Festileaks Festival Draft VI: ABC Edition

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
Tijd om deze zondagochtend even wat glorie mee te geven. Want het Live Forever Festival mag haar eerste naam aankondigen. Ook na 14 W's blijft er nog genoeg prachtigs over. Uit de UK, aangevoerd door de fantastische Ellie Rowsell, mogen wij aankondigen: WOLF ALICE.

Next @HollandiaFCB en dan @Brian (en dan alweer door met de B)
Nice! Dat was mijn back-up voor de 2e W

With Open Wings is terug met een jubileum editie. Het is alweer de 5de namelijk.
Na een geweldige samenwerking met @wenteldave op Supersonic Wings komt het festival nu ook terug onder een andere naam namelijk:

Classic Wings

Voorde nostalgie is dit het betere werk. Verwacht grote en kleine acts uit het verleden, allemaal kris kras door elkaar aangekondigd, op 3 podia. Natuurlijk hebben we de Main Stage waar de hele dag kan worden meegezongen, The Barn is een plek waar intieme shows worden gegeven en soms de tent op z'n kop wordt gezet. Op beide podia zijn er meerdere artiesten met langere settijden om ze goed tot hun recht te laten komen. Dan hebben we ook nog het derde podium The Woods. In het bos op het terrein is een podium. In de bomen hierom heen zijn allerlei plateau's zodat het optredenvanuit verschillende hoeken gezien kan worden. Voor de mensen met hoogtevrees is de plek voor het podium gelukkig groot genoeg. Op The Woods kan alles staan.

Daarom beginnen we met een naam op dat podium, een lekkere portie Hardrock van White Lion. Met een bestaan van 1983 tot 1991 hebben ze niet lang bestaan, maar genoeg om een uur lekker te rocken in ons bos. Verwacht oude hits als When The Children Cry en een cover van Radar Love. Persoonlijke favoriet vindt u hier:

En om het plaatje compleet te maken, maken we even een bandfoto met een mooie ouderwetse camera, schrijven we de naam eronder en pinnen we hem op de muur.

White-lion.png

En nu door naar de letter B met @ThijsDB en daarna @werchter12

Dus je staat nog op 100% jouw gedroomde line-up?
Ja! Wat nu wel verschilt is dat er hooguit twee artiesten kunnen wegvallen in plaats van plots de helft van je line-up weg. Maar de B is aan de beurt. Let the battle begib!

Ja White Lion is het type band waarvan ik dacht dat jij het alleen recht had. Heb je toch meer concurrentie dan gedacht!

Nu met de onverwachtse wending met Whitney Houston zal ik sowieso wel iets meer concurrentie hebben, maar er staan nog verschillende van dat type op de planning

Oké, maar hier is toch een obvious eerste keuze hier?? ?

(niet dat het iets af doet aan de tot dusver gemaakte keuzes, want die zijn stuk voor stuk nice maar toch).

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Oasiss
Oké, maar hier is toch een obvious eerste keuze hier?? ?

(niet dat het iets af doet aan de tot dusver gemaakte keuzes, want die zijn stuk voor stuk nice maar toch).
De obvious eerste keuze staat bij mij ook niet op het lijstje, maar ik ben dan ook een na laatste ...

Users who are viewing this thread