Graspop Metal Meeting 2025

Enkele nieuwe namen voor Resurrection fest:
Worden we ook niet veel wijzer uit vrees ik :)

Tesseract
Stick To Your Guns
Novelists
Ten56.
From Fall To Spring
Iscream Never Ground
Deviloof

Enkele nieuwe namen voor Resurrection fest:
Worden we ook niet veel wijzer uit vrees ik :)

Tesseract
Stick To Your Guns
Novelists
Ten56.
From Fall To Spring
Iscream Never Ground
Deviloof
Hebben nu ook poster
Tarja staat nogal hoog maar mag gerust nog worden toegevoegd wat mij betreft. Zaterdag sub of misschien zelfs vrijdag headliner?

Bijlagen

• 480521091_1191676928985308_6177128638722825619_n.jpg
    480521091_1191676928985308_6177128638722825619_n.jpg
    229,6 KB · Weergaven: 63
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Loek123
Zeker of het meest op hoopt?😝
zeker. ik hoop juist meer op shinedown en rise against.
Vervanger van Flogging Molly? Al is Rise Against dan iets logischer misschien. Maar zou allebei wel kunnen denk ik.
geen van de genoemde bands zijn echt jupiler stage bands denk ik (RA was laatste keer al mainstage sub, bfmv staat ook altijd mainstage)
denk ook dat bfmv (en eventueel rise against) al lang vast lagen voor dat bekend werd dat flogging molly zou cancellen
enige zaterdag sub waar ik toch wel 99% zeker van ben is BFMV. Hoop dat de andere shinedown of rise against is
shinedown is wat twijfelachtig of die na download nog naar het vaste land komen en RA is wat twijfelachtig of die hun europese tour nog een week gaan verlengen. maar hoop wel dat één van deze bands er staat.

The Prodigy was al lang bekend gemaakt lijkt me, maar hoop dat ik ernaast zit. zou een leuke originele headliner zijn.

Je voelt toch aan alles dat we niks te zot meer moeten verwachten (maakt verder ook niet uit imo, line-up is sterk genoeg)
Ik heb m'n stiekeme hoop op LoG ondertussen ook opgeborgen.
Is er nog een kans op the prodigy?
Within temptation speelt ergens anders
Net als Gojira
Electric calboy mss op herharling?
Scorpions als doomscenario? (sorry voor de fans)
Volbeat heeft een concert aangekondigd
Schuif anders Opeth door als headliner en zet in de marquee een kleinere naam.

Is er nog een kans op the prodigy?
Within temptation speelt ergens anders
Net als Gojira
Electric calboy mss op herharling?
Scorpions als doomscenario? (sorry voor de fans)
Volbeat heeft een concert aangekondigd
Schuif anders Opeth door als headliner en zet in de marquee een kleinere naam.

The Prodigy en Within Temptation zijn nog wel de logischte namen nu denk ik

• Thinking
Waarderingen: Loek123 en Pauly Robin
zeker. ik hoop juist meer op shinedown en rise against.

geen van de genoemde bands zijn echt jupiler stage bands denk ik (RA was laatste keer al mainstage sub, bfmv staat ook altijd mainstage)
denk ook dat bfmv (en eventueel rise against) al lang vast lagen voor dat bekend werd dat flogging molly zou cancellen
enige zaterdag sub waar ik toch wel 99% zeker van ben is BFMV. Hoop dat de andere shinedown of rise against is
shinedown is wat twijfelachtig of die na download nog naar het vaste land komen en RA is wat twijfelachtig of die hun europese tour nog een week gaan verlengen. maar hoop wel dat één van deze bands er staat.

The Prodigy was al lang bekend gemaakt lijkt me, maar hoop dat ik ernaast zit. zou een leuke originele headliner zijn.
Dat ze voorheen main stage stonden zegt natuurlijk niet alles. Kijk naar Airbourne als voorbeeld. Die zag ik niet aankomen op de Jupiler

Hebben nu ook poster
Tarja staat nogal hoog maar mag gerust nog worden toegevoegd wat mij betreft. Zaterdag sub of misschien zelfs vrijdag headliner?

Hoe geweldig ik Tarja ook vind, ze stond er vorig jaar wel al (en nog niet als logo band). Zou vrij verrassend zijn dat ze dan plots headliner is (niet dat ik zou klagen, er zijn ergere kandidaten).

Hoe geweldig ik Tarja ook vind, ze stond er vorig jaar wel al (en nog niet als logo band). Zou vrij verrassend zijn dat ze dan plots headliner is (niet dat ik zou klagen, er zijn ergere kandidaten).
Klopt. Was ook een bedenking die ik mij maakte. Maar met een Nightwish set zouden kaarten wat mij betreft al anders liggen

Klopt. Was ook een bedenking die ik mij maakte. Maar met een Nightwish set zouden kaarten wat mij betreft al anders liggen
Dan heb je tegenwoordig Floor nodig.
Of wilde je de bas en drum ook weer even terug wisselen(reunie). En de multi instrumentalist ook even aan de kant zetten dan

Ze stond vorig jaar inderdaad in de Metal Dome om het nog "erger" te maken. Die gaan ze echt niet ineens doorschuiven naar Sub of HL. Dan schuiven ze andere bands door en komt ze er ergens als main opener ofzo te staan.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Dan heb je tegenwoordig Floor nodig.
Of wilde je de bas en drum ook weer even terug wisselen(reunie). En de multi instrumentalist ook even aan de kant zetten dan
Tarja heeft toen ik vorig jaar in Hamburg ben gaan zien gewoon Nightwish nummers gedaan. Wel met Marko though. Maar ook in solo sets zitten Nightwish nummers, soms.

En anders een gewone set en op een andere plek op de affiche

Klopt, maar wie weet hebben ze wel een deal gemaakt. Denk dat dat voor een band als WT best haalbaar is.
WT zou toch totaal niet verrassend zijn? Een van de huisbands van GMM, die hoef je niet zo lang geheim te houden. Hooguit als noodverband, zelfs dan hoeven ze het niet zo spannend te maken. Vraag is ook of WT een echte trekker is, gaat toch niet voor een boost zorgen voor de kaartverkoop?

Users who are viewing this thread