Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Het is gewoon een band die populariteit verliest momenteel, dan ga je gekke dingen doen. Ze zijn nooit echt groot geweest natuurlijk, maar blijft naar mijn mening toch een sterke naam op je festival als je ze een lage spot geeft.

The hives zijn wel aan het touren ..

29 June 2014 - Roeser, Luxembourg
Rock-A-Field 2014
Click here for more info & to buy tickets

JULY 2014

11 July 2014 - Straubenhardt, Germany
Happiness Festival

12 July 2014 - Straubenhardt, Germany
Happiness Festival

past werchter mooi tussen, en verwacht dat eerlijk gezegd ook wel .. naar mijn idee is het een goede kans !

29 June 2014 – Roeser, Luxembourg<br>
Rock-A-Field 2014<br>

JULY 2014

11 July 2014 – Straubenhardt, Germany<br>
Happiness Festival<br>

12 July 2014 – Straubenhardt, Germany<br>
Happiness Festival<br>

past werchter mooi tussen, en verwacht dat eerlijk gezegd ook wel .. naar mijn idee is het een goede kans !

The Hives staan al in Belgie, op Groezrock + we gaan al genoeg herhalingen hebben.

Headliner in KluB C op donderdag staat op de site. Dat had ik dan weer niet verwacht.

Ben benieuwd of hij live ook nog wat Gorillaz nummer doet. Of hij moet een hele headline show met eigen materiaal vullen?

Ellie Goulding staat hoger in de pikorder dan Damon Albarn.. betekend dit dat Ellie Goulding vrijdags The Barn headliner? Of staat ze (te) hoog op de Main?

ik vind het maar niets, maar dat is persoonlijke smaak. en zal skrillex dan toch de dag aflsuiten op de main, of blijft het erbij dat metallica dit doet? skrillex kan ook nog altijd voor metallica op de main staan maar dat lijkt me raar

Skrillex zal na Metallica afsluiten dat lijkt me nu wel zeker.

Toffe naam! ik hoop dat hij tussen Metallica en Skrillex in staat, maar ben bang dat ik moet gaan kiezen.

He just finished recording his first solo album, and plans to tour solo in support of it, playing music from across his entire career with Blur and Gorillaz.

Twee weken terug speelde hij ook een korte set op een film festival solo nummers maar ook 2 Blur nummers en 2 Gorillaz nummers.

En Skrillex sluit dan waarschijnlijk de dag af. Kan me niet voorstellen dat ze die tussen Placebo en Metallica neerzetten.

Het is gewoon een band die populariteit verliest momenteel, dan ga je gekke dingen doen. Ze zijn nooit echt groot geweest natuurlijk, maar blijft naar mijn mening toch een sterke naam op je festival als je ze een lage spot geeft.

Ricky Wilson is wellicht de arrogantste Brit sinds de broertjes Gallagher, eenmalig gezien en hopelijk hoef ik ze nergens mee te aanschouwen. Wat een verschrikkelijke vent en KC is al jaren irrelevant.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Fonneke wrote:</div>

29 June 2014 – Roeser, Luxembourg<br><br>
Rock-A-Field 2014<br><br>

JULY 2014

11 July 2014 – Straubenhardt, Germany<br><br>
Happiness Festival<br><br>

12 July 2014 – Straubenhardt, Germany<br><br>
Happiness Festival<br><br>

The Hives staan al in Belgie, op Groezrock + we gaan al genoeg herhalingen hebben.

ja maar is wel leuke herhaling, liever dat dan die meerdere andere herhalingen ..

Ik verwacht dan toch morgen of overmorgen nog wat namen, weer een naam of 6-7 en eindelijk een eerste podiumindeling hoor.
Eind januari volgt altijd de eerste grote lading namen (20-tal) en een podiumindeling. Vermits we nu al veel namen weten, zullen we er wel wat minde krijgen, maar toch nog een paar vermoed ik. We missen ook nog watsubheadliners/ 2de headliner voor zondag.

Ik vind het idee van af en toe wat namen lossen wel leuk. Maakt het spannender

De aankondiging van vandaag zegt me niets.
Ik ga toch bij Metallica staan :)
(of hij treed op tijdens Skrillex bezig is, kan ook, dan zie ik nog wel)

<div class="d4p-bbt-quote-title">Stockholm Syndrome wrote:</div>
Ik heb overal gezocht, maar ik vind geen optreden van Kanye West op Werchter zondag.

Op die poster boven jouw post staat boven de naam Kanye West: Fri – London // Sun – Birmingham. Het is een dubbelfestival
icon_wink.gif

En Kanye of een andere rapper als festival afsluiter lijkt mij een te grote gok die ze niet aan durven .

Ahh klote nou dan komt ie sowieso niet. Hij gaat echt niet tussen vrijdag en zondag even naar België op een dag die al is uitverkocht en waar hij totaal niet tussen past. Donderdag staan Skrillex, Metallica, Damon Albarn en Placebo al, dat bij elkaar betekent een no go voor Kanye.

Verrast me wel dat hij KlubC headlined, die spot word normaal bekleed door iemand van een ander genre. Ik hoop echt dat hij na Metallica en tijdens Skrillex speelt, wil hem graag zien maar ook bij Metallica vooraan staan.

Users who are viewing this thread