Rock Werchter 2025

If Goldband won’t be lower than 4th then there won’t be anything big appearing now and itll Just be 5th and 6th to go.

If Goldband do agree to be 5th or lower the we could get a 2nd/3rd act
Dat is een waarheid als een koe! (Ik ben benieuwd hoe Google Translate dat vertaalt)

In dat geval graag Raye als sub voor Sam Fender, dan kunnen we daarvóór in de Barn clashloos genieten van Beth Gibbons en Elbow.
Dit, vooral. Wil Beth, Elbow en Raye echt heel graag alledrie zien. Komt daar een sub bij, dan komt dit mooie rijtje in het gedrang.

Tja, hij zal ook nog wel wat van Maneskin spelen, neem ik aan.
Zou ik heel vreemd vinden. Hij gaat solo om even af te stappen van dat genre en iets anders te proberen, maar zou het dan toch spelen tijdens zijn solo-optreden? Ach ja, zou ook zomaar kunnen voor het geld dat hij er voor gaat krijgen.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Ik dacht Jazz Brak - (...) - (...) - Goldband - Damiano - Raye - Fender. Vandaar dat ik Simz ook niet zie verschijnen.
Dan heb je een heel magere line up. Dat Damiano zo hoog staat geloof ik nooit. Het is geen Maneskin. Hij wilt net eigen werk brengen en losgezien worden van Maneskin.

Jazz Brak - ... - Damiano - Goldband - Raye - ... Fender

Ze gaan ons toch niet laten wachten op 2 namen net boven de main opener. Zou een rare communicatie zijn

Als we moeten wachten omdat de band zijn tour nog moet aankondigen kan het Wolf Alice of Jack White zijn.

Als we moeten wachten omdat de band nog veel zaaltickets moet verkopen kan het Oscar and The Wolf zijn.

Als we moeten wachten omdat de band zijn tour nog moet aankondigen kan het Wolf Alice of Jack White zijn.

Als we moeten wachten omdat de band nog veel zaaltickets moet verkopen kan het Oscar and The Wolf zijn.
Laatste is het dus sowieso niet, want anders zou hij ook nog niet voor Pukkelpop aangekondigd zijn.

Dan heb je een heel magere line up. Dat Damiano zo hoog staat geloof ik nooit. Het is geen Maneskin. Hij wilt net eigen werk brengen en losgezien worden van Maneskin.

Jazz Brak - ... - Damiano - Goldband - Raye - ... Fender

Ze gaan ons toch niet laten wachten op 2 namen net boven de main opener. Zou een rare communicatie zijn
De volgorde van de site zegt Goldband - Damiano alleszins. Ze hebben ons ooit laten wachten op een avond act op de Slope of op een afsluiter van de Barn.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Lijkt mij echt uitgesloten dat er nog iets tussen Raye en Sam Fender komt. Raye speelt overal als subheadliner of headliner, zie niet in waarom Werchter haar plots lager zou zetten. Tussen Damiano & Raye lijkt me het hoogste waar je nog op kan hopen.

Lijkt mij echt uitgesloten dat er nog iets tussen Raye en Sam Fender komt. Raye speelt overal als subheadliner of headliner, zie niet in waarom Werchter haar plots lager zou zetten. Tussen Damiano & Raye lijkt me het hoogste waar je nog op kan hopen.
Raye verdient het natuurlijk om subheadliner te zijn, het komt mij ook beter uit in het programma, maar ze staat niet overal als subheadliner of headliner. Op Open'er komen Gracie Abrams en Massive Attack nog na haar op Orange Main Stage, als we de website mogen geloven.

Users who are viewing this thread