Pinkpop 2025

Maria

Randprogramma
9 okt 2023
112
56
Ik vind Biffy Clyro geen headliner hoor ;)
Stevige undercard is belangrijk imo. Want je zult maar net 1 van de headliners wat minder vinden. Moeilijk te vergelijken maar beiden zouden de North kunnen afsluiten. Al snap ik ook dat Olivia wel wat aantrekkelijker en relevanter voor jongeren is op dit moment.
Van mij mag dat 'middag mainstage bandje' lekker doorkomen hoor. Of liever nog; als alternatief programma als Olivia staat te headlinen ;-)
.
 

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
612
617
Ik denk dat juist die groep niet gaat komen als je alleen je Linkin Park naast the Weeknd en Billie zet. Dat maakt Pinkpop ook complex om goed weg te zetten. De meeste bezoekers vallen, schat ik zo, in de leeftijdscategorie 25-50. Maar goed ik laat mij graag verassen en ben benieuwd of twee pop headliners gaat werken.
In de categorie nutteloze feitjes over de leeftijden etc.

PROFILE OF FESTIVAL VISITORS
The Pinkpop visitor is a visitor of both club shows and pop festivals. A music lover with
a developed taste in pop, rock and dance music between the ages 18 and 45 years old
(core target group 18 – 30 years). Research under visitors resulted in the following profile:
• 53% female, 47% male
• 4% aged younger than 18
• 17% aged 18 till 24 years old
• 22% aged 25 till 35 years old
• 19% aged 35 till 45 years old
• 33% aged 45 till 60 years old
• 5% 60+ years old
• The Pinkpop visitor is highly educated: of visitors who took the survey,
nearly 50% has finished HBO or WO
• 43% lives in the South of The Netherlands (Noord-Brabant, Limburg)
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
962
1.722
In de categorie nutteloze feitjes over de leeftijden etc.

PROFILE OF FESTIVAL VISITORS
The Pinkpop visitor is a visitor of both club shows and pop festivals. A music lover with
a developed taste in pop, rock and dance music between the ages 18 and 45 years old
(core target group 18 – 30 years). Research under visitors resulted in the following profile:
• 53% female, 47% male
• 4% aged younger than 18
• 17% aged 18 till 24 years old
• 22% aged 25 till 35 years old
• 19% aged 35 till 45 years old
• 33% aged 45 till 60 years old
• 5% 60+ years old
• The Pinkpop visitor is highly educated: of visitors who took the survey,
nearly 50% has finished HBO or WO
• 43% lives in the South of The Netherlands (Noord-Brabant, Limburg)
Is er van de andere Nederlandse festivals ook zoiets bekend?
 

Tinus101

Support act
21 nov 2022
980
1.176
In de lijn van limp bizkit ( wat volgens mij vele vorig jaar een prima boeking vonden) zou ik hem wel kunnen waarderen!
Maar Limp Bizkit stond ergens vroeg in de avond, niet als Noord afsluiter. Daarnaast vond ik Limp Bizkit die 2 keer dat ik ze gezien heb een veel leukere show weg geven dan the Offspring.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
382
108
Gezien de tourdata van The Offspring in Europa en UK lijkt het er toch wel op dat ze het festivalseizoen overslaan en voor eigen shows gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tinus101

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.139
2.044
Qua dom lullen is The Offspring een klein beetje vervelender aan het worden. Vooral door Noodles en zijn gebrek aan variatie in slechte kutgrappen.

Maar muzikaal is het toch wel erg vermakelijk (niet geheel objectief dit, ik ben echt fan). De tijden dat het behoorlijk vals was bij Dexter lijken in mijn optiek een beetje voorbij. Ik zag ze 1,5 jaar geleden in Afas en afgelopen augustus op Pukkelpop, en heb me in muzikaal opzicht heerlijk vermaakt.

Qua ouvre zouden ze een spot langer dan een uur echt met gemak weg kunnen zetten met alleen maar hits. Dus als het armoe troef is qua aanbod, zou ik dat zeker doen als Pinkpop zijnde. Maar als er genoeg andere opties zijn zou ik een iets minder belegen Noord afsluiter kiezen...
 
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV

Gebruikers die dit onderwerp bekijken