Pinkpop 2025

En verwachten we ook nog samenwerkingen of artiesten die spontaan iemand erbij halen on stage?
Dat is eigenlijk vrij zeldzaam, toch? Hooguit bij Nederlandse artiesten, maar daar heeft Pinkpop dit jaar weinig typische namen van geboekt.

Claude en Hannah Mae zou kunnen, en verder hebben Purple Disco Machine en Benjamin Ingrosso volgens mij een gezamenlijke track.

Mainstage

Noord

Tent

Stage4

Justin Timberlake

Oscar and the Wolf

Confidence Man

Tate McRae

Sawyer Hill

Weezer

Benee

Inhaler

Bad Nerves

Mika

Warhaus

Alestorm

Hiqpy

Shaboozey

Kid Kapichi

Ronnie Flex

Olivia Lunny

Personal Trainer

Janet Livv

zoiets?

zou ik niet heel gek vinden, al zie ik Pinkpop er ook wel voor kiezen om Shaboozey de Noord te laten openen. Ook gezien die op de site nog onder Flex staat, Personal Trainer daar boven. Dat zelfde geldt ook voor Mika, die staat nog een end onder Alestorm op de site. En Inhaler nog boven Weezer.

Wellicht zou ik eerder Weezer, Mika, Flex op de mainstage verwachten en Inhaler, Alestorm, Personal Trainer, Shaboozey op Noord?

Zie Pinkpop ook nog wel Benee op Noord zetten en Personal Trainer of Shaboozey in de tent...

Mainstage

Noord

Tent

Stage4

Justin Timberlake

Oscar and the Wolf

Confidence Man

Tate McRae

Sawyer Hill

Weezer

Benee

Inhaler

Bad Nerves

Mika

Warhaus

Alestorm

Hiqpy

Shaboozey

Kid Kapichi

Ronnie Flex

Olivia Lunny

Personal Trainer

Janet Livv

zoiets?

Zo bezien is die vrijdag toch ook wel een heel leuke dag voor mij, met Personal Traininer, Kid Kapichi, Alestorm, Mika, Inhaler en Weezer.

Edit: Ik dacht dat ik de zaterdag niet veel was, maar met Battlesnake, Soft Play en Sprints toch 3 leuke bands die leuk klinken!

Laatst bewerkt:
zou ik niet heel gek vinden, al zie ik Pinkpop er ook wel voor kiezen om Shaboozey de Noord te laten openen. Ook gezien die op de site nog onder Flex staat, Personal Trainer daar boven. Dat zelfde geldt ook voor Mika, die staat nog een end onder Alestorm op de site. En Inhaler nog boven Weezer.

Wellicht zou ik eerder Weezer, Mika, Flex op de mainstage verwachten en Inhaler, Alestorm, Personal Trainer, Shaboozey op Noord?

Zie Pinkpop ook nog wel Benee op Noord zetten en Personal Trainer of Shaboozey in de tent...
Kot alleen niet lekker uit qua opening van janet livv. Normaal speelt er dan niets gelijktijdig. Vraag me af wat ze met die tijd-slots gaan doen.

Die volgorde zegt niks. Na de "grote 4" van de poster begint het gewoon alfabetisch af te lopen. Enkel aan het einde verspringt een en ander, want dan doen de stage 4 namen hun intrede.

• Leuk
Waarderingen: Vusjke88
MainstageNoordTentStage4
Olivia Rodrigo
FaithlessCypress Hill
The Last Dinner PartyThe Royston Club
Mark AmborAmyl And The Sniffers
JoostSprints
Adam LambertSoft Play
HardyAlmost Monday
Omar RudbergSticks
ClaudeAmira Elfeky
Matt HansenThe Academic
Battlesnake
De zaterdag is een stuk lastiger. Ik zie geen natuurlijke tent-afsluiter, Cypress Hill lijkt me wel passen eigenlijk. Matige dag als je het zo uitschrijft, maar de tent ziet er eigenlijk wel leuk uit.

Mainstage

Noord

Tent

Stage4

Muse

Dean Lewis

Purple Disco

Korn

Benjamin Ingrosso

Biffy Clyro

Everything Everything

Krezip

Bob Vylan

Kaiser Chiefs

Sigrid

DeWolff

NOFUN!

Imminence

The Boxer Rebellion

Querbeat

Mackenzi Mckay

The Warning

Hannah Mae

Elephant
Veel gitaren, zeker op Noord. Dit is toch dé dag voor de klassieke Pinkpopganger? Goede tentnamen ook met Everything Everything, Sigrid en Boxer Rebellion. Prima dag lijkt me?

Mainstage

Noord

Tent

Stage4

Muse

Dean Lewis

Purple Disco

Korn

Benjamin Ingrosso

Biffy Clyro

Everything Everything

Krezip

Bob Vylan

Kaiser Chiefs

Sigrid

DeWolff

NOFUN!

Imminence

The Boxer Rebellion

Querbeat

Mackenzi Mckay

The Warning

Hannah Mae

Elephant
Veel gitaren, zeker op Noord. Dit is toch dé dag voor de klassieke Pinkpopganger? Goede tentnamen ook met Everything Everything, Sigrid en Boxer Rebellion. Prima dag lijkt me?

Fantastische dag ja. Helaas wel met een aantal clashes...

Mainstage

Noord

Tent

Stage4

Muse

Dean Lewis

Purple Disco

Korn

Benjamin Ingrosso

Biffy Clyro

Everything Everything

Krezip

Bob Vylan

Kaiser Chiefs

Sigrid

DeWolff

NOFUN!

Imminence

The Boxer Rebellion

Querbeat

Mackenzi Mckay

The Warning

Hannah Mae

Elephant
Ik zie Korn en Dean Lewis van plek wisselen.
Krezip en Kaiser Chiefs eventueel ook nog.

Kot alleen niet lekker uit qua opening van janet livv. Normaal speelt er dan niets gelijktijdig. Vraag me af wat ze met die tijd-slots gaan doen.
volgens mij speelt er laatste jaren wel iets gelijktijdig met de opener.

2024 was het Kawala op Stage 4 die overlapte met Jiri11
2023 overlapte Lauren Sanderson op Stage 4 met Madoux.

maar zie nu ook wel als in 2019, waar Syml op IBA/Noord gelijk speelde met Mr atlas.
Dat verwacht ik aankomende editie, eigenlijk ook wel. Zou me dus niet verbazen als er iets op Noord staat tijdens Janet Livv

nog even met de billen bloot aangaande mijn vroege voorspelling uit augustus 2024

van de 67 namen uit mijn voorspelling toen, enkel 6 namen toegevoegd.
Olivia Rodrigo, Oscar and the Wolf, Shaboozy, Mark Ambor, Claude en Hannah Mae die op de lineup zijn gekomen (naast Janet Livv die al bekend was)

1741858000378.png

Opzich wel blij met de namen van de zondag, The Boxer Rebellion en Everything Everything zijn wat mij betreft leuke toevoegingen.
Rest van de line-up wel echt heel erg mager t.o.v. andere festivals.

Maar als fan van Biffy CLyro en Muse wel blij met de rest van die dag: Muse, Biffy Clyro, Boxer Rebellion, Everything Everything, Girl in Red, Sigrid, Kaiser Chiefs,
Daar bovenop ook Iminence en PDM.. Topdag, ik vrees nu al voor de clashes...

Mainstage

Noord

Tent

Stage4

Muse

Dean Lewis

Purple Disco

Korn

Benjamin Ingrosso

Biffy Clyro

Everything Everything

Krezip

Bob Vylan

Kaiser Chiefs

Sigrid

DeWolff

NOFUN!

Imminence

The Boxer Rebellion

Querbeat

Mackenzi Mckay

The Warning

Hannah Mae

Elephant
Ik mis girl in Red :(

Users who are viewing this thread