Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Van mij mogen ze ook zeker nog een keer komen, maar ze hebben natuurlijk wel gelijk dat het geen overkill moet worden. Daar hebben we deze editie al een duidelijk voorbeeld van

Hallo iedereen nieuw hier, houd wel altijd in de gaten of er nieuwe namen zijn bekendgemaakt;)
Ben tot nu toe eigenlijk wel tevreden over de meeste namen. Hoop nog op Foals, Warpaint, Beck, Girls in Hawaii, the 1975, CHVRCHES en stiekem Lana del Rey. Ook zag ik dat The Selecter met een nieuw album komt leuk voor Klub C? Of niks voor werchter?
Groeten Robbert

Wireless heeft de eerste namen bekend gemaakt. Hiervan zullen er wel wat naar RW komen. Ik gok op Rudimental, Pharell Williams, Earl Sweatshirt, Outkast en Chance the Rapper. Al moet ik wel zeggen dat al deze artiesten met dit festival al twee keer in het RW weekend spelen (in Londen en Birmingham) en het er natuurlijk wel vanaf hangt of ze de oversteek willen maken én in de meeste gevallen dan ook drie dagen op rij spelen.

1170784_10152169149987590_2042914533_n.png

Wireless heeft de eerste namen bekend gemaakt. Hiervan zullen er wel wat naar RW komen. Ik gok op Rudimental, Pharell Williams, Earl Sweatshirt, Outkast en Chance the Rapper. Al moet ik wel zeggen dat al deze artiesten met dit festival al twee keer in het RW weekend spelen (in Londen en Birmingham) en het er natuurlijk wel vanaf hangt of ze de oversteek willen maken én in de meeste gevallen dan ook drie dagen op rij spelen.

1170784_10152169149987590_2042914533_n.png

Lijkt me blijkbaar wel te te kunnen aangezien Ellie Goulding dat al doet :-) dit is echt een groot deel van de crème de la crème van de hiphop momenteel, dus daar mogen er idd gerust een paar van afzakken :-) Ik hoop op Kanye West ( zal wel moeilijk zijn) , Outkast , Chance the Rapper en zéker ook Pharrel! Pretty lights btw echt ook top ( dj weliswaar )

Zou mijn droom dan toch uitkomen; Kanye West op Rock Werchter?! Ik ben in ieder geval enthousiast! Hij kan wel alleen de donderdag of zaterdag, dusop zn hoogst afsluiter..

Tevens zie ik interessant namen staan die al vaker genoemd zijn. John newman, chance the rapper, Ella eyre, rudimental, outkast, a$ap ferg, pharrel Williams zijn allen grote kanshebbers

Ik ben echt geen fan van HipHop muziek, maar als er dan toch iemand moet komen lijkt Kanye West me wel cool. Ook puur omdat ik benieuwd ben of er mensen Gayfish gaan roepen. En Outkast zou ook supervet zijn.

Van mij mogen pharrell en outkast komen, bruno mars was de vorige keer op werchter ook wel aardig :)
Wanneer zouden er nieuwe namen komen voor werchter?

Kanye is een baas, maar waar zou hij moeten staan? Van Wireless zie ik Iggy Azalea, Rudimental, John Newman, Chance the Rapper en Earl Sweatshirt wel naar Werchter komen.

Werchter en hoge spots voor hiphop is nooit een goede combinatie geweest. Het lijkt me dat we Kanye niet moeten verwachten. De voorbije jaren is er sowieso nooit veel overlap geweest met Wireless festival, dus ik denk dat we niet te veel moeten verwachten. Outkast staat trouwens aan het einde van de zomer ook nog in Europa, dus die blijven net zo goed een kanshebber voor Pukkelpop.

Mastodon op pinkpop, ook op Rock Werchter misschien? Het is niet helemaal mijn favo genre maar een moshpitje zo nu en dan kan geen kwaad.

Ik denk dat Werchter best een festival is voor Outkast en Pharrel. Ik hoop er zeker op. Kanye hoop ik ook heel erg maar hij past dan weer helemaal niet bij Werchter.

Mastodon een paar jaar geleden was best aardig! Was in elk geval even goed wakker worden. Volgens mij speelden ze aardig vroeg.

Ik blijf vooral hopen op Outkast. Op de zondag spelen ze op Wireless, dus blijft voor Bestival de vrijdag of zaterdag over (kan niet vinden op welke dag ze spelen). Nu lijkt het me niet dat ze Engeland - Belgie - Engeland zullen doen (al kan het natuurlijk wel) waardoor de donderdag de grootste kanshebber is mochten ze komen.

Kanye zou denk ik op de zondag wel kunnen (al ken ik zijn schema niet) om naast KOL te headlinen. Zou ik ook zeker niet slecht vinden.

Mijn kaartje is in elk geval binnen. Al twijfelde ik na de aankondiging van KOL wel even.....

Mastodon een paar jaar geleden was best aardig! Was in elk geval even goed wakker worden. Volgens mij speelden ze aardig vroeg.

Ik blijf vooral hopen op Outkast. Op de zondag spelen ze op Wireless, dus blijft voor Bestival de vrijdag of zaterdag over (kan niet vinden op welke dag ze spelen). Nu lijkt het me niet dat ze Engeland – Belgie – Engeland zullen doen (al kan het natuurlijk wel) waardoor de donderdag de grootste kanshebber is mochten ze komen.

Kanye zou denk ik op de zondag wel kunnen (al ken ik zijn schema niet) om naast KOL te headlinen. Zou ik ook zeker niet slecht vinden.

Mijn kaartje is in elk geval binnen. Al twijfelde ik na de aankondiging van KOL wel even…..

Bestival is eind september. Outkast speelt zaterdag en zondag in Engeland, Kanye West vrijdag en zondag.

Mastodon op pinkpop, ook op Rock Werchter misschien? Het is niet helemaal mijn favo genre maar een moshpitje zo nu en dan kan geen kwaad.

Werchter past niet binnen het tourschema van Mastodon, die zien we terecht op Graspop terug.

Kanye West denk ik niet... zou wel tof zijn, ben geen hele grote hip hop liefhebber maar vind Kanye wel erg tof en live is ie ook goed.
Outkast zou ik wel graag willen zien! Die maken misschien kans op co headliner te zijn met KOL?

Vandaag ook nog niet besproken geloof ik. Waarschijnlijk al wel eerder maargoed. Paolo Nutini heeft gisteren zijn album trailer online gegooit met 'coming soon'. Dat gaat uiteraard gepaard met een Europe summer tour net als in 2012. Ik zou het vet vinden :)

http://www.youtube.com/watch?v=01Qpa98HKXg

laat die wireless mensen maar thuis, ben ik niet echt fan van. Al begrijp ik dat Kanye West wel een stunt zou zijn en die zie ik ook het liefste komen. Maar het is niet mijn soort van Hiphop wat al die artiesten daar doen.
Mastodon ben ik ook wel blij van dat die niet zullen komen. vind ik één van de weinige hardrock acts die ik niet echt kan waarderen.

edit: had Outkast nog niet gespot. Dat is nou een hiphop act wat ik wel chill vind :)

Users who are viewing this thread