Rock Werchter 2025

En het is inmiddels toch ook wel duidelijk dat je het 50 jarig jubileum niet in de lineup moet zoeken.
Mwa. Ik geloof oprecht dat als dit pakweg het 49ste jaar geweest was, we een Simple Minds of De La Soul misschien niet hadden gehad. Vooral bij die eerste voel ik toch wel een geste naar RW/Herman toe om ondanks hun UK tour toch eens snel heen-en-weer naar Werchter af te zakken.

In de officiële communicatie (e-mail van de aankondiging bv) van Rock Werchter staat letterlijk: "Sam Fender is de afsluitende act op de Main Stage op zaterdag 5 juli!"
Jaja Pommelien was ook exclusief en Franz Ferdinand ging ook komen, om maar te zeggen dingen kunnen veranderen. (Niet dat ik geloof hecht dat we na zoveel jaren ineens een dansafsluiter gaan krijgen).

Als Elijah z'n vader en diens band meeneemt is het ok voor mij 😉
Die gaan echt nooit uit die schaduw kunnen stappen he. 😅

Net zoals ik nu vooral comments hoor bij Finneas als "omg ik hoop dat hij Billie meepakt!!!", terwijl die man echt wel zijn solocarrière wil uitbouwen, en best veel eigen muziek uitbrengt (die ook nog eens goed ontvangen wordt).

• Leuk
Waarderingen: rocktailerr
Die gaan echt nooit uit die schaduw kunnen stappen he. 😅

Net zoals ik nu vooral comments hoor bij Finneas als "omg ik hoop dat hij Billie meepakt!!!", terwijl die man echt wel zijn solocarrière wil uitbouwen, en best veel eigen muziek uitbrengt (die ook nog eens goed ontvangen wordt).
In tegenstelling tot Finneas klinkt Inhaler als een slechte poging tot een coverband en heeft Finneas een veel uniekere sound.

Hold on, let him cook!
Zou eigenlijk toch nog wel kunnen? De verrassing voor de 50ste verjaardag (promo-gewijs)?
Laat dan meteen The Chemical Brothers for all time's sake nogmaals terugkeren naar de festivalweide... was een fenomenale show toen ik er in 2002 was ;)

en anders is Justice ook nog in de buurt (Open'er)....

Zou wel héél fijn zijn als de zaterdagavond nog dansend kan worden afgesloten!

Sam Fender wordt ik persoonlijk niet warm of koud van...

• Leuk
Waarderingen: Paddy

Users who are viewing this thread