Pinkpop 2014

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.567
6.760
Even off topic: waarom is dit topic aanwezig in alle subboards?
Goeie vraag? Zijn ze zeker weer aan de website aan het klussen? (Misschien gelijk ff uit het "Concerten"-topic het "Rolling Stones"-topic verplaatsen naar het "Acts/Bands"-topic?)
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Franz' ferdinand speelt 12 juni Paradiso lijkt me dus een grote zekerheid voor pinkpop
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.567
6.760
<div class="d4p-bbt-quote-title">Bjorn wrote:</div>
Franz’ ferdinand speelt 12 juni Paradiso lijkt me dus een grote zekerheid voor pinkpop

Hoezo? Als ze een paar dagen later in Nederland spelen is het juist geen kanshebber lijkt me.
Ik had ze eigenlijk wel al verwacht. Paradiso is dan wel een kleine setting, dus misschien kan het nog op Pinkpop, maar ik twijfelde vanmorgen ook nadat ik het hoorde idd
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Streep ze maar door. Franz Ferdinand doet hun tour in maart/april en daarna een festivaltour in juni/juli. Paradiso staat er nu tussen als standalone gig, dus niet binnen een tour maar binnen de festivaltour. Lijkt me duidelijk dat ze dan niet naar Pinkpop komen.
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Hmh zo kan je het ook zien

En wat zeggen jullie van elliphant als dance act in de tent, behoorlijk lekkere nummers gemaakt dance in een crème van Jamaica stijl achting iets
http://m.youtube.com/watch?v=q3nPJSrVeLE
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.567
6.760
Elliphant, idd zou niet misstaan, ook een aardige 3fm naam met een zomerhitje.
Over Franz Ferdinand zijn de meningen hier en daar verdeeld merk ik. De Paradiso gig zorgt voor verwarring. Zoals Black Lies al schrijft, doorstrepen dan maar?
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Lijkt me wel, staan op WTWTA en ook nog een Paradiso show vlak na Pinkpop.

Fall Out Boy gaat samen met Paramore op tour in Amerika, die hoeven we waarschijnlijk niet meer te verwachten in Landgraaf.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.567
6.760
Fall Out Boy staan het Pinkpopweekend op Rock am Ring, lijkt me redelijke kans dat ze juist wel op Pinkpop staan.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Fall Out Boy staan het Pinkpopweekend op Rock am Ring, lijkt me redelijke kans dat ze juist wel op Pinkpop staan.

Ah, daar heb ik niet aan gedacht ja! Dan is mijn bericht loos alarm inderdaad.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.567
6.760
Ik gooi er toch weer eens een klassieke rock act in. Robert Plant is vlak na Pinkpop op tour in Europa. Hij stond ook al op het affiche van Summer Sonic Japan in augustus. De Europese data beginnen 10 juni? Toch even in de gaten houden. Misschien neemt hij Jimmy Page, John Paul Jones en John Bonham ook mee??
 

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
Geen Franz Ferdinand dus.. spelen in Paradiso en dan nog op Where The Wild Things Are...nee zie ik ook niet meer echt zitten dat ze naar Pinkpop komen. Beetje overkill anders misschien.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.471
716
Outkast kan weg, die staan tijdens Pinkpop op een Amerikaans festival. Volgende week maken die hun volledige line up bekend, dan kunnen er waarschijnlijk nog wel wat namen weg.
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
Er zijn zovaak acts die Paradiso en Pinkpop doen. Ik verwacht ze absoluut nog op Pinkpop! Anders mag ik het wel een hele grote blunder van Jan Smeets en de organisatie noemen. Als er nou één band hartstikke hot is, is het Franz Ferdinand wel...
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Er zijn zovaak acts die Paradiso en Pinkpop doen. Ik verwacht ze absoluut nog op Pinkpop! Anders mag ik het wel een hele grote blunder van Jan Smeets en de organisatie noemen. Als er nou één band hartstikke hot is, is het Franz Ferdinand wel…

Ik ben wel benieuwd naar een voorbeeld dan, Franz Ferdinand doet namelijk niet alleen Paradiso maar ook WTWTA. Daarnaast is FF echt niet dé band van het moment, dan zou Smeets eerder de Arctic Monkeys moeten boeken inderdaad. Die zijn stukken populairder momenteel.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik ben wel benieuwd naar een voorbeeld dan, Franz Ferdinand doet namelijk niet alleen Paradiso maar ook WTWTA. Daarnaast is FF echt niet dé band van het moment, dan zou Smeets eerder de Arctic Monkeys moeten boeken inderdaad. Die zijn stukken populairder momenteel.

Stockholm Syndrome zegt hier niet dat Franz Ferdinand net zo hot is als Arctic Monkeys op het moment Daar zit nog steeds een groot verschil tussen. maar dat het gewoon een hele goede sub headliner/Act kan zijn. Dat neemt niet weg dat ik inderdaad verwacht dat WTWTA hun enigste festival gaat worden en ze daarbuiten alleen concerten zullen doen.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>
Ik ben wel benieuwd naar een voorbeeld dan, Franz Ferdinand doet namelijk niet alleen Paradiso maar ook WTWTA. Daarnaast is FF echt niet dé band van het moment, dan zou Smeets eerder de Arctic Monkeys moeten boeken inderdaad. Die zijn stukken populairder momenteel.

Stockholm Syndrome zegt hier niet dat Franz Ferdinand net zo hot is als Arctic Monkeys op het moment Daar zit nog steeds een groot verschil tussen. maar dat het gewoon een hele goede sub headliner/Act kan zijn. Dat neemt niet weg dat ik inderdaad verwacht dat WTWTA hun enigste festival gaat worden en ze daarbuiten alleen concerten zullen doen.

Ze doen ook Rock Werchter bijvoorbeeld. Maar als je iets zegt als: als er een band hot is, is het FF wel, lijkt me toch dat je Franz Ferdinand als de meest populaire/meest besproken groep ziet. Arctic Monkeys was slechts een vergelijking, want dat is momenteel ook een retepopulaire groep.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.567
6.760
<div class="d4p-bbt-quote-title">DennisvdBr wrote:</div>
Fall Out Boy staan het Pinkpopweekend op Rock am Ring, lijkt me redelijke kans dat ze juist wel op Pinkpop staan.

Ah, daar heb ik niet aan gedacht ja! Dan is mijn bericht loos alarm inderdaad.

De Amerika tour 16 juni t/m 18 augustus, dat is dus een week na Pinksteren. Maar dat is ook over de andere festivals in europa heen. Waardoor ik eigenlijk verwacht dat ze in het Pinksterweekend naast RaR/RiP een zekerheidje zijn voor Pinkpop. De Amerikanen van Fall Out Boy zijn dan ook een plek als Sub op main of afsluiter van de 3fm-stage waard imo
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken