Welke bands denken/hopen jullie dat er op de zaterdag komen? Aangezien mensen hier zeggen dat Megadeth op Fortarock gaat komen lijkt mij dat een leuke headliner voor de zaterdag.
Zijn er verder nog geruchten voor het festival? Naast Megadeth en Amon Amarth?
Zelf hoop ik nog op Blind Guardian, Deicide, en Overkill. Ik heb gezien dat deze bands op een aantal andere festivals ook al staan, dus het lijkt me dat deze bands komen.
Concrete geruchten naast Megadeth en Amon Amarth zijn er nog niet. Er gaat zeker nog wat metal core en aanverwante stijlen bijkomen.
Aangezien er een band of 3 gedeeld wordt met RaR (naast Amon Amarth, Volbeat en Disturbed) en het feit dat het hetzelfde weekend is denk ik aan
een band uit het rijtje August Burns Red, Architects, Heaven Shall Burn, Of Mice And Men, Tesseract, Amity Affliction.
BMHT, BFMV en Trivium staan daar ook maar lijkt me meer een optie voor Pinkpop.
Ook kun je rekenen op een NL band. Ik hoor de naam van Textures wel eens vallen. Legion of the Damned lijkt me ook een optie.
Vaak zijn er ook package deals. Zoals King 180 vorig jaar zowat overal stond (achteraf afgelast) waar SlipKnot speelde.
Je zou kunnen kijken op festivals her en der welke 'kleinere' band gekoppeld lijkt aan Volbeat.