Best Kept Secret 2025

Ik was wel een grote Arcade Fire fan, en ben ook van mening dat ze beter niet geboekt kunnen worden. Na die controversie is het moeilijk om hun te kunnen waarderen. Daarnaast lijken ze ook kwalitatief te kelderen. Die nieuwe single van hun is niet bepaald goed. Volgens mij de eerste matige/slechte leadsingle die ze tot nu toe hebben geproduceerd. Ze waren heel tof in 2017, maar dat kunnen ze al lang niet meer evenaren. Zie ik liever een Soulwax als headliner.

Ik was wel een grote Arcade Fire fan, en ben ook van mening dat ze beter niet geboekt kunnen worden. Na die controversie is het moeilijk om hun te kunnen waarderen. Daarnaast lijken ze ook kwalitatief te kelderen. Die nieuwe single van hun is niet bepaald goed. Volgens mij de eerste matige/slechte leadsingle die ze tot nu toe hebben geproduceerd. Ze waren heel tof in 2017, maar dat kunnen ze al lang niet meer evenaren. Zie ik liever een Soulwax als headliner.
Pinkpop 2014 is denk ik nog steeds een van mijn favorietste festival shows ooit. Los van de gebeurtenissen rondom de band vond ik het werk na Reflektor ook nooit echt spannend meer (en Reflektor is ook niet mijn favoriet, maar goede herrineringen aan die Pinkpop show). Toevallig deze week nog de vinyl van The Suburbs opgezet en dat blijft me toch een partij heerlijk.

Pinkpop 2014 is denk ik nog steeds een van mijn favorietste festival shows ooit. Los van de gebeurtenissen rondom de band vond ik het werk na Reflektor ook nooit echt spannend meer (en Reflektor is ook niet mijn favoriet, maar goede herrineringen aan die Pinkpop show). Toevallig deze week nog de vinyl van The Suburbs opgezet en dat blijft me toch een partij heerlijk.
Die show was wel een partij bizar. Groene lucht, confetti die alleen maar omhoog ging door de wind.

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: JMWK en Indiaantje89
Die show was wel een partij bizar. Groene lucht, confetti die alleen maar omhoog ging door de wind.
Idd was echt een doomsday party vibe destijds. Had de aarde die dag vergaan dan had iedereen die daar stond het mooiste einde ooit gehad. Dat gevoel heerste er. Daarna snel schuilen voor die vreselijke storm en wachten op Metallica. (Sorry voor de offtopic).

• Geweldig
Waarderingen: Greyhound en BeWario
Het programma van The Floor is bekend:

THE FLOOR IS YOURS!​

We're thrilled with this year's program for The Floor! From club icons like Erol Alkan and DJ Storm to DJ sets by Black Country, New Road and Spinvis — we're sure to witness some special moments and dive into every possible genre at our lakeside stage. Discover all the latest additions to our program below.

And there’s more te be announced for BKS25 — Stay tuned!

The Floor is yours! Click any artist to get to know them better.

askmelater
UK garage & breaks. Witness for that momentary blissness
Black Country, New Road (Blue Harbour DJ Set)
Your favourite band's first ever DJ set
Charlie Avalon (Indiesleaze)
Rising duo putting the ease in indiesleaze
Chibi Ichigo (DJ Set)
Punk, rave, rap? Your problem, her freedom!
Cosmic Coco
Transmitting on your frequency with her retro-futuristic sound
DJ St. Paul
The Floor’s Dean of the Decks
DJ Storm
The first lady of drum ’n bass still kicking it
Erol Alkan
The most wanted man of the Beeksonian Mountains
Hiba Salameh
Palestinian DJ, filmmaker and activist on a world mission
Jazz Dalia
Free spirit representing the sound of the UK underground
Katja Isabella
New wave, left-field pop and off-the-wall dance music
Kléo
DJ, producer and visual artist celebrating house music
MAHA
Proud muslim artist playing punk and Sudanese music
Megra
Producer of the hour. Four Tet, Jamie XX & Caribou all agree
Nederland vs België (Eppo Janssen vs St. Paul)
BE (Paul) & NL (Eppo) anthems in a anti-polarization B2B
NONCHELANGE (Yacht Rock DJ Set)
Quirky popstar to be, playing his own Yacht Rock edits
Palmbomen II (DJ Set)
A starry-eyed trip into the supernatural
Spinvis (DJ Set)
A wonderfully adverse pyromaniac
Thang
Architect behind the forever moving sound of Ghent
VOLPEVOLPE
A distinctive voice within the new EBM scene.

Laatst bewerkt:
Staan echt wel wat leuke dingen tussen. BCNR en Spinvis springen hier redelijk uit vanwege de namen. Geen idee hoe een set zal zijn.

askmelater even mijn tipje. Draaide laatst heel goed in WAS en is nu ook resident bij NAR wat volgensmij wel lekker gaat. Draaide vorig jaar ook al een sunsrise slot op Lowlands

En als Spinvis er dan toch is: zullen we gewoon afspreken dat hij het plekje van Amadou & Mariam mag overnemen?!

Edit: o, BCNR zit er ook gewoon tussen. Die mogen ook door naar het hoofdprogramma!
Afgaande op de website komt er maar één bandlid van BCNR over, dus die zullen helaas niet op het hoofdprogramma staan, zo lijkt het.

Spinvis heeft dat weekend verder geen optredens op zijn website staan. Hopelijk doet BKS dit keer wel iets meer met hem dan alleen een dj-set.

Tja, blijkt BKS toch het beste DJ programma van de majors te hebben. Leuke namen tussen, dat Spinvis komt DJen is best uniek gezien zijn mening over DJs, Erol Alkan is een geweldige boeking.
Ja ik ben meer hyped voor deze line-up dan die van Lowlands tbh. Al komt dat ook wel omdat mijn smaak wat aan het veranderen is

• Leuk
Waarderingen: davadude
Ja ik ben meer hyped voor deze line-up dan die van Lowlands tbh. Al komt dat ook wel omdat mijn smaak wat aan het veranderen is

Laten we ook wel wezen, Lowlands heeft een zeer zwakke lineup dit jaar op elektronisch gebied. Het sterke aan the Floor is dat er combinaties ontstaan die je niet snel ergens anders kan zien, en dat maakt het zowel erg BKSig en een uniek iets binnen ons festivallandschap.

Users who are viewing this thread