Festileaks Festival Draft VI: ABC Edition

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
Stel je eens voor dat je als festival de kans krijgt om te kiezen tussen enkele van de grootste artiesten en bands uit de muziek geschiedenis. Wie zet je op jouw affiche en wie laat je thuis? Kiezen is verliezen, behalve in dit geval. Want Randy Rock is ontzettend vereerd om de grootste band aller tijden, de meest invloedrijke popgroep ooit en ga zo maar door te verwelkomen. Onze headliner - Ladies and Gentlemen - THE BEATLES!

The-Beatles-1.jpg

@mattman - @theblackmadness aan jullie om de volgende toppers aan te kondigen.

Hoe langer die ene naam erin blijft, des te beter het is voor mij. Blijft mijn naam er misschien ook nog in

edit: ah, daar is ie

• Leuk
Waarderingen: theblackmadness
Hoe langer die ene naam erin blijft, des te beter het is voor mij. Blijft mijn naam er misschien ook nog in

edit: ah, daar is ie
Ongelooflijk dat ik die nog kon kiezen. Al heb ik nog enorm getwijfeld met 1 of 2 andere kleppers.

Stel je eens voor dat je als festival de kans krijgt om te kiezen tussen enkele van de grootste artiesten en bands uit de muziek geschiedenis. Wie zet je op jouw affiche en wie laat je thuis? Kiezen is verliezen, behalve in dit geval. Want Randy Rock is ontzettend vereerd om de grootste band aller tijden, de meest invloedrijke popgroep ooit en ga zo maar door te verwelkomen. Onze headliner - Ladies and Gentlemen - THE BEATLES!

Bekijk bijlage 883

@mattman - @theblackmadness aan jullie om de volgende toppers aan te kondigen.

Chapeau en congrats met deze naam! Ik ging bijna toch nog een beetje hopen. Heb nog twee B's waar ik op hoop.

• Leuk
Waarderingen: randyrw
Ik stond letterlijk klaar met mijn vinger boven de knop om een legende te nemen. Maar deze paste eigenlijk totaal niet binnen mijn concept en er komt nog een zo goed als heel alfabet op ons af. Hopelijk worden mijn keuzes door jullie ingenomen, jongens.

Neen, in de plaats een band die je heel weinig live aan het werk kan zien. Eentje die vorig jaar nog een gigantisch mooie plaat uitbracht. (Eentje waarbij er een veel evidentere b viel te rapen). Maak jullie borst maar nat voor mooie soundscapes, falset en een handvol gastzangers.

Big Red Machine

@theblackmadness

4a98e278-08d0-11ec-a579-6f3bf8c613eb.jpg

Toen yannick zei dat een obvious keuze nog beschikbaar was, toen dacht ik niet aan The Beatles (geen fan van, vandaar wss). Ik dacht aan deze legende, waar ik eigenlijk niet op durfde hopen. Bij mij past ie perfect in mijn concept: luister ik graag. Zijn kinderen verschijnen overal op de festivals in de benelux. Verwelkom The King of Reggae, die al zijn hits zal komen brengen van Buffalo Soldier tot Could you be loved, van 3 little birds tot redemption song en nog zo veel meer. Bob Marley (& The Wailers) zullen een top show komen neerzetten.

@Yannick @Timmetje

Toen yannick zei dat een obvious keuze nog beschikbaar was, toen dacht ik niet aan The Beatles (geen fan van, vandaar wss). Ik dacht aan deze legende, waar ik eigenlijk niet op durfde hopen. Bij mij past ie perfect in mijn concept: luister ik graag. Zijn kinderen verschijnen overal op de festivals in de benelux. Verwelkom The King of Reggae, die al zijn hits zal komen brengen van Buffalo Soldier tot Could you be loved, van 3 little birds tot redemption song en nog zo veel meer. Bob Marley (& The Wailers) zullen een top show komen neerzetten.
Hier dus lang over getwijfeld. Waanzinnige artiest toch ook. Het was 50/50. Proficiat in ieder geval!

• Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Users who are viewing this thread