Evenstar wrote:
€49 is een prima prijs hoor
Volbeat wordt onderschat en is ondertussen toch wel een flinke naam geworden. Daarnaast heb je nu al Disturbed en King Diamond (ook niet de minste). Als hier dan ook nog (volgens de geruchten) o.a. Megadeth en Amon Amarth aan toegevoegd gaan worden heb je toch al aardig wat mooie namen staan.
Wat een gezeik weer zeg. Ik vind dat Fortarock prima luistert naar de fans en de ticketprijs is echt prima. Ik was eigenlijk niet van plan om te gaan dit jaar, maar voor de early bird prijs vind ik het toch wel erg aantrekkelijk worden. Leuk dagje op de Goffert met Volbeat als afsluiter voor nog geen vijf tientjes, hell yea …..
Edit: Van Hellfest affiche mogen Megadeth, Joe Satriani, Amon Amarth, Korn, Dropkick Murphys, Blind Guardian wel deze kant op
Van Rock Am Ring zou ik geen nee zeggen tegen Trivium (wel al veels te vaak gezien ondertussen) en Deftones
…. en ja ik heb een best brede (metal) smaak
Ach ja…Wat is onderschat? Ze zijn in ieder geval groot genoeg om aardig grote zalen uit te verkopen en (middelgrote) festivals te headlinen. Want dat is de keuze die FortaRock maakt.
Voor de rest is het smaak wat betreft Volbeat en alle andere bands.
Welkom op het forum trouwens!