Rock Werchter 2025

Lijkt mij echt uitgesloten dat er nog iets tussen Raye en Sam Fender komt. Raye speelt overal als subheadliner of headliner, zie niet in waarom Werchter haar plots lager zou zetten. Tussen Damiano & Raye lijkt me het hoogste waar je nog op kan hopen.
Ik denk dat je dan vooral ik UK bedoelt. Dat is nog wel een verschil met op werchter. Perfect mogelijk dat daar nog iets tussen komt

Ik denk dat je dan vooral ik UK bedoelt. Dat is nog wel een verschil met op werchter. Perfect mogelijk dat daar nog iets tussen komt
Ook daarbuiten wel populair hoor. De Marquee van Pukkelpop stond stampvol tot ver daarbuiten en het was op DTRH naar mijn beleving zowat het drukste concert van het hele weekend.

Maar goed, heb ook het gevoel dat ze nog een nieuw album verwijderd is van écht die subplek. Gun het haar wel, vetste naam op die main die dag.

Even iets anders:
Wie stoort zich ook aan de vele reclame boodschappen op deze site en dit forum? Ik heb het niet getimed, maar ik gok dat ik om de 7 seconden een reclame zie (en soms moet wegklikken) tijdens het scrollen.. en het aantal reclame boodschappen lijkt me ten opzichte van vroeger toegenomen.
Ik zou wel eens kunnen afhaken van dit forum vanwege voorgaande..

• Leuk
Waarderingen: Lauraa
Even iets anders:
Wie stoort zich ook aan de vele reclame boodschappen op deze site en dit forum? Ik heb het niet getimed, maar ik gok dat ik om de 7 seconden een reclame zie (en soms moet wegklikken) tijdens het scrollen.. en het aantal reclame boodschappen lijkt me ten opzichte van vroeger toegenomen.

Even iets anders:
Daar zijn "oplossingen" voor. Ik heb echter alle begrip dat reclame nodig is om een site draaiende te houden, maar als de reclame de overhand haalt, dan is een add blocker soms noodzakelijk kwaad.

Users who are viewing this thread