Roadburn 2025

Alvast even de clashfinder van vorig jaar gekopieerd qua slots, de namen verwijderd en het offroad programma zover bekend toegevoegd.
verbaasd me dat er nog niks in de Cul staat zover omtrent offroad. Kan dat het een 'officiële' zij-zaal dit jaar voor heel het festival wordt maar ook dat offroad nog niet helemaal compleet is, gok op dat, of dat ze niks met roadburn doen dit jaar(lijkt mij sterk).

Laatst bewerkt:
verbaasd me dat er nog niks in de Cul staat zover omtrent offroad. Kan dat het een 'officiële' zij-zaal dit jaar voor heel het festival wordt maar ook dat offroad nog niet helemaal compleet is, gok op dat, of dat ze niks met roadburn doen dit jaar(lijkt mij sterk).
De betrokkenheid van de Cul is sowieso wel een stuk minder dan vroeger. Jammer, want qua locatie past het er perfect bij. Kan me nog goed herinneren dat er ooit ruim 100 man voor de deur stond omdat ze een secret set van Sleep verwachtten op 4/20. Wellicht dat ze meer geld binnenhalen van toevallige voorbijgangers in dat weekend, dan als ze er echt in zouden stappen.

• Leuk
Waarderingen: residentalien
De betrokkenheid van de Cul is sowieso wel een stuk minder dan vroeger. Jammer, want qua locatie past het er perfect bij. Kan me nog goed herinneren dat er ooit ruim 100 man voor de deur stond omdat ze een secret set van Sleep verwachtten op 4/20. Wellicht dat ze meer geld binnenhalen van toevallige voorbijgangers in dat weekend, dan als ze er echt in zouden stappen.
Klopt maar vorig jaar nog wel meerdere avonden bands en drink specials gedoe erom heen. Ik hink een beetje op 2 gedachten. Ben benieuwd, normaal krijgen ze wel flink wat klanten door roadburn de hele dag door die een drankje willen doen en de buitenbeen vol zit/overdekt willen zitten. Het weekend is altijd een beetje een crapshoot van weer maar dit jaar is het ook met pasen dus dat maakt niet mee doen logischer.

• Leuk
Waarderingen: teunajax
LOC Brewery had ook altijd wel leuke dingen staan, maar vond het soms ook wel heel lekker om daar even te zitten en wat rust te hebben en wat bij te praten. Cul heeft een beetje hetzelfde gevoel soms, kan ook lekker even ontspannen en rustig zijn om een biertje aan de bar te doen.
Vorig jaar was LOC Brewery ook wat later met aankondiging van hun muziekprogrammering als ik het zo terug zie. Dus kan altijd nog komen.
Wordt nu eerder tijd voor een tijdschema...:sneaky:

LOC Brewery had ook altijd wel leuke dingen staan, maar vond het soms ook wel heel lekker om daar even te zitten en wat rust te hebben en wat bij te praten. Cul heeft een beetje hetzelfde gevoel soms, kan ook lekker even ontspannen en rustig zijn om een biertje aan de bar te doen.
Vorig jaar was LOC Brewery ook wat later met aankondiging van hun muziekprogrammering als ik het zo terug zie. Dus kan altijd nog komen.
Wordt nu eerder tijd voor een tijdschema...:sneaky:
Lochal is natuurlijk ook wel een redding van de drukte, vorig jaar meerdere keer naar gecrasht voor (vroege) lunch. Zie ook nu dat offroad, net als loc brewery, ze actief promoot ook op de site

Dat is een prima editie ook al heb ik niet zoveel met Thou. Temple Fang is tof live en Rattenburcht ook.
Thou an sich vind ik gewoon tof maar hoef ik niet jaarlijks te zien. Alleen hebben die Misfits covers set en andere shows met ERR en Lingua wel een speciaal plekje in mijn hart.

Thou an sich vind ik gewoon tof maar hoef ik niet jaarlijks te zien. Alleen hebben die Misfits covers set en andere shows met ERR en Lingua wel een speciaal plekje in mijn hart.
die misfits show was geweldig, ik trok die show met ERR toen niet super maar dat was meer een persoonlijk ding.

site zelf maakt de grap ook het is echt een beetje een meme

Thou​

For all the jokes and memes about Thou secret shows, we couldn’t let the opportunity of multiple Thou shows pass us by. Only this time we’re not sneaking around in the shadows, plotting and planning – we’re just getting out in front of it and having them open the whole dang festival. Thou will headline The Spark – the festival pre-party on Wednesday night

• Leuk
Waarderingen: teunajax
Ziet er uit als een heel interessante band! Binnenkort eens luisteren, sowieso even alle nieuwe toevoegingen, want ik loop weer eens achter.
Ik zit vooral angstig te wachten op het tijdschema. Kan alleen maar tot gruwelijk veel clashes leiden.
Momenteel:
Donderdag: 5 must-sees, 6 want-to-sees, 9 like-to-sees = 20 artiesten
Vrijdag: 3 must-sees, 4 want-to-sees, 9 like-to-sees = 16 artiesten
Zaterdag: 6 must-sees, 6 want-to-sees, 8 like-to-sees = 20 artiesten
Zondag: 2 must-sees, 4 want-to-sees, 5 like-to-sees = 11 artiesten

En op zich staat er überhaupt eigenlijk niks dat ik niet enigszins zou willen zien.

• Verdrietig
Waarderingen: wenteldave
Ik zit vooral angstig te wachten op het tijdschema. Kan alleen maar tot gruwelijk veel clashes leiden.
Momenteel:

En op zich staat er überhaupt eigenlijk niks dat ik niet enigszins zou willen zien.
Dat gevoel is echt enorm herkenbaar, haha. Helemaal kut. Dat is eigenlijk ook de enige reden dat ik nog zit te twijfelen om te gaan, aangezien ik helemaal geen keuzes wil maken.

Ik ben zo blij dat er dit jaar een hoop acts zijn die ik erg tof vindt maar al eerder heb gezien. Nog steeds stress

Tof dat het metalfactory project verder door gaat, reacties vorig jaar waren erg positief

Zijtak rip Vapino in tilburg trouwens, toch een plek waar veel roadburn volk at

Ik ben zo blij dat er dit jaar een hoop acts zijn die ik erg tof vindt maar al eerder heb gezien. Nog steeds stress

Tof dat het metalfactory project verder door gaat, reacties vorig jaar waren erg positief

Zijtak rip Vapino in tilburg trouwens, toch een plek waar veel roadburn volk at
Ben er zelf nooit geweest terwijl ik al bijna 10 jaar in Tilburg woon. Inderdaad wel een handige tent voor een snelle hap.
Zelf is mijn recept nog altijd een hele stevige, voedzame lunch mealpreppen voor alle dagen en dan 's avonds waar ik tijd heb snel snacken op de route.

Momenteel:

Heel herkenbaar. En dan maar hopen dat het meeste te combineren is zonder teveel tussen de venues te moeten pendelen.
Do: 7 must en 9 nice
Vr: 7 must en 10 nice
Za: 11 must en 7 nice
Zo: 8 must en 6 nice

Maar liever dit dan uren tussen optredens moeten vullen met zaken die me niet liggen. Nu nog een beetje lekker weer en het wordt een geweldige editie.

Users who are viewing this thread