Tool

Voor mensen die nog geen ticket hebben om Tool te zien volgend jaar, Graspop heeft zojuist een low ticket warning gegeven.
Dus als je nog twijfelt is dit het moment om je ticket te kopen.
Voor 125 euro vooraan kunnen staan bij Tool is toch zo'n slechte deal nog niet. zeker met een voorprogramma van 35 bands.

Voor mensen die nog geen ticket hebben om Tool te zien volgend jaar, Graspop heeft zojuist een low ticket warning gegeven.
Voor 125 euro vooraan kunnen staan bij Tool is toch zo'n slechte deal nog niet. zeker met een voorprogramma van 35 bands.
Ook in Keulen nog héél veel tickets verkrijgbaar. Hoe zit het met de populariteit van Tool in Duitsland? De tickets zijn daar beter te betalen dan in Amsterdam, maar toch nog heel veel te koop momenteel.

Aaand, it’s gone!

• Wow
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight en Loek123
Heeft er iemand interesse in twee zitplaatsen voor het concert op 18 juni a.s. in Keulen. Het betreffen tickets voor block 713, rij 4. De tickets mogen uiteraard weg tegen kostprijs.

Iemand een idee hoelaat Tool vanavond start in Keulen? Nergens een tijdschema te bekennen. Er staat 19:30u aanvang, maar wellicht is dit de start van de support act zoals in Ziggo Dome? (zie onderstaand)

18:00 Deuren open
19:30 Support act| Night Verses
20:25 TOOL
22:45 Verwacht einde

Iemand een idee hoelaat Tool vanavond start in Keulen? Nergens een tijdschema te bekennen. Er staat 19:30u aanvang, maar wellicht is dit de start van de support act zoals in Ziggo Dome? (zie onderstaand)

18:00Deuren open
19:30Support act| Night Verses
20:25TOOL
22:45Verwacht einde
Hmm hoop het niet. Support act hadden ze weg mogen laten van mij. Helaas is de setlist ook ruk 😉

Hmm hoop het niet. Support act hadden ze weg mogen laten van mij. Helaas is de setlist ook ruk 😉
Lekker positief. En door.

Ik vond Night Verses een heel goede support act.
Setlist was echt prima, zag alleen dat er enkele shows forty six & 2 kregen als closer, dat was wel beter geweest dan Stinkfist.

Lekker positief. En door.

Ik vond Night Verses een heel goede support act.
Setlist was echt prima, zag alleen dat er enkele shows forty six & 2 kregen als closer, dat was wel beter geweest dan Stinkfist.
Night Verses is fantastisch! Kijk er erg naar uit om ze donderdag op Graspop te zien.

Setlist vanavond in Köln weer iets beter voor de Ænima/Lateralus/10.000 Days fans (zoals ik). Benieuwd naar de setlist op GMM. Die van Firenze Rocks (ander festival tijdens deze tour) vond ik erg tegenvallen.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Setlist vanavond in Köln weer iets beter voor de Ænima/Lateralus/10.000 Days fans (zoals ik). Benieuwd naar de setlist op GMM. Die van Firenze Rocks (ander festival tijdens deze tour) vond ik erg tegenvallen.
Misschien mis ik iets, maar die setlist zijn toch zowat exact hetzelfde? Alleen Schism en CC Trip er extra tussen in Keulen, verder nummer voor nummer gelijk. Dus ja, 1 nummer beter voor Lateralus fans, dat wel 😅

Users who are viewing this thread