Pinkpop 2014

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Oh ik zie het al, een singer-songwriter. Persoonlijk vind ik singing-songwriting een van de saaiste vormen van muziek. Té minimaal en niet interessant genoeg (want minimaal kan best interessant zijn). Hoop dus vooral dat elke singer-songwriter zo ver mogelijk van Landgraaf vandaan blijft... En Will and the People ook.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.764
Een hele vervelende muzikant.
LOL :D LOL
...triest dat er zelfs mensen zijn met een t-shirt met tekst "Tim Knol is Vet"...
maar Will met z'n People en Knol hoop ik toch zeker niet in de lineup te zien dit jaar. Laten we hopen dat het theater zomaar een polulaire tekst wilde tweeten en dat Will zomaaar wat een leuke herrinnering aan Pinkpop heeft, en meer dan ook niet.
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
Als WaTP komen ga ik zelfs mijn gratis bandje als vrijwilliger teruggeven :p Tim Knol zou prima kunnen, ik vind hem wel ok maar zijn nummers zijn allemaal hetzelfde. Maarja, dat zijn die van Green Day ook dus dat is geen probleem.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Jij moet een leuke editie gehad hebben vorig jaar met Green Day en The Killers en 30 Seconds to Mars, Sam xD
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Jij moet een leuke editie gehad hebben vorig jaar met Green Day en The Killers en 30 Seconds to Mars, Sam xD

Verschrikkelijk! En dan ook nog eens KOL, Passenger, WATP, Kensigton en Douwe Bob. Niet te doen ;)

Nee maar even serieus (ook al was ik best serieus), Tim Knol kan je op iedere straathoek en gratis festival zien. Ik begrijp echt niet waarom Pinkpop dit soort rotartiesten blijft boeken, dit soort acts blijven de affiche ieder jaar vervuilen.
 

WilcoLamers

Playlistbediener
20 nov 2013
16
0
Tim knol en Will and the people mogen van mij lekker thuis blijven.
Heb het trouwens sowieso niet zo op Singer songwriters.
De enige singer songwriter die van mij mag komen is Tim Vantol, maar dat gaat niet gebeuren, daar is hij volgensmij veel te klein voor.

En het zou sowieso een schande zijn als Will and the people komt, 3 keer achter elkaar voor een band die niets nieuws heeft uitgebracht sinds de laatste editie, en eigenlijk ook niet zo heel goed is.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Jij moet een leuke editie gehad hebben vorig jaar met Green Day en The Killers en 30 Seconds to Mars, Sam xD

Verschrikkelijk! En dan ook nog eens KOL, Passenger, WATP, Kensigton en Douwe Bob. Niet te doen
icon_wink.gif


Nee maar even serieus (ook al was ik best serieus), Tim Knol kan je op iedere straathoek en gratis festival zien. Ik begrijp echt niet waarom Pinkpop dit soort rotartiesten blijft boeken, dit soort acts blijven de affiche ieder jaar vervuilen.

Gelukkig waren The Script en Christopher Green er ook nog :D
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.764
Avenged sevenfold dus maandag voor metallica, meld spits.

WWWHHHHAAAAA, dat wordt een super afsluitdag op Pinkpop, voor Avenged Sevenfold mijn bonnen aan bier opmaken en lekker vooraan kruipen en blijven hangen tot "all you need is love"!!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Dat bericht hierboven snap ik niet. Maar nu twijfel ik :< . Avenged Sevenfold zien en achteraan staan bij Arcade Fire of Avenged Sevenfold missen om verder vooraan te staan bij Arcade Fire :<<
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.764
Dat bericht hierboven snap ik niet. Maar nu twijfel ik :< . Avenged Sevenfold zien en achteraan staan bij Arcade Fire of Avenged Sevenfold missen om verder vooraan te staan bij Arcade Fire :<<
Snap je mijn bericht niet? Duidelijk toch, Arcade Fire hoef ik niet te zien. Ik ga optijd A7X kijken in 1 van de vakken voor Mainstage en niet meer weg tot Metallica klaar is ;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.764
Oei, is Linkin Park toch 1 headliner op Pinkpop2014?? Nu ook aangekondigd op Greenfield Zwitserland een week na Pinkpop.
"LINKIN PARK und 4 weitere Bands fürs Greenfield Festival 2014 bestätigt! Mit LINKIN PARK können wir euch den zweiten Headliner neben IRON MAIDEN für die 10-jährige Jubiläumsausgabe des Greenfield Festival präsentieren. Die erfolgreichste Crossover-Band der Welt tritt am Greenfield Festival 2014 auf und feuert ein Hit-Feuerwerk der Extraklasse ab! Neu mit dabei sind ebenfalls: Gogol Bordello, Zebrahead, Memphis May Fire und Bombus."
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Mooie toevoeging, de maandag word nu wel lekker. Jammer dat er nog weinig van de andere dagen bekend is gemaakt. Vraag me af wat de strategie daarachter is of dat die namen gewoon nog niet vastgelegd zijn of ze daar nog geen toestemming van hebben.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Hoop dat LP headliner wordt, toch interessante naam:)

Avenged Sevenfold, ja ik ben er niet kapot van maar kan er wel naar luisteren, zal mooi sfeertje worden in de voorste vakken ^^
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Dat bericht hierboven snap ik niet. Maar nu twijfel ik :< . Avenged Sevenfold zien en achteraan staan bij Arcade Fire of Avenged Sevenfold missen om verder vooraan te staan bij Arcade Fire :<<

Snap je mijn bericht niet? Duidelijk toch, Arcade Fire hoef ik niet te zien. Ik ga optijd A7X kijken in 1 van de vakken voor Mainstage en niet meer weg tot Metallica klaar is
icon_wink.gif

Oh zo. Denk alleen dat je er weinig aan hebt nu. Ik deed vorig jaar hetzelfde tussen The Script en The Killers, omdat ik Qotsa niet hoefde te zien. Toen liepen alle The Script fangirls snel weg, maar dat zijn dan ook twee totaal andere bands. Nu heb je twee metalbands na elkaar staan en een disco/indierockband op 3FM waardoor en denk ik heel veel bezoekers zijn met hetzelfde plan als jij ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken