Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Zullen The Strokes nog meer shows doen naast Governors Ball? Of heeft Julian Casablancas ergens aangegeven alleen maar een solo tour doen?

<div class="d4p-bbt-quote-title">RobertDelft wrote:</div>
Komen veel Nederlanders, lijkt me wel dat er rekening mee wordt gehouden. Verder is er ook weinig airplay voor hem in Nederland hoor, hij is alleen wel populair. Ik zie hem wle als barn headliner oid ja.

Maar het blijft nog steeds een Belgisch festival met 85% Belgische bezoekers. Dus ze gaan ook geen half onbekende act tot headliner in de Barn of late namiddag Main Stage promoveren, gewoon omdat de Nederlanders hem wel graag horen.

Zoals ik al zei: die schuiven ze door naar TW Classic ofzo, past die beter en krijgt hij een hogere spot.
Apart, een kwart uit nederland, en vele bezoekers van de rest over de wereld.. Lijkt me niet meer dan 60% belgen..

bron: http://www.rockwerchter.be/nl/nieuws/detail/dit-was-rock-werchter-2013

<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>RobertDelft wrote:</div><br>
Komen veel Nederlanders, lijkt me wel dat er rekening mee wordt gehouden. Verder is er ook weinig airplay voor hem in Nederland hoor, hij is alleen wel populair. Ik zie hem wle als barn headliner oid ja.

Maar het blijft nog steeds een Belgisch festival met 85% Belgische bezoekers. Dus ze gaan ook geen half onbekende act tot headliner in de Barn of late namiddag Main Stage promoveren, gewoon omdat de Nederlanders hem wel graag horen.

Zoals ik al zei: die schuiven ze door naar TW Classic ofzo, past die beter en krijgt hij een hogere spot.

Apart, een kwart uit nederland, en vele bezoekers van de rest over de wereld.. Lijkt me niet meer dan 60% belgen..

bron: http://www.rockwerchter.be/nl/nieuws/detail/dit-was-rock-werchter-2013

Wow, dat verbaast me eigenlijk wel... Ik baseerde me op cijfers uit 2010, toen er 10.000 Nederlanders op 140.000 unieke bezoekers waren.

Om die Billy Talent-discussie trouwens volledig af te sluiten: ze staan in Duitsland tijdens de Pukkelpopweek.

Mayer is hier wel gekend hoor, heeft jaar of 4 geleden ook op Pinkpop gestaan op mainstage rond 16.00h. Zou perfect zijn voor hem. Is ook geen superdure act. Maarja, eerder iets als blues peer ofzo en hem daar laten headlinen...

Mayer is hier wel gekend hoor, heeft jaar of 4 geleden ook op Pinkpop gestaan op mainstage rond 16.00h. Zou perfect zijn voor hem. Is ook geen superdure act. Maarja, eerder iets als blues peer ofzo en hem daar laten headlinen…
(correctie, John Mayer op Pinkpop 2010 afsluiter 3fm-stage niet mainstage.)

Ja en?<br>
Imagine Dragons, Placebo en The Prodigy ook

Wilt dus eigenlijk niks zeggen

Het verschil: BT heeft geen data in juni/juli, terwijl daar toch flink wat hardere festivals zijn. Bovendien is BT niet zo'n act die alle festivals moeten hebben deze zomer, in tegenstelling tot pakweg Imagine Dragons.

Volgens deze site staat the prodigy op 6/07/2014 op het festival en niet op 4/07/2014, zoals het op hun site vermeld staat, moest het toch 06/07 zijn kunnen we ze denk ik wel schrappen mits ze op 2 juli in ierland staan.
hier link http://www.aloud.com/tickets/the-prodigy

oef, ik begon al te stressen, en ik heb even alles nagekeken en volgens die site staat metallica ook op 6/07 dus ze hebben het gelukkig gewoon over dat weekend, ik heb m'n ticket al, moest the prodigy worden toegevoegd zou ik heel tevreden zijn.

Inderdaad! Hun topschijven dateren al van een tijd terug, maar op Pukkelpop vorig jaar hebben ze andermaal bewezen dat ze nog altijd voor een retestrak dance-feest zorgen :D

<div class="d4p-bbt-quote-title">Fonske122 wrote:</div>
Ja en?<br><br>
Imagine Dragons, Placebo en The Prodigy ook

Wilt dus eigenlijk niks zeggen

Het verschil: BT heeft geen data in juni/juli, terwijl daar toch flink wat hardere festivals zijn. Bovendien is BT niet zo’n act die alle festivals moeten hebben deze zomer, in tegenstelling tot pakweg Imagine Dragons.

Niet álle festivals, maar ze moeten toch wat doen van de zomer. Ik zie er zo nog wat data verspreid over het jaar bij komen. Aan een nieuw album gaan ze nog niet werken, dat zal wel na dit jaar gaan gebeuren, dus ik neem aan dat ze ook de rest van het jaar gaan vullen met optredens hier en daar. Ik zou juist zeggen: ze hebben een datum bevestigd, dus dat is nog altijd beter dan helemaal geen data. Maar misschien staan ze wel op Pukkelpop. Kan ook.

Ik houd nu op over Billy Talent, jou standpunt is duidelijk, ik hoop nog steeds dat ze komen en zie ook mogelijkheden. We gaan zien wat de line-up ons brengt.

Inderdaad! Hun topschijven dateren al van een tijd terug, maar op Pukkelpop vorig jaar hebben ze andermaal bewezen dat ze nog altijd voor een retestrak dance-feest zorgen
icon_biggrin.gif

Alweer The Prodigy? Mag wel eens iets anders zijn...

En nu we het toch over KluB C (of is het meer Barn-werk?) hebben: Rudimental stond al op Pinkpop en nu dus ook op Open'r tijdens Werchter. Dat lijkt mij ook een zekerheidje.

Foals kunnen we nu ook wel toevoegen aan het affiche. sinds die dus net als Rudimental ook op Open'r staan.

Foals kunnen we nu ook wel toevoegen aan het affiche. sinds die dus net als Rudimental ook op Open’r staan.

Klopt, ik had ze in mijn hoofd al zo toegevoegd dat ik dacht dat ze al bevestigd waren ;-)

Aan de organisatie:
kan er au ook een topic gemaakt worden voor Graspop 2014?
of te weinig mensen die gaan?
ik zie bij overige dat Fortarock er wel in staat en da's evenveel metal he :)

Groetjes

ik weet dat het hier niet past... maar wist geen enkel andere plek en ben veel actief op dit topic, sorry als het stoort! :-s

Users who are viewing this thread