Pukkelpop 2025

Mogwai zeg…dat zal dan wel de Club headliner voor vrijdag zijn. Top alternatief voor wie niet geïnteresseerd is in de Mainstage namen. En High Vis blijft een oerdegelijke live band, zelfs op herhaling. De vrijdag ziet er meteen een pak mooier uit!
Backyard lijkt Palaye Royale - High Vis - I Prevail te worden, ook wel sterk

• Leuk
Waarderingen: Tinus101
Ik zou het in elk geval niet zo opzichtig doen. Want dan ga je minder leaks hebben in de toekomst.
Soit, iedereen doet wat hij of zij wil he, kan het maar meegeven.
Snap ik, maar als die user gisteren niets had geteased, hadden we ook geen leaks gehad. In dat opzicht blijft het dan sowieso wel gelijk voor de gemiddelde festileaks gebruiker buiten het wereldje.

• Leuk
Waarderingen: jarne
Erg verrast dat er tot nu toe geen Doechii is.
Die mogen we vrees ik niet meer verwachten (maar ik laat me graag verrassen), de dragende namen lijken me toch al aangekondigd ondertussen. Kneecap had ik dan weer wel gehoopt / verwacht, die hoop geef ik vooralsnog niet op

Snap ik, maar als die user gisteren niets had geteased, hadden we ook geen leaks gehad. In dat opzicht blijft het dan sowieso wel gelijk voor de gemiddelde festileaks gebruiker buiten het wereldje.
Het is in elk geval via verschillende kanalen tot bij mij gekomen ;-). Dus is wel de ronde gegaan.

Die mogen we vrees ik niet meer verwachten (maar ik laat me graag verrassen), de dragende namen lijken me toch al aangekondigd ondertussen. Kneecap had ik dan weer wel gehoopt / verwacht, die hoop geef ik vooralsnog niet op
Vrees ook voor Doechii. Die is de laatste maanden ook helemaal ontploft dus was anders al lang aangekondigd geweest.

Mogwai zeg…dat zal dan wel de Club headliner voor vrijdag zijn. Top alternatief voor wie niet geïnteresseerd is in de Mainstage namen. En High Vis blijft een oerdegelijke live band, zelfs op herhaling. De vrijdag ziet er meteen een pak mooier uit!

Mogwai in de club? Lijkt mij eerder in de Marquee te staan toch?

Users who are viewing this thread