Fortarock 2016

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
Klopt het is ook niet de doelstellingen van Fortarock.
Laat ik het zo zeggen, een editie als dit jaar vind ik persoonlijk een stuk gezelliger, podiums korter bij elkaar, je kunt meer zien, een stuk gezelliger, en dan in mijn geval vind ik zowel Slipknot als Volbeat leuk om te zien.
Het programma door de dag heen is voor mij gewoon tot nu toe prima en over de ticketprijzen zul je me niet horen klagen.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
bram1996 wrote:
En toch blijf ik van mening dat je met deze lin up zonder echte mense massa trekker niet boven de 20K bezoekers trekt.
Voor mij is deze line up prima en ben ik er zeker bij maar veel mensen haken af.


Dat is ook niet per se de doelstelling van Fortarock.

Klopt! In principe kijkt men wat men voor headliner krijgt en past daar de prijs en doelstelling wat betreft aantallen op aan.
De XL editie heette destijds niet voor niets zo.

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.665
6.856
Is al bekend wat zaterdag 4 juni op Goffertpark gebeurt?
Is dit een hint? Goffert Nijmegen?

Guns N’ Roses
Get in the ‪#‎TBT‬ Ring with your Ticket stubs.
Direct message or post in the replies.

This one sent in by Robin C.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Is al bekend wat zaterdag 4 juni op Goffertpark gebeurt?

DennisvdBr wrote:
Is dit een hint? Goffert Nijmegen?

Guns N’ Roses
Get in the ‪#‎TBT‬ Ring with your Ticket stubs.
Direct message or post in the replies.

This one sent in by Robin C.

Nee, dit soort shit posten ze regelmatig op social media, zeker op '#TBT'. Zou ook niet weten wat dit met Forta te maken heeft aangezien die duidelijk zijn geweest dat Volbeat hun headliner is.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.665
6.856
Nee, dit soort shit posten ze regelmatig op social media, zeker op ‘#TBT’. Zou ook niet weten wat dit met Forta te maken heeft aangezien die duidelijk zijn geweest dat Volbeat hun headliner is.
Was maar een teasetje van me voor de FortaRock preparty 4 juni.
Volbeat headlined FortaRock 5 juni, dat weet ik ja.
Voor 4 juni is nog alles T.B.A. ?
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Loveless wrote:
Nee, dit soort shit posten ze regelmatig op social media, zeker op ‘#TBT’. Zou ook niet weten wat dit met Forta te maken heeft aangezien die duidelijk zijn geweest dat Volbeat hun headliner is.


Was maar een teasetje van me voor de FortaRock preparty 4 juni.
Volbeat headlined FortaRock 5 juni, dat weet ik ja.
Voor 4 juni is nog alles T.B.A. ?

Je snapt hopelijk zelf ook wel dat ze niet GnR op een preparty gaan zetten voor een festival met 20k bezoekers, en kaartjes á 6 tientjes.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.665
6.856
Ik snap wel dat de early bird voor FortaRcok is begonnen.
Ik snap ook dat er nog geen invulling is voor 4 juni en dat wel alle faciliteiten er staan.
Er is nog geen invulling bekend voor 4 juni en de losse kaartverkoop voor 4 juni is er ook (nog) niet.
Het was maar een gedachte in die richting.
Dus ik snap je niet idd.
Maar GnR voor dik 20k bezoekers voor 60 a 70 euro in Goffertpark zie ik niet als heel vreemde gedachte, aangezien 4 juni alles al klaar staat, dacht ik Voilá
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.006
6.306
€ 25,00 (+ € 2,50 servicekosten niet te vergeten) voor een kaartje van Guns 'n Roses is weinig Voilá aan.

Daar kom ik niet eens meer de lokale kroeg voor binnen voor dat bedrag.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.665
6.856
€ 25,00 (+ € 2,50 servicekosten niet te vergeten) voor een kaartje van Guns ‘n Roses is weinig Voilá aan.

Daar kom ik niet eens meer de lokale kroeg voor binnen voor dat bedrag.

O, ja. idd 25 euro is na 8 januari, niet de early bird..
;) dom dom
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.665
6.856
Eerste naam Pre-Party FortaRock 4 juni
Legion of the Damned bevestigd voor FortaRock
08-12-2015
De Nederlandse thrash metalband is de eerste naam voor zaterdag 4 juni en wordt gepresenteerd door Buma ROCKS! Eerder zijn Volbeat, Megadeth, Disturbed, King Diamond, Obituary, Eluveitie, Abbath, Dark Funeral, Windhand en Havok al bevestigd voor zondag 5 juni.
http://www.fortarock.nl/festival-info/nieuws/legion-of-the-damned-bevestigd-voor-fortarock
 

Rinze

Randprogramma
11 nov 2015
115
0
Legion of the Damned bevestigd voor de Zaterdag. Ik had die zo goed als voorspeld, trots op.

Eerste naam voor de zaterdag dus, nu ga ik sowieso!
 

Rinze

Randprogramma
11 nov 2015
115
0
Ik blijf benieuwd wie de zaterdag af zal gaan sluiten.

Het beloofd goed te worden! Als ze groter zijn dan Legion of the Damned zal het vast leuk zijn.
Ik ben ook erg benieuwd.
 

Jeremy

Campingartiest
10 dec 2015
92
0
Ik word persoonlijk heeleemaaaaal naar van Volbeat. Maar de rest is wel tof! Misschien als er nog bands als a Day to Remember of wat metalcore/deathcore bands bijkomen dat ik dan ook ga, Kan ik lekker op de fiets. Vorige editie was in my opinion wel beter.
 

Rinze

Randprogramma
11 nov 2015
115
0
Gojira zojuist bevestigd voor de zaterdag!

Edit: De organisatie heeft gezegd nog niet te weten of dit de afsluiter is van de zaterdag.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Gojira zojuist bevestigd voor de zaterdag!

Edit: De organisatie heeft gezegd nog niet te weten of dit de afsluiter is van de zaterdag.

Sterke naam maar wel verwacht. Zou voor een pré party een prima afsluiter zijn.
 

Marcus Metal

Nieuw lid
2 jan 2016
1
0
zou amon amarth er nog bij komen? staan ook op RaR even als KorN heaven shall burn, trivium, tessarect, bullit for my valintine, killswitch engage, graveyard, deftones, ........zit toch wel wat tussen wat zeker op fortarock kan staan.
 

Rinze

Randprogramma
11 nov 2015
115
0
zou amon amarth er nog bij komen? staan ook op RaR even als KorN heaven shall burn, trivium, tessarect, bullit for my valintine, killswitch engage, graveyard, deftones, ……..zit toch wel wat tussen wat zeker op fortarock kan staan.

Korn komt sowieso NIET! Ze doen al een clubshow in Utrecht.

Verder was er iemand die zei dat Amon Amarth en Megadeth zouden komen.
Megadeth komt, en er wordt ook verwacht dat AA dus komt.

Niets is zeker, je kan alleen maar wachten op aankondigingen!
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.791
7.598
Ik denk dat we morgen weer een naam kunnen verwachten. Misschien wel meerdere. Vrijdag laatste dag early-bird en ze hebben wel vaker op de woensdag (rond 12 uur dacht ik) bands aangekonigd.
 

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
Ik hoop dat er nog een aantal namen bekend gemaakt worden, stiekem ga je er toch vanuit dat er nog wat meer bekend word gemaakt.
Aangezien dat andere festivals al het grootste deel van de line up bekend hebben gemaakt ga je langzaam ook verwachten dat Fortarock dat gaat doen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken