Indiestad

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
Er staan helemaal geen persoonsgegevens op de pas dus in principe zou het kunnen. Ze checken alleen je naam op een gastenlijst bij de ingang en scannen je pas op geldigheid.

Okee dan moet het goed komen, bedankt!
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
+ Kevin Morby
Die naam komt me bekend voor, is dat wat?
Heeft nog in Woods gespeeld, misschien daarvan? En hij stond ook op London Calling x Concerto begin dit jaar. Had toen geen zin om lang op hem te wachten dus heb 'm niet gezien. Dus dan nu maar even een kijkje nemen.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
557
Die kerel heeft afgelopen jaar 5x in Nederland gestaan volgens mij. Heb hem op Night in Pandora gezien maar vond het niet zo boeiend.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ze hebben nog een extra show voor King Gizzard toegevoegd op dezelfde dag. Maar dan om 00:00. Voor als je te laat was met aanmelden.

En het limiet voor Lee Ranaldo is weg, dus daar kan je ook gewoon nog heen als je je aanmeldt. Geen idee wat ik verder van hem moet verwachten eigenlijk
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
+ Yak!
http://www.paradiso.nl/web/Agenda-Item/Yak.htm

Nice, een van de hoogtepunten van BKS vorig jaar voor mij.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Die aanmeldingen voor King Gizzard waren niet helemaal lekker gegaan denk ik. Ze hadden een mail gestuurd naar de eerste 100 mensen die zich aangemeld hadden. Was er vrij zeker van dat ik bij die eerste 100 zat, maar had geen email gekregen. En zo te lezen op Facebook veel meer mensen.
Dus check dat even voor als iemand van plan was te gaan.

Na een mailtje hebben ze mij door een afmelding toch nog op de lijst kunnen zetten.


 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Als dat zo is; thanks!

Net weer twee nieuwe toevoegingen:
4 April - Red Snapper
28 April - Desert Mountain Tribe

Die laatste klinkt wel lekker.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
@mrmantel wil heel graag iets zeggen in dit topic...
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Nou blijkbaar als ik een blockquote erin doe werkt het niet...
Maar inderdaad wat @pwoperfish zegt. Met de vraag erbij of jullie iets van die namen kennen? Ken er zelf namelijk niet zoveel van.
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
Ik had al passe partout gewonnen, maar toch een eticket aangevraagd om m'n moeder mee blij te maken!
Ik vind dat er wel een paar hele leuke namen komen, al ken ik niet alles maar dat Is natuurlijk ook een beetje het punt van zo'n festival.
In ieder geval waren The Jacques vorige keer heel erg goed, en Plastic Mermaids vond ik persoonlijk ook heel tof. Black Honey is ook leuk, die heb je in januari al met de indiestadpas kunnen zien. Verder kijk ik erg uit naar Otherkin.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.457
1.600
Heb ook een kaartje aangevraagd, wilde Amber Arcades sowieso al een keer live zien dus dit komt prima uit.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
+ Melvins 6 Juni in de grote zaal

Ik blijf het af en toe bizar vinden wat je allemaal kan zien voor die 25 euro.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Psst, nieuw voor je pas: The Cult of Dom Keller
We kondigen het morgen pas officieel aan, dus jullie hebben een primeur: The Cult of Dom Keller komt op 19 november naar de kleine zaal van Paradiso en daar kun jij met je pas gratis naartoe. In het fuzz-circuit buzzen de Britten al lekker rond en het zijn graaggeziene gasten op de bekendere psychrock festivals. The Cult Of Dom Keller maakt fuzzy psychpop, zwaar beinvloed door grootheden als Spacemen 3 en Jesus & Mary Chain, maar vocaal meer richting Dead Skeletons.Vanaf morgen kun je je hiervoor aanmelden.

Sick x2.
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken