Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
JoZZFest keert terug! Na afgelopen festivalzomer veel teleurgestelde reacties te hebben gekregen van fans dat ze geen kaartje konden kopen en het gingen missen dat ze met hun dikke witte buik op een opblaaseenhoorn konden drijven en daarna het beste luisteren wat rock en metal te bieden heeft, hebben we besloten in 2022 weer een schitterende editie te organiseren! Na deze bijzonder lange zin kunnen we mededelen dat we een beetje afwijken van het beproefde en geliefde concept. De mainstage, The Pit en de Marque keren terug maar de JozzDome helaas niet. In ruil voor dit verlies hebben we gekozen voor langere settijden zodat jullie nog meer kunnen genieten van jullie favorieten artiesten.
Dit jaar hebben we besloten een totaal andere aankondigingsstrategie te hanteren? De strategie houdt in dat er geen strategie is. Bij elke aankondiging is het afwachten wat er komt. Een headliner? Een sub? Een parel voor in de Marque? Dat houdt het spannend! Wat anders hadden we er nooit aan gedacht om deze geweldige band als eerste aan te kondigen. We starten met één van de meest veelzijdige en experimentele metalcore bands van dit moment. Deze band uit Sheffield is niet bang om te experimenteren met elektronica en andere muziekstijlen maar vergeet ondertussen niet pletwalsen van nummers te schrijven. Eén van de eerste namen voor The Pit op de openingsdag is While She Sleeps!
Voor een exploderend publiek verwijzen we jullie naar dit filmpje tijdens één van de eerste post Corona festivals.
Ben benieuwd hoe erg het verschil gaat zijn tussen als eerste en als laatste kiezen. Nu lekker rustig toekijken na de gewenste naam te hebben binnen gehaald, en volgende ronde grote paniek om de gewenste naam te kunnen binnen halen
Ben benieuwd hoe erg het verschil gaat zijn tussen als eerste en als laatste kiezen. Nu lekker rustig toekijken na de gewenste naam te hebben binnen gehaald, en volgende ronde grote paniek om de gewenste naam te kunnen binnen halen
Ligt er heel erg aan hoe je het doet. Ik hang lekker rustig achterover nu, redelijk zeker dat mijn 2 W namen niet gaan komen. Over een paar rondes ga ik elke keer angstig het forum openen.
Ligt er heel erg aan hoe je het doet. Ik hang lekker rustig achterover nu, redelijk zeker dat mijn 2 W namen niet gaan komen. Over een paar rondes ga ik elke keer angstig het forum openen.
De W had voor mij verder niet echt bekende namen, dus dat zal nu ook wel schelen. De B is voor mij een letter waar ik toch een goede tien artiesten op mijn lijst heb staan, dus daar zullen wel wat namen sneuvelen ?
De eerste act die we vol trots mogen aankondigen voor Cabin In The Woods 2022 is een Canadese folkband die in 2021 een wereldwijde doorbraak kende in indiemiddens met hun 5de album 'Ignorance'. The Weather Station, het geesteskind van Tamara Lindemann zal songs spelen uit hun rijke œuvre en het publiek zonder twijfel weten te betoveren.
En hier de eerste naam voor het ?Paddy Power Festival?! Erg blij om deze naam op een zater- of zondag aan te kondigen: the Weeknd zal 1 van onze festivaldagen afsluiten.
En hier de eerste naam voor het ?Paddy Power Festival?! Erg blij om deze naam op een zater- of zondag aan te kondigen: the Weeknd zal 1 van onze festivaldagen afsluiten.
Bij deze ook de eerste naam voor 'Once Upon A Time In The West'.
niemand minder de Woodkid zal op de eerste festivaldag een spettend optreden verzorgen.