Pinkpop 2025

Zijn dit nu minder namen dan normaal?
60, dat is idd 9 minder als afgelopen jaar

Denk dat Stage 4 anders ingedeeld is en een act in de tent tijdens de headliner kan je afstrepen (was afgelopen jaar John Coofy) en de late toevoeging van Joost kon al er af.

dus eigenlijk 7 minder, wellicht dat Stage 4 qua tijden nu meer aansluit op Mainstage tijden?

Daar staan een London Grammar, Sigrid, De La Soul, Nia Archives en Ezra Collective ook gewoon op de Linkin Park en Deftones dag natuurlijk. ;)
Gezien de podia waar die staan vind ik het minder een 'tang op een varken' gevoel dan wat Pinkpop doet, waar die gewoon op dezelfde stage zullen staan?

postertje

Gl1BGncW0AAeOyY

• Confetti
Waarderingen: Vusjke88
Het is al met al een zeer magere editie imo. Zeker voor dat geld.

(en al helemaal als je het tegenover het programma van Werchter legt.)
Ik denk dus eigenlijk dat de tijd van vergelijken tussen RW en PP voorbij is. Twee verschillende festivals, met een wat andere doelgroep. Werchter gaat vrijwel altijd een betere line-up hebben dan Pinkpop.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Maar eigenlijk zijn die vrijdag en zondag wel gewoon erg sterk hoor. Degelijke headliners, ook in de breedte wel prima.

Alleen die zaterdag is echt erg mager. Lijkt wel dat Olivia Rodrigo die dag alleen moet trekken. The Last Dinner Party als tweedegrootste blijft erg gek. Faithless (of wat daar nog van overblijft) lijkt me tegenwoordig ook meer opvulling dan iets voor op de tweede lijn.

Al met al niet heel slecht toch? In ieder geval wel beter dan vorig jaar.

• Leuk
Waarderingen: Louwers
Ik denk dus eigenlijk dat de tijd van vergelijken tussen RW en PP voorbij is. Twee verschillende festivals, met een wat andere doelgroep. Werchter gaat vrijwel altijd een betere line-up hebben dan Pinkpop.
Mwah, als iemand die beiden (hardere) rock en pop kan waarderen, heb ik toch wel een hele sterke voorkeur voor Werchter.. imo hebben die behoorlijk meer zwaar geschut. Gelukkig heb ik daar ook een kaartje voor :)

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Users who are viewing this thread