Rock Werchter 2025

In het geval van Damiano moet dat ene album nog uitkomen. Is toch wat anders dan al 2 heel succesvolle albums op jouw conto hebben.
Damiano zal wel 4e worden op de main. Kan me herinneren dat The Smile ook erg hoge spots innam in 2022 met het album net een maandje uit, dat was ook moeilijk uit te leggen. Of tenminste, bij Damiano zal er veel volk staan dus opzich prima uit te leggen.

Slecht is het niet maar als volwassen man kan ik mij toch niet helemaal inleven in deze muziek… het heeft wat van Avril Lavigne. Stel u voor dat zij na 2 albums in 2007 als headliner gebombardeerd zou worden 😂 wat een echt Rock Werchter affiche toen.

• Leuk
Waarderingen: napril69 en Shuliv
fossil GIF

• Haha
Waarderingen: parelconfituur
Slecht is het niet maar als volwassen man kan ik mij toch niet helemaal inleven in deze muziek… het heeft wat van Avril Lavigne. Stel u voor dat zij na 2 albums in 2007 als headliner gebombardeerd zou worden 😂 wat een echt Rock Werchter affiche toen
Je hebt helemaal gelijk. Kan me veel beter inleven als volwassen man in Metallica. Zodra ze Seek and Destroy spelen, ga ik zoeken op het Werchterterrein en maak je dan maar zorgen!

Slecht is het niet maar als volwassen man kan ik mij toch niet helemaal inleven in deze muziek… het heeft wat van Avril Lavigne. Stel u voor dat zij na 2 albums in 2007 als headliner gebombardeerd zou worden 😂 wat een echt Rock Werchter affiche toen.
Je hebt zeker een punt, maar ik vind Ridrigo na 2 albums beter dan Lavigne na twee albums. En tijden veranderen. Het is nu eenmaal de realiteit. Werchter heeft de ouwe rotten én de gillende pubers vandaag nu eenmaal beide nodig. De prijzen zijn sterk gestegen en een meer niche publiek aanspreken gaat niet meer. Die willen uitverkopen, en met halfslachtige headliners lukt dit niet. Dus óf ze gaan voor de echte gevestigde waarden, óf ze gaan voor (zeer) populair nieuw. Vind ik dit leuk? Neen. Probeer ik moeite te doen? Ja. Anders moet ik thuis in mijn zetel een beetje zitten zagen en jammeren. Dan maak ik er liever het beste van, en stel me open voor de toekomst, ookal is dit - toegegeven - niet altijd makkelijk.

En dan kunnen ze er ook nog voor kiezen om een lage spot uit de tent door te schuiven naar de main en op dat plekje een kleinere naam te plaatsen…

En dan kunnen ze er ook nog voor kiezen om een lage spot uit de tent door te schuiven naar de main en op dat plekje een kleinere naam te plaatsen…
Dat kan plan B zijn (Shaboozey is op het eerste gezicht een mogelijkheid), maar de eerste optie zal zijn om een vergelijkbare nieuwe naam op die plek te zetten (als David Kushner inderdaad niet komt).

Users who are viewing this thread