Pukkelpop 2025

denk niet dat I Prevail lager zullen staan dan bands als Motionless in White en Beartooth, denk dat die toch wat onderschat worden hier
doen in Nederland afaslive en in België 2x AB, maar dat is alweer een paar jaar geleden denk dat ze nog wat gegroeid zijn sindsdien
op Dynamo staan ze ook gewoon als headliner naast Gojira

denk niet dat I Prevail lager zullen staan dan bands als Motionless in White en Beartooth, denk dat die toch wat onderschat worden hier
doen in Nederland afaslive en in België 2x AB, maar dat is alweer een paar jaar geleden denk dat ze nog wat gegroeid zijn sindsdien
op Dynamo staan ze ook gewoon als headliner naast Gojira
I Prevail sluit imo gewoon de Backyard en ik denk dat ze High Vis naar de Club zullen doorschuiven.

Denk dat ik dit soort deuntjes ook wel kan maken. Als ik mij dan verkleed als koe, sta ik dan volgend jaar op Pukkelpop?
De vraag is, heeft dit paard enig invloed gehad op het tot stand komen van de set of kreeg het gewoon een usb stickje mee en staat het wat willekeurig met wat knoppen te draaien en wat onnozel te doen?

• Leuk
Waarderingen: koolket
Bij deze vraag ik het me dus echt af.
Er zijn tal van DJ's die hun set zorgvuldig voorbereiden en daar heel veel tijd in steken, dat weet ik. Maar hier stel ik me toch vragen bij.
Waarom zou het hier anders zijn? Zich verkleden met een masker wordt in de scene al langer gedaan, met Daft Punk als voornaamste voorbeeld.

Ik weet dat het nog te vroeg is om hierover te praten, maar ik ben misschien wel geïnteresseerd in de aankoop van een of twee combi... 😬

• Leuk
Waarderingen: DDave
Van de Pinkpop-popnamen zie ik Mika en Confidence Man nog wel een spot bekleden. Zo'n Mika een uurtje op een vroegr main-spot is niet heel gek denk ik.

Van de Pinkpop-popnamen zie ik Mika en Confidence Man nog wel een spot bekleden. Zo'n Mika een uurtje op een vroegr main-spot is niet heel gek denk ik.
Confidence Man stonden er vorig jaar al. Kregen toen 5 sterren. Heerlijk optreden was dat haha.

• Leuk
Waarderingen: Jojo
Staat al exclusief op La Semo. Niet vergeten dat die nog steeds populair is in Franstalig België, dus genoeg kansen om middelgrote festivals te headlinen in plaats van ergens de nostalgische act te wezen.

Users who are viewing this thread