Indiestad

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik dacht ik open maar even een apart topic hiervoor.
Net hebben ze via de Indiestad facebook het eerste evenement voor volgend jaar aangemaakt. Lee Ranaldo in de Tolhuistuin en er staat bij: 'LIMIET VAN 100 PLEKKEN'. Ik neem aan dat ze gewoon met een first-come, first-served principe werken dus zorgen dat je snel aangemeld staat lijkt mij.

Het klinkt in ieder geval als de moeite:
Nu Sonic Youth op zijn gat ligt, is gitarist Lee Ranaldo solo steeds actiever. Na toernees met zijn begeleidingsband The Dust geeft hij vanavond een intiem solo-optreden.

Als je nou helemaal geen idee hebt waar ik het over heb: http://www.indiestad.nl/indiestadpas/
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Vage shit dit man, je kan niet reserveren maar er zijn wel vrij beperkt plaatsen... Voor mij maakt het niet al te veel uit maar als je van ver komt kan je dus opeens geweigerd worden?
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Nee, zolang je je aanmeld voordat de inschrijflijst gesloten is kom je op de lijst te staan en kan je gewoon naar binnen met je pas. Dit concert zal wel een uitzondering zijn omdat ze verwachten dat ze daar wel veel kaarten voor verkopen dus sluiten ze die lijst bij 100 aanmeldingen. Dus als je bij die 100 mensen zit heb je gewoon toegang.
Ik vind het wel raar dat ze de aanmeldingen alvast openzetten zonder een mail eruit te sturen met hoe het allemaal werkt.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Nee, zolang je je aanmeld voordat de inschrijflijst gesloten is kom je op de lijst te staan en kan je gewoon naar binnen met je pas. Dit concert zal wel een uitzondering zijn omdat ze verwachten dat ze daar wel veel kaarten voor verkopen dus sluiten ze die lijst bij 100 aanmeldingen. Dus als je bij die 100 mensen zit heb je gewoon toegang.
Ik vind het wel raar dat ze de aanmeldingen alvast openzetten zonder een mail eruit te sturen met hoe het allemaal werkt.

Ik begrijp er vrij weinig meer van eigenlijk. Ik heb nu wel een pas besteld, maar ik heb nog geen enkele mail of informatie gekregen.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ja en ik denk ook niet dat ik het heel veel duidelijker maak met m'n vage uitleg.. Een mail zal er vast nog wel komen
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ja en ik denk ook niet dat ik het heel veel duidelijker maak met m’n vage uitleg.. Een mail zal er vast nog wel komen

Ach zal binnenkort allemaal wel duidelijk worden. Als ik gewoon bij Deafheaven naar binnen kom ben ik tevreden.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Oh, net na mijn post in het concert aankondiging topic zijn Night Beats + PINS toegevoegd aan de Indiestad concerten
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
King Gizzard is blijkbaar ook een Indiestad concert. Maar ook max. 100 plekken beschikbaar.
https://www.facebook.com/events/1530827750561659/
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik snap er nog steeds helemaal niets van, ik heb zo'n pas maar ik heb geen idee waar of hoe ik me moet inschrijven. Ik krijg überhaupt geen informatie over aangekondigde concerten (oke dat is te vinden), maar dus ook niet over beperkte plaatsen (en dat staat niet op de site).
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik vind het ook raar dat ze deze evenementen al aankondigen en de aanmeldingen al open zetten zonder eerst info te sturen. Ik krijg een melding als ze nieuwe evenementen toevoegen op facebook dus vandaar dat ik het zie.

Als ik thuis ben stuur ik de mail die ik begin dit jaar kreeg wel even in een pb. Misschien dat het dan iets duidelijker wordt. Je meldt je in ieder geval aan door je op aanwezig te zetten bij dat facebook evenement.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ook maar even een mailtje naar Paradiso gestuurd, want ik wordt echt niet wijs van die voorwaarden en gevraagd of ik die nieuwsbrief kan ontvangen.
 

Ivo

Randprogramma
1 sep 2015
149
0
Ought is ook toegevoegd aan de Indiestadpas (29 april, Tolhuistuin)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Oké dus als ik het goed begrijp ben ik te laat voor Lee en King Gizzard, maar goed daar kan ik mee leven. Deafheaven rsvp heb ik me voor aangemeld als 36e ongeveer dus dat lijkt me in orde? Voor Ought en Night Beats heb ik ook aangemeld maar daar is geen limiet voor toch? Je hoeft naast de rsvp-events niet meer voor reguliere events aan te melden?
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Klopt, klopt, klopt, klopt. Voor deafheaven is ook geen limiet zag ik dus dat zit wel goed.

Je kan met de nieuwe pas de 21e ook nog naar Jacco Gardner en Alamo Race Track. Helaas wordt dat voor mij niks meer omdat mn nieuwe trommelvlies even wat rust moet hebben..
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Oh shit, wat is er dan (gebeurd)?
Een beetje een uit de hand gelopen oorontsteking. Korte versie: 3 jaar en 3 operaties verder hebben ze eindelijk een nieuw geleidingsbotje(?) in m'n oor geplaatst en m'n trommelvlies herstelt. Heb ongeveer 3 jaar lang een constante ruis gehad in dat oor en hoorde maar 30% aan die kant, maar dat wordt binnenkort dus een stuk beter. Heeft trouwens niks te maken met het (veel) bezoeken van concerten.

Singapore Sling klinkt ook best leuk trouwens uit het lijstje concerten. Klinkt als een softere/psych versie van APTBS
Edit: The Holydrug Couple ook totaal overheen gelezen.
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
Ik heb even een vraag
Een vriend van me wil graag naar deafheaven en we vroegen ons af of hij daarvoor mijn pas kan gebruiken.
Want het gaat vast op naam enzo vanwege die Facebook gastenlijst, maar kijken ze ook daadwerkelijk naar de naam op de pas?
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Er staan helemaal geen persoonsgegevens op de pas dus in principe zou het kunnen. Ze checken alleen je naam op een gastenlijst bij de ingang en scannen je pas op geldigheid.

Dat zal wel een hele opluchting zijn!
Ja zeker, zal ook wel weer even wennen zijn om goed te horen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken