<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Volgens mij zei er iemand op dit forum eens dat Portishead toen voor Coldplay stond en dat het hele vak vol stond met Coldplayfans die Viva la Vida gingen zingen terwijl Portishead aan het optreden was.
Sorry maar dat vind ook echt heel aso …
Beetje respect voor de optredende band ook al vind je het niets of is het niet je ding..
Precies, ik stond me daar echt op te vreten. Ik heb nog nooit zoiets raars meegemaakt op een festival, en het was echt een smetje op de editie van 2011. De leden van Portishead verdienen dit niet, het is een geweldige groep met twee dikke klassiekers op hun naam en bovendien een geweldige liveshow. Ik geef ze groot gelijk als ze nooit meer op Rock Werchter zullen optreden. Dit was echt vreselijk respectloos, en deze fans kunnen zich met gemak meten met die zogenaamde 'die-hard fans' van Metallica en Springsteen. Jammer dat dit soort volk niet geband kan worden op festivals, ze zijn namelijk erg goed in het verzieken van de sfeer. En nadat ze 'hun bandje' hebben aangemoedigd, en alle voorstaande acts hebben afgezeken weer naar huis met hun dagkaart.
Zo, dat is er weer uit. Ik ben wel erg benieuwd naar de podiumindeling aan het worden. Vooral naar de spots van Franz Ferdinand, Ellie Goulding en Major Lazer.