Festileaks Draft XVI: Recente Lente Draft

Nieuwe regel: na hoeveel opeenvolgende beurten missen mag een persoon overgeslagen worden?

• Na 2x beurt missen

Stemmen: 2 33,3%
  • Na 3x beurt missen

Stemmen: 3 50,0%
  • Ach, geen voorstander van deze regel

Stemmen: 1 16,7%

• Totaal aantal stemmers
    6
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
Begrijp ik het goed als ik dus telkens 6 uur heb om een act te kiezen, nadat degene die vóór mij aan de beurt was gekozen heeft (mits het dus tussen 06:00 en 00:00 is)?

Dan moet ik even wat alarmpjes in gaan stellen, maar ik wil wel een keer meedoen!

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: MadMandra27 en Koekdoos
Begrijp ik het goed als ik dus telkens 6 uur heb om een act te kiezen, nadat degene die vóór mij aan de beurt was gekozen heeft (mits het dus tussen 06:00 en 00:00 is)?

Dan moet ik even wat alarmpjes in gaan stellen, maar ik wil wel een keer meedoen!

Als de persoon voor jou heeft gekozen, dan heb je 6 uur de tijd en vanaf ronde 11 nog maar 4 uur.

Stel jij komt na mij en ik kies om 13:00 een naam, heb jij tot 19:00 de tijd. Maar als ik om 23:00 een naam kies, dan heb jij tot 11:00 de dag erop de tijd.
(in het geval van nog maar 4 uur natuurlijk tot 17:00 en 9:00 de tijd dan).

Over het algemeen ga je dat eigenlijk wel halen, als je gewoon dagelijks een keer het forum opent en een beetje in de gaten houdt of je al bijna aan de beurt bent.

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27 en Novis95
Als de persoon voor jou heeft gekozen, dan heb je 6 uur de tijd en vanaf ronde 11 nog maar 4 uur.

Stel jij komt na mij en ik kies om 13:00 een naam, heb jij tot 19:00 de tijd. Maar als ik om 23:00 een naam kies, dan heb jij tot 11:00 de dag erop de tijd.
(in het geval van nog maar 4 uur natuurlijk tot 17:00 en 9:00 de tijd dan).

Over het algemeen ga je dat eigenlijk wel halen, als je gewoon dagelijks een keer het forum opent en een beetje in de gaten houdt of je al bijna aan de beurt bent.
Klopt helemaal wat Koekdoos zegt. Ervaringstip: zet meerdere aankondigingen klaar, want je zal ook veel strepen door gewenste namen moeten zetten omdat iemand anders er al mee gaan lopen is. Tegelijkertijd het leukste als het hatelijkste aan dit spelletje 😅

Klopt helemaal wat Koekdoos zegt. Ervaringstip: zet meerdere aankondigingen klaar, want je zal ook veel strepen door gewenste namen moeten zetten omdat iemand anders er al mee gaan lopen is. Tegelijkertijd het leukste als het hatelijkste aan dit spelletje 😅

Ervaringstip: Zet niks vooraf klaar en improviseer alles ter plekke op basis van een kleine shortlist!

Ik heb momenteel 5 opties voor headliners, waarvan ik er hoop 1 te kunnen binnen halen, maar ga niet voor alle 5 een tekst klaar zetten, ik zie ter plekke wel welke er overblijft (als er een overblijft)!

Heb uiteraard al wel een longlijst van (momenteel) 17 namen totaal, maar daar kies ik dan de leukste/belangrijkste uit voor een shortlist van 5 voor de eerste rondes.

Ervaringstip: Zet niks vooraf klaar en improviseer alles ter plekke op basis van een kleine shortlist!

Ik heb momenteel 5 opties voor headliners, waarvan ik er hoop 1 te kunnen binnen halen, maar ga niet voor alle 5 een tekst klaar zetten, ik zie ter plekke wel welke er overblijft (als er een overblijft)!

Heb uiteraard al wel een longlijst van (momenteel) 17 namen totaal, maar daar kies ik dan de leukste/belangrijkste uit voor een shortlist van 5 voor de eerste rondes.
Ja, dit bedoelde ik haha, slecht uitgedrukt (y)

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Misschien wel een idee om deze draft een soort van regel te maken dat als je 2 (of 3 keer) je beurt mist dat mensen dan niet meer hoeven te wachten. Dat zorgt ervoor dat er weinig oponthoud is (en spoort misschien ook aan wat sneller te posten).

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Goed idee, ik vind na 2x zelfs al dat we zouden mogen overslaan. Eens kijken of ik hiervoor een poll of iets dergelijks kan maken, is ook voor mij een ontdekkingstocht :ROFLMAO:

Voor mij een goede regel...
Staat iemand twee beurten achter dan moet er niet gewacht worden tot deze persoon weer bijgewerkt is.

Was toch altijd al een regel dat we de persoon konden blijven overslaan tot die weer bij was?
Yes. Maar ik bedoelde; stel iemand is twee of drie keer te laat geweest, dan kunnen we die gewoon blijvend overslaan. Dus dan hoef je niet meer op die persoon te wachten. Die kan dan natuurlijk wel blijven posten als ie aan de beurt is.

Yes. Maar ik bedoelde; stel iemand is twee of drie keer te laat geweest, dan kunnen we die gewoon blijvend overslaan. Dus dan hoef je niet meer op die persoon te wachten. Die kan dan natuurlijk wel blijven posten als ie aan de beurt is.
Oh dan heb ik het verkeerd begrepen en de poll verkeerd opgesteld. Ik wijzig mijn stem dan naar 3x je beurt missen in totaal, alvorens je geen exclusief keuze-luik van 6/4 uur meer krijgt bij alle volgende beurten 😇 Begrijp ik het zo wel juist, @Timmetje?

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread