Pukkelpop 2025

Is dat nog een prioriteit voor Pukkelpop? Denk dat het nu wel duidelijk is waar ze naartoe gaan met PP nee?
Hoe bedoel je? Dit zou een marquee of zelfs club naam zijn hoor. In lijn met wat daar doorgaans staat toch?

Niet dat ik niet denk dat Matt elders kan opduiken hoor, daar niet van.

Hoe bedoel je? Dit zou een marquee of zelfs club naam zijn hoor. In lijn met wat daar doorgaans staat toch?

Niet dat ik niet denk dat Matt elders kan opduiken hoor, daar niet van.
in End of the Road Festival waar hij eind augustus optreedt staan ook niet de (sub) headliners van PKP. Dus hij kan best een slot vullen in de late namiddag of vroege avond op de main of één van de tenten.

in End of the Road Festival waar hij eind augustus optreedt staan ook niet de (sub) headliners van PKP. Dus hij kan best een slot vullen in de late namiddag of vroege avond op de main of één van de tenten.
Mja, als je ziet dat ze Empire of the Sun laten schieten, dan vraag ik mij af of ze wel een budget hebben voor zo'n dingen zoals Matt Beringer? Vrees dat ze meer hun budget gaan spenderen aan dingen die de "jeugd" gaat plezieren... Misschien kunnen ze Pommelien twee keer boeken met een verschillende set?

• Leuk
Waarderingen: Piranha43
Mja, als je ziet dat ze Empire of the Sun laten schieten, dan vraag ik mij af of ze wel een budget hebben voor zo'n dingen zoals Matt Beringer? Vrees dat ze meer hun budget gaan spenderen aan dingen die de "jeugd" gaat plezieren... Misschien kunnen ze Pommelien twee keer boeken met een verschillende set?
Wel een te vroege conclusie lijkt me. Tourt genoeg moois.

Empire of the Sun is toch niet heel relevant meer anno 2025? En The National heeft toch ook wel een aardige band met PKP (zie ook 2019). Dus mits geen te hoge spot, zie ik ze hem wel boeken.

"Empire of the sun" laten schieten...alsof dat nu zo'n naam is?
Daar zit niet meteen veel volk op te wachten denk ik.

Laten schieten? In welk universum laten ze een passé band als hen schieten?

• Haha
Waarderingen: Bwoite
Loreen zal eerder iets zijn voor de namen van Pinkpop morgen denk ik.

Edit: tourdata eens opgezocht, en ze heeft 16 augustus één festival staan in Polen. Dus het kan, maar dat zou ik een vreemde boeking vinden.

Users who are viewing this thread