Festileaks Festival Draft VI: ABC Edition

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.550
-
Ik was nog sterk aan het twijfelen tussen Weyes Blood en deze. Blij dat Thijs die beslissing voor mij neemt!

Wij trappen de aankondigingen af met, naar mijn bescheiden mening, één van de sensaties van het afgelopen jaar:

Wet Leg


@WesleyNoH
@randyrw
Ik ga een totaal andere kant op, maar dit is toch wel een pareltje hoor. Hopelijk kan ik dit jaar naar hun concert in Doornroosje. Een van de concerten waar ik het meest naar uit kijk, net als hun album!
 
  • Leuk
Waarderingen: werchter12

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.947
6.197
Vraagje, DJ 'naam'.. Mag die naam ook mee in het alfabet zoals bij 'The 'naam' ' of?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.550
Hij heeft de tijd tot aankomende maandag 18:00, omdat de 12 uur pas begint te lopen op die maandagochtend 6:00
Exact.

En om aan te haken op de DJ Henk discussie, het geldt dus voor alle voorvoegsels. The Henk, A Henk, De Henk, DJ Henk en Een Henk (niet te verwarren met 1Henk of één Henk) telt in dit spel allemaal als Henk.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Een beetje een eigenaardig moment om een eerste naam aan te kondigen, maar hier gaan we dan. Randy Rock 2022 is trots om te verwelkomen: THE WHITE STRIPES! De - intussen toch - legendarische band bestaande uit Jack & Meg White komt een show vol hits brengen. Verwacht je aan Seven Nation Army, My Doorbell, The Denial Twist, The Hardest Button To Button, Ball and Biscuit, Blue Orchid,... Maar zeker ook het fantastische Icky Thump.

Dit is naam nummer 1, de rest volgt snel!


@mattman - @theblackmadness het is aan jullie.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.610
4.589
Een beetje een eigenaardig moment om een eerste naam aan te kondigen, maar hier gaan we dan. Randy Rock 2022 is trots om te verwelkomen: THE WHITE STRIPES! De - intussen toch - legendarische band bestaande uit Jack & Meg White komt een show vol hits brengen. Verwacht je aan Seven Nation Army, My Doorbell, The Denial Twist, The Hardest Button To Button, Ball and Biscuit, Blue Orchid,... Maar zeker ook het fantastische Icky Thump.

Dit is naam nummer 1, de rest volgt snel!


@mattman - @theblackmadness het is aan jullie.
Toch nog, spijtig
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.256
4.534
Voordeel aan deze editie is dat ik door de plaatsing ook al geen hoop meer had op Wet Leg, TWOD of The White Stripes.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken