Rock Werchter 2025

Pommelien Thijs wil weg van het imago voor kinderen te zijn, zie haar nieuwe songteksten :D.
Als je sommige teksten van K3 leest, dan merk je al snel dat die helemaal niet geschikt zijn voor kinderen:

‘Hittegolf in m’n hart
Laat mij vanavond naar je kamer komen
In duizend hete dromen
Ik wil jou
Jij wil mij
Slaap nu maar zacht
En laat je ramen open
Ik kom er aangeslopen’

• Leuk
Waarderingen: festirock
Als je sommige teksten van K3 leest, dan merk je al snel dat die helemaal niet geschikt zijn voor kinderen:

‘Hittegolf in m’n hart
Laat mij vanavond naar je kamer komen
In duizend hete dromen
Ik wil jou
Jij wil mij
Slaap nu maar zacht
En laat je ramen open
Ik kom er aangeslopen’
Dat valt nog mee. Deze strofe spant de kroon:

Ik wil jou, jij wil mij
Ik weet een plekje waar ze
Ons niet vinden
Jij mag me verslinden

Doe het héél zachtjes
Geen kreetjes en geen lachjes
Héél zachtjes
't Wordt een leuke zomer
Lieve mooie dromen
(I'm gonna getcha!)

Maar de sub zal toch echt niet nog iets Belgisch zijn toch?
Bovenste vier toch duidelijk vast. Goldband gaat niet als derde act spelen en Damiano David duidelijk een populaire naam die hoog wordt gezet (heel veel enthousiasme voor hem ook op IG bij aankondiging). Dus nog beschikbaar: plaats twee en drie, tenzij Jazz Brak niet de opener van de dag is.

Lijkt me niet dat Architects een naam is die nu nog ingepast moet worden voor RW. Zal wel nog iets anders Belgisch aankomen.
Gho als Parkway Drive er en plaats krijgt, dan zou Architects ook niet misstaan? Zou mooi zijn, maar misschien wat misplaatst op die zaterdag?
Edit: hoewel, met Amenara, Gurriers, NOFUN! ... toch nog wat steviger gitaarwerk. Architects + nog een zwaardere gitaarband erbij zou toch een mooi rijtje dan zijn?

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Bovenste vier toch duidelijk vast. Goldband gaat niet als derde act spelen en Damiano David duidelijk een populaire naam die hoog wordt gezet (heel veel enthousiasme voor hem ook op IG bij aankondiging). Dus nog beschikbaar: plaats twee en drie, tenzij Jazz Brak niet de opener van de dag is.
Damiano David heb je waarschijnlijk gelijk, ik zie hem als nr. 4 optreden (rond een uur of 6). Waarom zou Goldband niet als derde (of zelfs tweede) act spelen? In 2022, toen hun populariteit op het toppunt was, waren ze de openingsact.

Damiano David heb je waarschijnlijk gelijk, ik zie hem als nr. 4 optreden (rond een uur of 6). Waarom zou Goldband niet als derde (of zelfs tweede) act spelen? In 2022, toen hun populariteit op het toppunt was, waren ze de openingsact.
2 sportpaleizen afgelopen december? ;-)

Ik verwacht intussen ook niet dat de 2 laatste namen bewust achtergehouden worden en dat dit die grote ticketverkopers zullen zijn. Ik neem aan dat er gewoon wat namen zijn weggevallen en dat ze hiervoor gewoon nog 2 bands ter opvulling voor zullen zoeken. Mocht het om Architects gaan, zou die naam al wel bekend gemaakt zijn, want ik kan me inbeelden dat een goed aantal fans hiervoor alleen al een zaterdagticket zou kopen.

Beetje een voorbarige conclusie hoor. Zelfs als Damiano als vierdelaatste zou spelen, dan nog zou dat een heel gulle positie zijn. Ik verwacht op zijn minst iets voor Raye nog op die zaterdag eigenlijk.

Users who are viewing this thread