Pinkpop 2025

vind vooral opvallend dat (nog heel grote namen) als Sabrina Carpenter of Noah Kahan nog geen NL datum hebben die periode dat ze in EU zijn. Ook dat gat in de tour data van Benson Boone vind ik opvallend, naast nog geen NL datum. Gek ook dat Kings of Leon nog niet opgedoken is ergens in NL terwijl die best wat festivals in EU hebben staan, volgens mij nog beschikbaar voor de Pinkpop vrijdag? Die laatste 3 staan bijvoorbeeld op Mad Cool festival. Carpenter alleen 2x Hyde Park die periode. Daarnaast heeft The 1975 voorlopig alleen Glastonbury, ook opvallend? Ook Rise Against zou een week na Download nog kunnen? Maar ik zal wel weer 'te groot' denken...
Ik heb ook lang aan die namen gedacht hoor. En óf Kahan óf Boone denk ik nog steeds wel. Liever dan Gracie iig!

Is Dean Lewis nou echt een naam die een aparte aankondiging verdient?
Ze waren er toch heel duidelijk in dat de line up vandaag compleet zou worden gemaakt? Dan kunnen ze toch niet 1 naam aankondigen? Of heb ik iets gemist

Edit: nvm verkeerd begrepen dus.

Ja. Vandaar dat ik me afvraag: waarom Dean Lewis nou los? Niet zo heel bijzonder haha. Maar misschien is dat meer een ticketseller dan ik denk.
inderdaad. Misschien vanwege de zelfbevestiging toch maar een 'los' momentje gekregen via 3FM? Toch weer wat meer luisteraars bereikt zo en wat opbouw voor 10:00

Strategie die ergens achter zit ben ik mee gestopt om dat af te vragen.
Vorig jaar werd Davina Michelle los aangekondigd bij RTL4. Zat toch ook geen logica achter.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
misschien zit er logica achter, maar zien we die logica gewoon niet...
of denken we dat er logica acher zit en zit er geen logica achter, maar gewoon een manager die dat gevraagd heeft

Users who are viewing this thread