Graspop Metal Meeting 2025

Aangezien Shinedown niet door Pinkpop is aangekondigd denk ik toch niet dat die nog op Graspop terecht gaan komen. Anders hadden die wel op Pinkpop ook gestaan denk ik.

Aangezien Shinedown niet door Pinkpop is aangekondigd denk ik toch niet dat die nog op Graspop terecht gaan komen. Anders hadden die wel op Pinkpop ook gestaan denk ik.
Ik vrees een beetje hetzelfde met rise against, die hebben nog geen enkele datum na midden juni, dus lijken ook al minder waarschijnlijk.

Jupiler stage alternates perfectly with the metal dome though ;) So you might as well come out of that tent every now and then
Yes, I'm actually thinking about just going for Metal Dome / Jupiler that day. Few must-sees on the Jupiler for me, but a lot of pretty good stuff like STYG, Terror, Lagwagon and so on. With the Hard Rock Cafe in the immediate vicinity, that's just a very pleasant festival day.

• Leuk
Waarderingen: Piebe71 en Loek123
Denk eerlijk gezegd niet dat Soulfly een stage zou afsluiten, ik zie die eerder op de mainstages op één van die lagere +1 spots verschijnen
Ik ben me er van bewust dat het lang geleden is, maar Soulfly heeft nog wel eens een dag afgesloten. Al was dit volgens mij een noodgreep van Graspop i.v.m. uitvallen van een andere band of gebrek aan beschikbare headliners. Maargoed, neemt niet weg dat ze nog altijd naam hebben en naar mijn idee prima zouden passen als één van de subs onder Slipknot. Kan Corey gelijk het podium even delen met Max voor Jumpdafuckup zoals ze dat in 2006 in Dessel ook deden (terwijl er honderden kartonnen bier treetjes door de lucht vlogen).

Laatst bewerkt:
Nja, zegt nog steeds niet alles. Pinkpop had alle grote(re) namen zo goed als bekend. Alestorm was een van de grootste namen daar, en dat was vervanging voor Flogging Molly.
Voor de rest hadden die een paar middelgrote pop/rock namen. Denk niet dat die Shinedown echt nog daartussen hadden gezet met welke harde(re) namen ze al hadden staan.

Vandaag is de dag! 16:00 headliner, morgen 16:00 pakketje namen. Vrijdag 16:00 zaterdag uitverkocht!

Hoezo Headliner? FiR is toch headliner :p

Maar zonder gein. Ik ben zo benieuwd hoe die vrijdag compleet gemaakt gaat worden. Stiekem hoop ik eigenlijk op een bout headliner. Ik loop nu al iets te vrezen voor de main stage clashes met Opeth en Blood Incantation.

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: Steph85 en Projunk

Users who are viewing this thread