Rock Werchter 2025

Als die binnen een maand of 2 de dag uitverkoopt doet hij het alsnog gewoon erg goed. De rest van de dagen zijn naast de headliner ook allemaal sterkere dagen naar mijn mening.
Zeker. Die dag verkoop uiteindelijk ook gewoon nog uit, zeker als we straks nog een sub erbij krijgen.

Ben eigenlijk het meest benieuwd naar de stand van de combi's.

Er zijn 3 van de 4 dagen uitverkocht, en zaterdag is daar nog niet eens bij. The Hive is uitverkocht. Die combi's gaan dus ook wel een trein lopen. No worries.

Er zijn 3 van de 4 dagen uitverkocht, en zaterdag is daar nog niet eens bij. The Hive is uitverkocht. Die combi's gaan dus ook wel een trein lopen. No worries.
Wat eigenlijk echt grappig is, een jaar waar meer dan ooit mensen lopen te klagen op alle social media over de lineup ('this lineup is a disgrace for your 50th Bday' - je kent ze wel, ze staan onder zowat elke post).

Wat eigenlijk echt grappig is, een jaar waar meer dan ooit mensen lopen te klagen op alle social media over de lineup ('this lineup is a disgrace for your 50th Bday' - je kent ze wel, ze staan onder zowat elke post).
Komt denk ik vooral omdat mensen elkaar zitten op te hypen voor de 50ste editie. Iedereen die een klein beetje realistisch is weet dat dit een uitstekende line-up is en misschien wel een van de beste van de majors tot nu toe. Als het aan de mensen op Feesboek ligt hadden de Stones, U2 en Coldplay er moeten staan.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Over Berre kraait geen haan maar als een zekere P.T. genoemd wordt is het alle hens aan dek. Terwijl die eerste geen bestaansrecht heeft (lees dit als een persoonlijke mening, ik kan er niet naar luisteren).

• Haha
Waarderingen: Yerko_music
Ik vind een Berre echt nog vele malen minder passen op een "alternatief" festival dan pakweg Pommelien Thijs of Olivia Rodrigo of Clouseau of Milk Inc...

Vorig jaar van heel ver op Pukkelpop gezien. Zonde van de spot, niets tegen de man zelf en zijn stem op zich kan wel goed zijn. Maar is toch eerder een Q-Music Beach House/Tien Om Te Zien/Dorpsfeest act voor de hele familie.

België is gewoon een enorm festival land. Het wordt hier met de paplepel meegegeven. Bovendien halen we jaarlijks nog steeds het merendeel van de wereldtop naar hier, en zijn we de norm wat organisatie betreft (we zijn hier soms kritisch, maar ga eens in UK of Polen naar een festival).

Dat zal nooit veranderen. Bovendien is een festival waard wat de zot ervoor betaalt.

Users who are viewing this thread