Pinkpop 2025

Opzich wel blij met de namen van de zondag, The Boxer Rebellion en Everything Everything zijn wat mij betreft leuke toevoegingen.
Rest van de line-up wel echt heel erg mager t.o.v. andere festivals.

Maar als fan van Biffy CLyro en Muse wel blij met de rest van die dag: Muse, Biffy Clyro, Boxer Rebellion, Everything Everything, Girl in Red, Sigrid, Kaiser Chiefs,

• Leuk
Waarderingen: Maria en TheFrames
Ik vind het uiteindelijk best een aardig programma. Lijkt op de zaterdag na ook wel enigszins in balans. Ik zou me er die vrijdag en zondag goed vermaken. Al blijft de beperkte keuze op de dag zelf altijd wel een mindingetje. Zonde dat er een paar van die namen zo omhoog worden gepusht. Dean Lewis, Mark Ambor, Joost en Inhaler horen echt niet zo hoog. TLDP wel een stuk interessanter qua muziek, maar doe eens rustig aan. Laat die lekker groeien op de festivals ipv een belangrijke spot nu al. Faithless was een grote naam maar kan echt niet meer op de tweede rij Pinkpop. Dat maakt het laagje onder de top wel een stukje teleurstellend.

• Leuk
Waarderingen: Maria
Ik vind het echt een prima affiche wat Pinkpop heeft afgeleverd. Die zondag vind ik geweldig, en is qua persoonlijke smaak zelfs beter stacked dan de beste Rock Werchter dag van dit jaar...

Enige pijnpunt in de vergelijking is dat het 'slechts' 60 namen (mits er niets bijkomt) Pinkpop versus 100 namen (momenteel 98 bekend) Werchter is. Weliswaar een dag minder (dus ook minder kosten qua eten en drinken) maar toch een te groot verschil voor die paar tientjes extra. Maar die scheefgroei is er al een tijdje natuurlijk...

Voor mijn persoonlijke kan me prima vermaken elke dag. Ben wel benieuwd hoe druk het elke dag word. Ik ben bang voor Pinkpop rustig. Voor mijn persoonlijke alleen maar fijn. Maar zo hou festival niet overeind natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Jammer dat die zaterdag volledig leunt op Olivia Rodrigo. Met twee á drie namen in mijn straatje erbij had ik een dagticket overwogen, maar het is nu het geld niet waard. Ik ben best benieuwd waar een Noah Kahan nu deze zomer wel staat in Nederland.

Voor mijn persoonlijke kan me prima vermaken elke dag. Ben wel benieuwd hoe druk het elke dag word. Ik ben bang voor Pinkpop rustig. Voor mijn persoonlijke alleen maar fijn. Maar zo hou festival niet overeind natuurlijk.
Denk ook niet dat je met deze drop namen heel veel nieuwe kaarten over de toonbank krijgt. Want er is tot nu toe nog geen dag uitverkocht toch? Die zondag zou opzich nog wel kunnen uitverkopen denk ik.

• Leuk
Denk ook niet dat je met deze drop namen heel veel nieuwe kaarten over de toonbank krijgt. Want er is tot nu toe nog geen dag uitverkocht toch? Die zondag zou opzich nog wel kunnen uitverkopen denk ik.
Nee, dat zie ik ook niet gebeuren op basis van deze nieuwe namen. Ik moet zeggen dat ik zelf wel heel veel namen van de zondag wil zien, dus ik hoop dat dat qua overlap nog wel een beetje goedkomt.

• Leuk
Heel blij met the Boxer Rebellion, Mackenzy Mackay en toch ook met Inhaler. Elephant ook fijne toevoeging.

Vrijdag vind ik toch een beetje tegenvallen, en dan merk je wel dat zo'n uitval van Flogging Molly best wat uitmaakt (want Alestorm is wat mij betreft niet de gangmaker dan dat Flogging Molly dat is).

De zaterdag vind ik wel sterk met Olivia Rodrigo, The Last Dinner Party, Faithless, Joost, Adam Lambert, Amyl And The Sniffers, Claude, Cypress Hill, Soft Play, Sticks, Sprints best wel een stacked dagje.

Die zondag Muse, Korn, Dean Lewis, Girl In Red, Biffy Clyro, The Boxer Rebellion, DeWolff, Everything Evertying, Kaiser Chiefs, Krezip, Purple Disco Machine, Sigrid, Bob Bylan, Elephant ook gewoon niets mis mee hoor.

Zondag is echt top. Vrijdag zou ik me over de hele dag wel prima vermaken. Zaterdag hooguit 2 a 3 acts die ik zou willen zien.

Dagkaart zondag blijft een optie, of misschien hopen op een goedkoop swapje tegen die tijd:)

Wat een heerlijke toevoegingen! Hopelijk zetten ze de lijn door naar de aankomende edities, aantal populaire hitkannonen maar een mooi balans met kwaliteit! Kaartverkoop zal niet denderend gaan.. maar de vaste bezoeker en ook de nieuwe bezoeker kunnen een mooi weekend tegemoet zien, en waarschijnlijk komen die het jaar erop weer (althans mijn mening).

Begon al langzaam te twijfelen of PP nog wel mijn festival was, en ja de headliners niet mijn ding (op Muse na) de rest heeft mij wel weer terug op de PP rails gezet!

ik denk dat qua tijdschema met 60 acts we weer terug moeten kijken naar het tijdschema van 2019?
dat zou overeenkomen dat de Stage 4 acts weer gelijk spelen met de Mainstage acts lijkt me.
Hierdoor zouden er geen 'blanco' gaten vallen in het tijdschema of mainstage acts die 'alleen' spelen?

(dus weer terug naar Mainstage gelijk met Stage 4 en Noord gelijk met Tent)

Users who are viewing this thread