Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Aangezien Shinedown niet door Pinkpop is aangekondigd denk ik toch niet dat die nog op Graspop terecht gaan komen. Anders hadden die wel op Pinkpop ook gestaan denk ik.
Maar de Cavalera's die leunden op de eerste albums van Sepultura of een Soulfly die in mijn ogen toch iets minder relevant zijn? Voor mij persoonlijk een super groot verschil
Aangezien Shinedown niet door Pinkpop is aangekondigd denk ik toch niet dat die nog op Graspop terecht gaan komen. Anders hadden die wel op Pinkpop ook gestaan denk ik.
Yes, I'm actually thinking about just going for Metal Dome / Jupiler that day. Few must-sees on the Jupiler for me, but a lot of pretty good stuff like STYG, Terror, Lagwagon and so on. With the Hard Rock Cafe in the immediate vicinity, that's just a very pleasant festival day.
Ik ben me er van bewust dat het lang geleden is, maar Soulfly heeft nog wel eens een dag afgesloten. Al was dit volgens mij een noodgreep van Graspop i.v.m. uitvallen van een andere band of gebrek aan beschikbare headliners. Maargoed, neemt niet weg dat ze nog altijd naam hebben en naar mijn idee prima zouden passen als één van de subs onder Slipknot. Kan Corey gelijk het podium even delen met Max voor Jumpdafuckup zoals ze dat in 2006 in Dessel ook deden (terwijl er honderden kartonnen bier treetjes door de lucht vlogen).
Nja, zegt nog steeds niet alles. Pinkpop had alle grote(re) namen zo goed als bekend. Alestorm was een van de grootste namen daar, en dat was vervanging voor Flogging Molly.
Voor de rest hadden die een paar middelgrote pop/rock namen. Denk niet dat die Shinedown echt nog daartussen hadden gezet met welke harde(re) namen ze al hadden staan.
Maar zonder gein. Ik ben zo benieuwd hoe die vrijdag compleet gemaakt gaat worden. Stiekem hoop ik eigenlijk op een bout headliner. Ik loop nu al iets te vrezen voor de main stage clashes met Opeth en Blood Incantation.