Indiestad

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Je kan een gratis ticket aanvragen voor London Calling zaterdag. Dat is wel nice. Had al het idee dat die verkoop redelijk kut ging, je kan ook overal kaarten winnen.
Jammer dat het tot zo laat door gaat waardoor ik een groot deel van het programma niet kan zien, maar ik pak toch wel even wat bandjes mee.
 

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
Je kan een gratis ticket aanvragen voor London Calling zaterdag. Dat is wel nice. Had al het idee dat die verkoop redelijk kut ging, je kan ook overal kaarten winnen.
Jammer dat het tot zo laat door gaat waardoor ik een groot deel van het programma niet kan zien, maar ik pak toch wel even wat bandjes mee.
Daar baalde ik ook al van ja. Ulrika Spacek moet ik laten schieten, al spelen zij de komende tijd nog vaak zat in Nederland. Op BKS zie ik ze sowieso en ik denk ook dat ze als voorprogramma staan van Parquet Courts op 23 juni.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
en ik denk ook dat ze als voorprogramma staan van Parquet Courts op 23 juni.
Er hing vandaag een poster in Paradiso waar Canshaker Pi als voorprogramma aangegeven stond. Maar ik zag idd ook ergens lang komen dat Ulrika Spacek een aantal voorprogramma's doen van Parquet Courts.
 

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
Uncle G wrote:
en ik denk ook dat ze als voorprogramma staan van Parquet Courts op 23 juni.

Er hing vandaag een poster in Paradiso waar Canshaker Pi als voorprogramma aangegeven stond. Maar ik zag idd ook ergens lang komen dat Ulrika Spacek een aantal voorprogramma’s doen van Parquet Courts.
Ulrika Spacek speelt die dag in Londen, dus zal idd een ander voorprogramma bij Parquet Courts zijn. Wat vond je van vandaag? Toffe dingen gezien? Cate Le Bon was mijn act vd dag, supervet. Zal morgen ff wat uitgebreider verslagje tikken.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Nieuwe lading indievloot kaartjes bij Concerto. 50% korting en geen lidmaatschap nodig. Misschien zit er nog wat leuks tussen voor de amsterdammers onder ons.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Nog iemand die volgende week woensdag naar Indiestadt gaat?
Je krijgt trouwens ook een gratis Indiestadpas voor de rest van het jaar als je een kaartje voor twee dagen koopt.
Zitten nog best wel een paar leuke concerten aan het einde van het jaar.
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
Eerste dag van Indiestadt alleen in de kleine zaal geweest, en eigenlijk alles was leuk!
The Invisible
Declan McKenna
Sunflower Bean
The Lemon Twigs

Gisteren wel meer in de grote zaal gezien:
Otherkin
Grouplove
Broncho (kleine zaal)
Goose

Sunflower Bean en The Lemon Twigs waren voor mij de hoogtepunten.

Ik kende verder eigenlijk niemand die er was behalve de gasten van Otherkin, die ik al een paar keer eerder had ontmoet. Dus maar de hele avond met hun gepraat :')
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken