Tool

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.557
2.035
Wat een klote systeem in Duitsland. Je kunt niet zelf een vak kiezen of zien wat er nog vrij is. Zo blijft iedereen maar random op en neer klikken.
Vind sowieso die Duitse websites altijd heel onoverzichtelijk. Twijfelde echt tussen Keulen, Graspop en Amsterdam, maar van de Ziggo dome weet ik ook een beetje wat ik ervan kan verwachten.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
647
512
Wat een klote systeem in Duitsland. Je kunt niet zelf een vak kiezen of zien wat er nog vrij is. Zo blijft iedereen maar random op en neer klikken.
Ik moest inderdaad ook 10x tickets selecteren om op een vak uit te komen waar ik kaartjes voor wilde bemachtigen. Uiteindelijk wel gelukt recht tegenover het podium.
 

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Ik moest inderdaad ook 10x tickets selecteren om op een vak uit te komen waar ik kaartjes voor wilde bemachtigen. Uiteindelijk wel gelukt recht tegenover het podium.
Met twee man beide wel 50x geprobeerd, dus 100x en we kregen alleen maar crap plaatsen. Dus helaas, geen Tool voor ons.
 

BetterDays

Randprogramma
17 jan 2018
149
157
Graspop geen optie?

Gaan die in no-time uitverkopen denken jullie?
Ligt er ook beetje aan de dagprijs van Graspop denk ik. Mocht dat 110 of 120 zijn zal graspop snel uitverkopen ben ik bang. Prijzen tussen de 120 en 175 euro voor Ziggo Dome zal veel mensen afschrikken.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.344
5.890
Heb lang in de presale zitten twijfelen, maar uiteindelijk toch afgezien van tickets. Door het zien van de prijzen per stoeltje besefte ik met dat het me toch teveel uit verhouding begint te liggen. Goede stoelen zijn écht te duur en ik heb de vorige twee keer al helemaal achteraan op de 2e ring gezeten, dat hoef ik niet voor 120-130 euro nog eens te doen.

Want voor dat geld heb je ook een Graspop dagticket, maar waarschijnlijk wordt dat gewoon weer het hele weekend, dus ik ga ze sowieso daar zien :)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.583
11.163
Hoe vond je dat voor Tool qua overzicht van de visuals en geluid?
Wil ik ook best antwoord op geven. Uitermate goed. Blijft nog steeds één van de beste concerten waar ik ben geweest, ondanks dat het 'maar' de tweede ring is. Visuals waren goed te zien, voor zover die er waren en het geluid was top. Nou denk ik ook dat het op zo'n niveau niet meer uitmaakt of je beneden in de zaal zit of dat je bovenaan zit.
 
  • Leuk
Waarderingen: emmers met glijmiddel

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.344
5.890
Wil ik ook best antwoord op geven. Uitermate goed. Blijft nog steeds één van de beste concerten waar ik ben geweest, ondanks dat het 'maar' de tweede ring is. Visuals waren goed te zien, voor zover die er waren en het geluid was top. Nou denk ik ook dat het op zo'n niveau niet meer uitmaakt of je beneden in de zaal zit of dat je bovenaan zit.
Sluit ik me op zich bij aan @emmers met glijmiddel, er is zowat geen slechte stoel in de Ziggo Dome tijdens een Tool concert. Je kunt overal vol in de show opgaan. Maar na het twee keer meegemaakt te hebben zou ik juist wat dichterbij willen nu. Liefste gewoon staanplaatsen maar ja, anders toch op zn minst wat meer recht ervoor en dichterbij. Dus ga ik maar gewoon op tijd voor de South Stage van Graspop staan, donderdag 20 juni :)
 
  • Leuk
Waarderingen: emmers met glijmiddel

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Nog eens gekeken vandaag, maar waar ik anderhalf jaar geleden in Keulen voor 120 euro in vak 216 zat, is dat nu 300.
Dat gaat me echt te ver en ik weiger mee te werken aan deze oplichterij, want dat is het.

Dan maar geen concerten meer.
 
  • Leuk
Waarderingen: koekroeck en DadRock

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.411
3.380
Binnen 10 minuten volledig uitverkocht, met deze prijzen. Ongekend. Maar goed, ik heb m'n ticket voor hét concert van 2024 alvast binnen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken