterlijke woorden waren van hun.

Users who are viewing this thread