Pinkpop 2025

Vette line-up voor 2026 ;).
denk dat ik dat met Foo Fighters sowieso al doe... daarnaast ga ik Volbeat gewoon tot headliner Pinkpop 2026 bombarderen, als de 'kleine' headliner. Wellicht zal Pinkpop ook wel een moster na de maaltijd headliner hebben, als Linkin Park. Waarbij ze hopelijk de Sky-Radio lineup weer afzweren en voor volgende editie meer rock-gerelateerd lineup de Pinkpoppers gaan paaien.

maar da's zorg voor later, eerst editie 2025 ;)

Lijkt me trouwens toch sterk dat Cypress Hill de tent afsluit - net als Faithless toch een nostalgie act. Iemand anders met een poging?

Voor wat betreft voorspellingen over de indeling/tijdschema. Als ik naar de spotify lijst kijk is de volgorde weer dusdanig aangepast dat je (imo) er wel een soort van indeling uit kan halen... maar dat kan ook aan mij liggen. Ik zie bijvoorbeeld eerst de 3 headliners en daarna gaan ze wel weer verder in alfabetische volgorde, maar daar in lijkt ook weer een onderverdeling te zijn. Valt daar nog uit te halen qua Zuid, Noord, tent en stage 4?

Lijkt me trouwens toch sterk dat Cypress Hill de tent afsluit - net als Faithless toch een nostalgie act. Iemand anders met een poging?
lijkt me wel vet.... en dan de zijkanten ook afsluiten... 1 grote hotbox!
Rap Hiphop GIF by 16BARS

Ik ga alleen zondag. Dan is het:
Muse - Korn - Biffy Clyro - Imminence - Kaiser Chiefs - Krezip

Nog inluisteren:
The Boxer Rebellion - Everything Everything - The Warning - Elephant

Wat een vreselijke huisstijl trouwens dit jaar. Op mijn mobiel kan ik niet eens de volledige tekst lezen ivm blokjes die eroverheen staan. Lijkt wel Minecraft.
Ik ga ook alleen de zondag en dit is ook exact mijn spoorboekje, nu nog hopen dat er niet teveel clasht. Wat verwachten jullie met Imminence, tent of noord?

Ik ga alleen zondag. Dan is het:
Muse - Korn - Biffy Clyro - Imminence - Kaiser Chiefs - Krezip

Nog inluisteren:
The Boxer Rebellion - Everything Everything - The Warning - Elephant

Wat een vreselijke huisstijl trouwens dit jaar. Op mijn mobiel kan ik niet eens de volledige tekst lezen ivm blokjes die eroverheen staan. Lijkt wel Minecraft.
Gezien je smaak zou ik Bob Vylan ook meepakken

Users who are viewing this thread