Rock Werchter 2025

Beetje een voorbarige conclusie hoor. Zelfs als Damiano als vierdelaatste zou spelen, dan nog zou dat een heel gulle positie zijn. Ik verwacht op zijn minst iets voor Raye nog op die zaterdag eigenlijk.
Verwacht je dat of hoop je dat? Goldband stond afgelopen jaar op Pukkelpop ook al als derde naam.

Geef gewoon Clouseau eens een tijdslot op de MainStage in de middag. Daar gaan ze vast akkoord mee. Als ik zag hoe enthousiast iedereen was op Pukkelpop, gaat dat op Werchter ook wel een feestje worden. Spannend: nee. Sterke buitenlandse rockact: nee. Wordt het een feestje: JA!
Wat mij betreft hebben we al genoeg acts die voor een feestje zorgen.

De onderhandelingen voor een zaterdagact zijn gewoon al enkele keren niet rondgeraakt.
Kan gewoon niet anders.
Vinden ze de komende 2-3 weken nog een akkoord met een "grote" band dan worden ze bovenaan ingevuld met een aparte aankondiging
Lukt dit niet dan vullen ze ze onderaan in op de moment dat timetable komt.
Ik vrees stilaan voor het laatste ...

• Leuk
Waarderingen: Chiel
Verwacht je dat of hoop je dat? Goldband stond afgelopen jaar op Pukkelpop ook al als derde naam.
Of je Goldband nu om 13h of 19h neerpleurt (beter van niet natuurlijk), dat maakt geen verschil he.
Het is misschien verstandiger om ze zo vroeg mogelijk te zetten om het volk op je wei te krijgen, want wat er nu staat als eerste bands, dat zijn niet de publiekstrekkers.

Of je Goldband nu om 13h of 19h neerpleurt (beter van niet natuurlijk), dat maakt geen verschil he.
Het is misschien verstandiger om ze zo vroeg mogelijk te zetten om het volk op je wei te krijgen, want wat er nu staat als eerste bands, dat zijn niet de publiekstrekkers.
Heel benieuwd hoe vol het zal staan voor die main voor Jazz Brak. Goede performer, daar niet van, maar ik zag 'm in augustus nog in een niet eens gevulde Lift op Pukkelpop.

Nuja, leuk voor hem natuurlijk, en ik sta er met plezier wat vroeger voor op.

Beetje een voorbarige conclusie hoor. Zelfs als Damiano als vierdelaatste zou spelen, dan nog zou dat een heel gulle positie zijn. Ik verwacht op zijn minst iets voor Raye nog op die zaterdag eigenlijk.
Ik durf naderhand geld inzetten op Fender - Raye - Damiano als laatste drie acts. Die laatste komt niet meer langs om midden de namiddag te spelen. Kan zijn ego niet aan.

Ik durf naderhand geld inzetten op Fender - Raye - Damiano als laatste drie acts. Die laatste komt niet meer langs om midden de namiddag te spelen. Kan zijn ego niet aan.
Als je solocarrière bestaat uit een drietal liedjes moet je niet te hoog van de toren blazen. Is al mooi dat hij al meteen op die main mag.

Als je solocarrière bestaat uit een drietal liedjes moet je niet te hoog van de toren blazen. Is al mooi dat hij al meteen op die main mag.
Ik laat in het midden of het terecht is voor alle duidelijkheid. Ik kan me gewoon niet inbeelden dat hij met zijn ego ergens rond 15 uur zijn ding komt doen. Vorst overigens in een wip uitverkocht.

Als je diezelfde zomer ook op minstens Gladiolen en Beach Festival staat, dan raakt dat toch aan jouw onderhandelingspositie. Ongeacht het aantal Sportpaleizen.
Ook waar. Ze lijken ook idd diezelfde avond nog op Wilde Weide te staan, dus namiddagslot op Werchter (uurtje rond15-16u?) en dan headliner daar of zou dat te krap worden?

Ook waar. Ze lijken ook idd diezelfde avond nog op Wilde Weide te staan, dus namiddagslot op Werchter (uurtje rond15-16u?) en dan headliner daar of zou dat te krap worden?
Zo te zien staat Goldband op zondag op Wilde Weide, ze zijn wel 'curator' van een deel van het festival, wat dat in de praktijk ook moge inhouden.

Bovenste vier toch duidelijk vast. Goldband gaat niet als derde act spelen en Damiano David duidelijk een populaire naam die hoog wordt gezet (heel veel enthousiasme voor hem ook op IG bij aankondiging). Dus nog beschikbaar: plaats twee en drie, tenzij Jazz Brak niet de opener van de dag is.
Als Goldband betaald wordt, staan ze rustig een plaatsje lager hoor.

Zo te zien staat Goldband op zondag op Wilde Weide, ze zijn wel 'curator' van een deel van het festival, wat dat in de praktijk ook moge inhouden.
Ik was benieuwd naar de line-up van Wilde Weide, dus ging de website eens checken. Ik weet nu al dat ik deze nacht nachtmerries ga hebben. Wat is me dat voor een website...

• Leuk
Waarderingen: Joss
verre speculatie, maar eerst was enkel dit aangekondigd;
Kraftwerk!
En ver van ons bed: New Order tourt in Japan&Australië deze februari maart. Wie weet, ze touren dus wel.
Minder classic maar wel een zeer deftige naam; Alanis
Nu heeft New Order ooooook USA datums in mei staan, slechts 2. Maar het is een ander continent en nog ruim optijd voor een EU leg.
verre hoop.

• Leuk
Waarderingen: frank foert

Users who are viewing this thread