Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Aan de organisatie:<br>
kan er au ook een topic gemaakt worden voor Graspop 2014?<br>
of te weinig mensen die gaan?<br>
ik zie bij overige dat Fortarock er wel in staat en da’s evenveel metal he
icon_smile.gif

Groetjes

ik weet dat het hier niet past… maar wist geen enkel andere plek en ben veel actief op dit topic, sorry als het stoort! :-s

Had beter in 'Forum' gekund denk ik, maargoed, het is op zich een prima idee. Je kan zoiets ook zelf aanmaken hé...

Aan de organisatie:<br>
kan er au ook een topic gemaakt worden voor Graspop 2014?<br>
of te weinig mensen die gaan?<br>
ik zie bij overige dat Fortarock er wel in staat en da’s evenveel metal he
icon_smile.gif

Groetjes

ik weet dat het hier niet past… maar wist geen enkel andere plek en ben veel actief op dit topic, sorry als het stoort! :-s

ik heb een topic gestart in overige festivals ^^

Ik kom zelf uit Nederland en ben benieuwd hoe het zit met de populariteit van Nederlandse bands als kensington en go back to the zoo. Zijn dit mogelijkheden voor Werchter of zijn ze niet bekend genoeg voor de organisatie? Zelf zou ik ze beide wel (weer) eens willen zien!

Nou daarvoor hoef je niet speciaal naar Rock Werchter toch? Die spelen op elke willekeurige straathoek in Nederland. Misschien 1 van de 2 ergens op mainstage als opener, maar ik verwacht en hoop het vooral niet.

Misschien niet de allergrootste namen maar met 200% zekerheid mogen Milow en Ed Sheeran toegevoegd worden aan de lijst. Milow vind ik persoonlijk wel zeer goed live.

Ik kom zelf uit Nederland en ben benieuwd hoe het zit met de populariteit van Nederlandse bands als kensington en go back to the zoo. Zijn dit mogelijkheden voor Werchter of zijn ze niet bekend genoeg voor de organisatie? Zelf zou ik ze beide wel (weer) eens willen zien!

ik wilde het ook al zeggen, ook al hebben ze lekkere nummers. je kan ze met gemak ergens op een bevrijdingsfestival zien ;) al verwacht ik wel 1 of 2 namen, maar dan denk ik meer aan De jeugd, Opposites en zeker Blaudzun

Ik hoop, nu het toch over Nederlandse bands gaat, meer op DeWolff of de staat, maar ik weet echt niet hoe het zit met de populariteit in België van deze bands.

Kensington en Go Back To The Zoo zouden op Pinkpop wel goede openers zijn op Main of 3FM. Zie dat op Werchter eigenlijk niet gebeuren.

De kansen voor Kasabian zijn heel groot, die verwacht ik ook wel op Werchter. Jack White heeft nog maar 1 datum staan dus dat is een beetje een twijfelgeval. Maar zeker niet uit te sluiten.

Macklemore vind ik helaas ook niet veel beter. Doe mij dan maar A$AP Rocky of zo, ik vind Macklemore ook geen échte hiphopnaam trouwens.

limp bizkit zie ik ook nog wel komen mits ze dan ook op sonisphere staan, lijkt me een leuke naam voor vrijdag (met arctic monkeys,...)

Gohja, Wiz Khalifa is als je echt hiphop wil dan toch beter dan Macklemore, toch een beetje jammer.
Maar ik zie net dat Snoop Dogg halverwege juni ook afzakt naar Europa. Kanshebber of te groot/duur?

Gohja, Wiz Khalifa is als je echt hiphop wil dan toch beter dan Macklemore, toch een beetje jammer.<br>
Maar ik zie net dat Snoop Dogg halverwege juni ook afzakt naar Europa. Kanshebber of te groot/duur?

Die heet toch tegenwoordig Snoop Lion en doet reggea? Of is dat alweer verleden tijd? Anyway, met zo'n identiteitscrisis hoef ik m niet te zien. Niet dat ik hem anders wel wilde zien...

Maar goed, ik denk dat hij ook gewoon te groot en te duur is, of ze moeten hem laten co-headlinen met Arctic Monkeys ofzo maar dat zie ik echt niet gebeuren. Maar dan ook echt niet. Gelukkig.

Zouden er deze week weer wat namen en podium indeling komen. Ik zag hier een paar keer voorbij komen dat dat altijd in januari was, maar met de hoeveelheid namen die er nu bekend zijn denk ik eerder aan half februari met tussendoor nog wat namen dan aan nu nog wat namen en podiumindeling.

Kan ook zijn dat ze de podiumverdeling met een kleiner groepje namen meegeven natuurlijk. Gewoonlijk werken ze eind januari/begin februari altijd met grote pakketten namen, maar door dat hele KoL/Imagine Dragons verhaal is alles anders gegaan (want ik twijfel er niet aan dat we zonder die zelfbevestingen ook gewoon 1 groot geheel gekregen hadden).

zou kunnen, maar ze zitten dan maximaal aan de helft van de namen en er moeten nog 2 co/subheadliners komen. Die zullen ze lijkt mij niet tussen andere namen willen zetten(tenzij ze de grote als National en Volbeat hebbben).
Misschien komende week de twee co/subheadliners en over twee weken kleine groep met namen en podium indeling. Lijkt mij het meest logisch.

zou kunnen, maar ze zitten dan maximaal aan de helft van de namen en er moeten nog 2 co/subheadliners komen. Die zullen ze lijkt mij niet tussen andere namen willen zetten(tenzij ze de grote als National en Volbeat hebbben).<br>
Misschien komende week de twee co/subheadliners en over twee weken kleine groep met namen en podium indeling. Lijkt mij het meest logisch.

Hoeft niet echt iets te zeggen, in 2012 hebben ze een headliner (The Cure) gelost in een pakket met 20+ namen. In ieder geval, we zitten van nu tot april in een periode waar werkelijk elke weekdag nieuwe namen gelost zouden kunnen worden, dus ik laat het nu gewoon op mij afkomen.

Users who are viewing this thread