Rock Werchter 2025

Je mag gewoon meer verwachten van een van de grootste majors van Europa dan Raye - Sam Fender, zelfs nu ze niet meer meerdere headliners op 1 dag knallen en zelfs in een moeilijker jaar.
Stond ze nu nog voor Dua Lipa of Olivia Rodrigo dan was het nog enigszins te begrijpen.
Zeker als je het rijtje Goldband - Damiano David - Raye - Sam Fender zou krijgen, zou het helemaal lachwekkend zijn.

Desondanks wel meer en meer zin in haar optreden door die liveplaat.

Lijkt mij echt uitgesloten dat er nog iets tussen Raye en Sam Fender komt. Raye speelt overal als subheadliner of headliner, zie niet in waarom Werchter haar plots lager zou zetten. Tussen Damiano & Raye lijkt me het hoogste waar je nog op kan hopen.
Ik denk dat je dan vooral ik UK bedoelt. Dat is nog wel een verschil met op werchter. Perfect mogelijk dat daar nog iets tussen komt

Ik denk dat je dan vooral ik UK bedoelt. Dat is nog wel een verschil met op werchter. Perfect mogelijk dat daar nog iets tussen komt
Ook daarbuiten wel populair hoor. De Marquee van Pukkelpop stond stampvol tot ver daarbuiten en het was op DTRH naar mijn beleving zowat het drukste concert van het hele weekend.

Maar goed, heb ook het gevoel dat ze nog een nieuw album verwijderd is van écht die subplek. Gun het haar wel, vetste naam op die main die dag.

Users who are viewing this thread