Pinkpop 2025

Ik wilde net typen dat we het al lang niet meer over Suzan & Freek hebben gehad :LOL: . Toch wel jammer hoor, als ze er niet staan. Na al die pagina's dat het over hen ging :p.

Dean Lewis, Inhaler, Alestorm, The Boxer Rebellion, Everything Everything, Matt Hansen, Omar Rudberg, Querbeat, Sigrid, Amira Elfeky, Battlesnake, Elephant, HIQPY, Mackenzy Mackay, NOFUN! en Olivia Lunny.

De line-up voor de 54e editie van Pinkpop is compleet met de toevoeging van 16 laatste acts. Hitmachine Dean Lewis maakt zijn Pinkpop-debuut en de indierock van Inhaler scheurt komende zomer opnieuw over de festivalweide.

Daarnaast mogen we Alestorm, The Boxer Rebellion, Everything Everything, Matt Hansen, Omar Rudberg, Querbeat, Sigrid, Amira Elfeky, Battlesnake, Elephant, Hiqpy, Mackenzy Mackay, NOFUN! en Olivia Lunny toevoegen aan het programma.

https://pinkpop.nl/dean-lewis-inhaler-en-nog-12-acts-maken-programma-compleet/

16 nieuwe namen​

We verheugen ons op tienduizenden meezingers bij de megahits ‘Be Alright’, ‘Half A Man’ en ‘How Do I Say Goodbye’ tijdens het optreden van Dean Lewis op de Pinkpop-zondag. Ook bovenaan het lijstje om naar uit te kijken: de terugkeer van Inhaler in Landgraaf op vrijdag 20 juni! We zien de Ierse indierockband maar al te graag terug op hun weg naar de wereldtop.

Op de Pinkpop-vrijdag mogen we naast Inhaler ook de piratenmetal-koningen van Alestorm toevoegen, welke Flogging Molly komende zomer vervangen. Hiqpy, de meest getipte band van eigen bodem, maakt samen met de Canadese Olivia Lunny het programma op 20 juni compleet.

De Pinkpop-zaterdag is gevuld met de komst van de folky popsongs van Matt Hansen, Omar Rudberg’s geweldige mix van Zuid-Amerikaanse dansmuziek en pure pop, de veelbelovende nieuwe metalact Amira Elfeky en de extravagante show van het Australische Battlesnake.

Op de slotdag van de 54e editie mogen we naast Dean Lewis ook genieten van o.a. indieband The Boxer Rebellion, de alternatieve pop van Everything Everything, de brasspop en feestgarantie van Querbeat en Zweedse popster Sigrid. Met de folky tracks van het Rotterdamse Elephant, de set vol pop, hiphop en alternatieve rock van Mackenzy Mackay én het collectief NOFUN! is het programma voor de 54e editie afgerond!

Eerder werd Alessi Rose bevestigd voor Pinkpop 2025. Helaas is zij genoodzaakt haar optreden op Pinkpop te annuleren.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Amira Elfeky is wel tof, jammer dat die dan weer niet op zondag staat. Verder vind ik er dit jaar echt niets aan jammer genoeg op Biffy en Imminence na. Mocht er een goedkoop kaartje langskomen op swap dan overweeg ik het wellicht en kan ik me vast wel vermaken, maar anders wordt het dit jaar wel echt een skip.

Users who are viewing this thread