Fortarock 2016

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Ik hoop dat er nog een aantal namen bekend gemaakt worden, stiekem ga je er toch vanuit dat er nog wat meer bekend word gemaakt.
Aangezien dat andere festivals al het grootste deel van de line up bekend hebben gemaakt ga je langzaam ook verwachten dat Fortarock dat gaat doen.

Zoals hierboven reeds aangegeven verloopt deze week de early bird. Ik verwacht dus vandaag of morgen zeker nog een naam.

FortaRock maakt over het algemeen wat vast ligt snel bekend (uiteraard in samenspraak met de band). Ik denk dat nog niet alles vast ligt
en gezien het feit dat er maar een beperkt aantal bands speelt probeert men een 'uitgebalanceerd' programma samen te stellen.
Ik gaf al in het begin van het topic aan dat een betrouwbare bron voor bekendmaking van de eerste bands al kwam met Volbeat, Megadeth, King Diamond en AMON AMARTH.
Deze laatste is echter nog steeds niet bekend gemaakt. Misschien wil men de naam achter de hand houden of het is (nog) niet rond.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.791
7.598
Within temptation bevestigd voor de zaterdag. Super blij met mijn combi nu !
 

Rinze

Randprogramma
11 nov 2015
115
0
Within Temptation is niet mijn ding, maar als er niks anders spelt ga ik zeker wel kijken.

Voor vele mensen zal dit een mooie naam zijn, zeker voor de zaterdag.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.665
6.856
Within temptation bevestigd voor de zaterdag. Super blij met mijn combi nu !
en officieel via FortaRock ook nu...
http://www.fortarock.nl/festival-info/nieuws/within-temptation-bevestigd-voor-fortarock-op-zaterdag-4-juni
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Within Temptation is niet mijn ding, maar als er niks anders spelt ga ik zeker wel kijken.

Voor vele mensen zal dit een mooie naam zijn, zeker voor de zaterdag.

Pffff. Gelukkig op de zaterdag neergezet! :)

Overigens is de door FortaRock genoemde 'préparty' toch meer dan dat en op deze manier toch gewoon een festival dag lijkt me.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Echt totaaaaaal niet mijn ding. Maar objectief gezien moet ik zeggen dat dit echt een prima naam is voor de zaterdag van Fortarock. Moet zeggen dat die toch wel zeer aardig bezig zijn.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.791
7.598
Zijn inmiddels bevestigd als headliner van de pre party. Zo te zien niemand hier blij mee behalve ik. Heb wt nog nooit live gezien en de nummers die ik ken spreken me wel aan. Hoorde van andere mensen ook altijd dat de live show van ze wel strak was.
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Ze zjin cker live wel goed, al heb ik ze te vaak gezien denk ik...
Het begint iig ergens op te lijken! nu nog deftons en killswitch engage en ik ga mischien wel een kaartje kopen.
Hopen dat er nog wel wat death metal komt.
 

Renze

Playlistbediener
22 sep 2015
26
0
Beetje power en folk metal mag er dit jaar wel een keer geboekt worden trouwens... Verder hele goede line-up, behalve Within Temptation dan
 

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
Wat lees ik toch overal megatieve reactie's.
Wat koste een kaartje voor de pre party van fortarock 2015? Volgens mij was dat iets van €10-15euro, dit jaar een kaartje voor een 'pre party' dat men ondertussen met deze namen en wat nog zou komen eigenlijk een festival dag kan noemen,
nu €10,- meer bij een combi en straks €25,- voor een kaartje voor de zaterdag.
Als hier nog ene aantal namen bij komen, kun je daar toch niks over zeggen? Mijn voorkeur zou ook niet direct naar WT gaan, maar wat wil je voor dat geld? Ik ben tevreden met de line up, voor ieder iets wat die leuk vind en zo hoort het.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.791
7.598
Waar ik me in kan komen is dat er geen camping is. Voor mensen biet in de buurt van Nijmegen wordt het dan voor een combi ticket een stuk duurder. Ik vind dat over de kwaliteit/prijs verhouding de kritiek niet terecht is. Ok, kan je smaak niet zijn, maar das wat anders.

Heeft iemand trouwens nog overnachtings tips? Ik zat eraan te denken om een boer in de buurt te bellen voor een tentje op het weiland of toch gewoon een camping.
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Tja is lastig,.. er is niet veel wat echt in de buurt ligt.
In de buurt van alverna/wijchen heb je wat campings.
Ik kom zelf uit wijchen en dat is naar de goffert ongeveer 30min fietsen.
 

Verwijderd lid 1447

Campingartiest
22 okt 2015
76
0
Er zit vakantieboerderij achterin het Goffertpark. Misschien dat je iets met de eigenaar van dat huisje kan regelen, dat je misschien daar op hun terrein kan kamperen/overnachten.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.791
7.598
Dank voor de tips. De dichtsbijzijnde camping zitten inderdaad op 1,5 uur lopen (aangezien fietsen meenemen niet kan).

Er zit vakantieboerderij achterin het Goffertpark. Misschien dat je iets met de eigenaar van dat huisje kan regelen, dat je misschien daar op hun terrein kan kamperen/overnachten.

Vakantieboederij niet zo kunnen vinden, weet je daar toevallig de naam van ?

 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Er is een camping het scharrelnest ofzo in wijchen, dan zou je vanaf daar naar het station kunnen lopen +/- 30 min. en bij de goffert uit kunnen stappen
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Wat lees ik toch overal megatieve reactie’s.
Wat koste een kaartje voor de pre party van fortarock 2015? Volgens mij was dat iets van €10-15euro, dit jaar een kaartje voor een ‘pre party’ dat men ondertussen met deze namen en wat nog zou komen eigenlijk een festival dag kan noemen,
nu €10,- meer bij een combi en straks €25,- voor een kaartje voor de zaterdag.
Als hier nog ene aantal namen bij komen, kun je daar toch niks over zeggen? Mijn voorkeur zou ook niet direct naar WT gaan, maar wat wil je voor dat geld? Ik ben tevreden met de line up, voor ieder iets wat die leuk vind en zo hoort het.

Wat mij betreft zeker geen negatieve reactie. Heb gewoon niets met WT maar mogen er rustig staan hoor. Voor elk wat wils en de programmering is gewoon goed.
Je hebt helemaal gelijk wat betreft de prijzen.
 

Rinze

Randprogramma
11 nov 2015
115
0
Woehoe een leuke band erbij! Zag een stukkie vorig jaar op Graspop en was wel leuk, hopelijk kan ik nu de hele setlist zien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken