Pinkpop 2014

Roel1617899540

Playlistbediener
24 jan 2013
8
0
Ik heb een vraag wat betreft vrijwilligerswerk. Weet iemand of je, als je je hiervoor aanmeld in principe wordt geaccepteerd? Of is het aanbod een stuk groter dan de vraag?

Bij Pinkpop is het meeste van het vrijwilligerswerk geregeld via verenigingen in de buurt die hier zo iets voor die vereniging kunnen verdienen. Volgens mij zijn er al genoeg mensen elk jaar maar je kunt een contact met pinkpop proberen te leggen.
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
<div class="d4p-bbt-quote-title">Stockholm Syndrome wrote:</div>
Ik heb een vraag wat betreft vrijwilligerswerk. Weet iemand of je, als je je hiervoor aanmeld in principe wordt geaccepteerd? Of is het aanbod een stuk groter dan de vraag?


Bij Pinkpop is het meeste van het vrijwilligerswerk geregeld via verenigingen in de buurt die hier zo iets voor die vereniging kunnen verdienen. Volgens mij zijn er al genoeg mensen elk jaar maar je kunt een contact met pinkpop proberen te leggen.

Ik heb van ze al een inschrijvingsformulier gekregen. Ik zou zo graag mee willen helpen. De line-up van Pinkpop lijkt dit jaar wel heel erg gelijk te worden aan RW (waar ik al een kaartje voor heb) dus dan ga ik zelf geen kaartje kopen voor een heel weekend. Gratis natuurlijk wel, en Pinkpop is zo verschikkelijk leuk dat het het best mogelijke scenario voor mij zou zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.764
Mijn mening over Avenged Sevenfold is dat ik ze verwacht (als ze komen) voor Metallica op Main. Dat is "als" ze komen, door de hoge positie op Graspop (BE) zou het zomaar kunnen dat ze niet op Pinkpop staan, zelfde geval met Volbeat overigens. Tijdens Eurosonic/Noorderslag zullen er nog een paar nieuwe bandjes een positieve indruk gaan achterlaten en vervolgens een plekje op Pinkpop kunnen gaan krijgen. Aankomende week zullen er nog wat festivals met namen komen, verwacht ik van Rock a Field (L) ook. Eigenlijk had ik de uitslag van de Gouden Tip ook al wel verwacht, ten minste de naam dan (uitslag krijgen we nooit).
 

Aardappelhoofd

Playlistbediener
6 jan 2014
36
15
Will and the People ‏@watpmusic 12m
@pinkpopfest Missing the festival vibes Pinkpop.. We had an epic time.. See you again soon! WATP x

dit kan wat betekenen of niet?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.764
Will and the People ‏@watpmusic 12m<br>
@pinkpopfest Missing the festival vibes Pinkpop.. We had an epic time.. See you again soon! WATP x

dit kan wat betekenen of niet?
Ik hoop dat dit toch niet veel betekent...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.764
The National speelt op woensdag 11 juni een openlucht concert in Keulen.

Goed of slecht nieuws voor Pinkpop?

Oud nieuws Bas! We waren er al eerder uit dat de 7e perfect in het tourschema past van The National. Zie mijn bericht 20/12/2013 at 10:20.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Als ze nu voor de derde keer op rij WATP boeken dan is er echt iets serieus mis met de boekers van Pinkpop en begin ik me toch echt meer en meer af te vragen of ze wel weten waar ze mee bezig zijn. Kortom doe het alsjeblieft niet. Het is sowieso al raar om een band 3 keer op rij terug te laten komen, zelfs al is het (voor mij dan) Bruce Springsteen. Ook dat zou ik raar vinden. Wel wat minder erg maar kan dan erg goed begrijpen dat mensen het niet meer interessant vinden.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.472
716
@TheaterHofpoort2m Lowlands en Pinkpop moeten nog even wachten.......eerst staat Tim Knol in Theater Hofpoort! Zaterdag 25 januari... fb.me/1QJXSJQj6

Na WatP, nu ook Tim Knol...
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Verdomme, waar gaat dit heen.. Dit zijn twee namen die ik nooit meer op een festival wil zien, en Pinkpop heeft ze dus allebei binnen. Jammer, zeker na zo'n goed begin.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken