Pinkpop 2025

natuurlijk is dat toevallig, want dat stond ook al bij Pinkpop 2024 playslist in de omschrijving

Het is exact dezelfde omschrijving met alleen een aanpassing van “ontdek nieuwe artiesten” in “ontdek nieuwe acts”. Natuurlijk is dat niet voor niks.

Ik ben best blij met Inhaler, maar als dit de grootste naam is die er bij komt, is de bovenkant dit jaar (op Zondag na) toch wel teleurstellend. Van alle headliners + Subs spreken alleen Muse, Korn, Inhaler en Biffy Clyro (als dat al een 'sub' is) me aan...

Het zal van de 'kleinere' namen moeten komen dus.
Verwacht je werkelijk meer grote namen?
De laatste drop is nog nooit groots geweest!
Ben het ook volledig met de namen die je noemt eens, maar een tate of mark ambor zijn ook geen kleintjes (vind er alleen geen zak aan).

Verwacht je werkelijk meer grote namen?
De laatste drop is nog nooit groots geweest!
Ben het ook volledig met de namen die je noemt eens, maar een tate of mark ambor zijn ook geen kleintjes (vind er alleen geen zak aan).
Is ook inderdaad geen grote drop en zal voornamelijk bestaan uit namen voor stage 4. Maar zoals ik al eerder heb gezegd zullen er nog 2 middelgrote namen bij komen, als je naar de poster met de namen tot nu toe kijk. Vorig jaar stonden op de laatste poster 4 middelgrote namen onder de headliners. Met die logica komt er dus nog 1 naast Korn (sub) en nog 1 naast Weezer (rond een uur of 18:00/19:00 noord of zuid, de Yungblud of Royal Blood positie van vorig jaar). 1 van die 2 zal Inhaler zijn verwacht ik.

1741705097326.png

Zoals jullie wellicht weten kom ik helaas niet meer op mijn vorige account.

Maar goed…

Rock Werchter heeft een ijzersterke pop zondag en ik baal nog steeds dat ik achter het net heb gevist voor een kaartje. Voor Pinkpop…

Inhaler lijkt me een zekerheid ik verwacht deze echter als naam op de vrijdag.

Verder verwacht ik toch nog een Gracie Abrams of Noah Kahan.

Opvallend hierin is dat Gracie Abrams gewoon door heel Europa reist en er geen logica is te vinden in haar reisschema. De kans dat ze dus het weekend vlak voor Glastonbury naar Pinkpop komt is zeker aanwezig. Vooral omdat ze nog geen Nederlandse festival show heeft aangekondigd en ik dit ook niet meer zie gebeuren bij BKS, DTRH en Lowlands.

Mocht Pinkpop echt de Pop kant op gaan kondigen ze ook nog Noah Kahan aan. Maar dit zit ik minder gebeuren omdat er voor mijn gevoel dan teveel grote namen morgen nog worden aangekondigd.

Vergeet niet dat Gracie Abrams en Noah Kahan op dit moment echt veel mensen over de streep gaan trekken voor een ticket. Zie ook de hype rondom hun Ziggo Dome shows.

Andere mogelijke namen zijn:

Deze namen staan gedurende Pinkpop op Isle of Wight en ze delen vaker namen.

* Dean Lewis (lijkt me een zekerheid omdat zijn ziggo dome shows nu net zijn geweest)

* The Script (hopelijk niet alweer)

* Jess Glynne, Olly Murs, Amy Macdonald, Lottery Winners, Clean Bandit, The Lathums

In de buurt vanwege Hurricane ( deelt ook altijd namen met Pinkpop)

* Querbeat
* The Backseat Lovers
* Jimmy Eat World
*Parcels
Ik kan je alvast met 1 ding blij maken, The Script hebben al shows staan in het VK op 20,21 en 22 juni!

Gezien de mogen we denk ik wel zeggen erg slecht verkopende Ziggo Show lijkt Inhaler mij nou niet echt de band die je gaat helpen bij de kaartverkoop. Ik ga wel naar de Ziggo met een aantal vrienden dus hoop dat ze op de zondag staan dan sleep ik ze gewoon mee naar Landgraaf.

Mijn eindverwachting voor morgen:

* Gracie Abrams wordt nu na haar ziggo dome shows aangekondigd voor de Pinkpop zondag.

* Inhaler vult de grotere spot op Pinkpop vrijdag.

Viertal namen zoals Querbeat, Dean Lewis , The Lathum

Nog wat Nederlandse relevante namen.

Aangevuld met enkele stage 4 namen.
vind vooral opvallend dat (nog heel grote namen) als Sabrina Carpenter of Noah Kahan nog geen NL datum hebben die periode dat ze in EU zijn. Ook dat gat in de tour data van Benson Boone vind ik opvallend, naast nog geen NL datum. Gek ook dat Kings of Leon nog niet opgedoken is ergens in NL terwijl die best wat festivals in EU hebben staan, volgens mij nog beschikbaar voor de Pinkpop vrijdag? Die laatste 3 staan bijvoorbeeld op Mad Cool festival. Carpenter alleen 2x Hyde Park die periode. Daarnaast heeft The 1975 voorlopig alleen Glastonbury, ook opvallend? Ook Rise Against zou een week na Download nog kunnen? Maar ik zal wel weer 'te groot' denken...

Ja, een act van de grootte van Carpenter moet je niet meer verwachten. En een KoL ook niet. Alleen als Timberlake uitvalt.

vind vooral opvallend dat (nog heel grote namen) als Sabrina Carpenter of Noah Kahan nog geen NL datum hebben die periode dat ze in EU zijn. Ook dat gat in de tour data van Benson Boone vind ik opvallend, naast nog geen NL datum. Gek ook dat Kings of Leon nog niet opgedoken is ergens in NL terwijl die best wat festivals in EU hebben staan, volgens mij nog beschikbaar voor de Pinkpop vrijdag? Die laatste 3 staan bijvoorbeeld op Mad Cool festival. Carpenter alleen 2x Hyde Park die periode. Daarnaast heeft The 1975 voorlopig alleen Glastonbury, ook opvallend? Ook Rise Against zou een week na Download nog kunnen? Maar ik zal wel weer 'te groot' denken...
Ja dit zou ik maar niet doen Dennis, vorig jaar was Yungblud, Oliver Heldens, Dool en Ilse de Lange de grotere namen in de laatste drop! Dus i.p.v. Yungblud - Inhaler.. andere 3 zal waarschijnlijk ook Nederlands zijn denk aan Son Mieux, Roxy Dekker!

Users who are viewing this thread