Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Denk dat Stage 4 anders ingedeeld is en een act in de tent tijdens de headliner kan je afstrepen (was afgelopen jaar John Coofy) en de late toevoeging van Joost kon al er af.
dus eigenlijk 7 minder, wellicht dat Stage 4 qua tijden nu meer aansluit op Mainstage tijden?
Gezien de podia waar die staan vind ik het minder een 'tang op een varken' gevoel dan wat Pinkpop doet, waar die gewoon op dezelfde stage zullen staan?
Ik denk dus eigenlijk dat de tijd van vergelijken tussen RW en PP voorbij is. Twee verschillende festivals, met een wat andere doelgroep. Werchter gaat vrijwel altijd een betere line-up hebben dan Pinkpop.
Ik denk dat die tijd nooit voorbij zal zijn. Twee mainstream festivals, niet ver van elkaar af, die volgens mij toch best hetzelfde publiek proberen te trekken.
Die vergelijking zal altijd blijven.
Ik vind de 4 subs op zaterdag toch nog steeds erg mager, zeker gezien er 2 op Paaspop staan waar ik al heen ga.
Voel me nog steeds niet echt verleidt tot weekend ipv dagkaart zondag
Maar eigenlijk zijn die vrijdag en zondag wel gewoon erg sterk hoor. Degelijke headliners, ook in de breedte wel prima.
Alleen die zaterdag is echt erg mager. Lijkt wel dat Olivia Rodrigo die dag alleen moet trekken. The Last Dinner Party als tweedegrootste blijft erg gek. Faithless (of wat daar nog van overblijft) lijkt me tegenwoordig ook meer opvulling dan iets voor op de tweede lijn.
Al met al niet heel slecht toch? In ieder geval wel beter dan vorig jaar.
Wat mij betreft is deze line up wel een stapje de goede kant op, vergeleken met vorig jaar. Minder songfestival namen (OK, Claude, maar dat konden ze toen nog niet weten) & Concert at Sea vibes in ieder geval.
Ik denk dus eigenlijk dat de tijd van vergelijken tussen RW en PP voorbij is. Twee verschillende festivals, met een wat andere doelgroep. Werchter gaat vrijwel altijd een betere line-up hebben dan Pinkpop.
Mwah, als iemand die beiden (hardere) rock en pop kan waarderen, heb ik toch wel een hele sterke voorkeur voor Werchter.. imo hebben die behoorlijk meer zwaar geschut. Gelukkig heb ik daar ook een kaartje voor