Festileaks Festival Draft VI: ABC Edition

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.200
3.027
Ziet er prima uit. Misschien juist Wu-Tang Clan vind ik wat laag staan, dacht dat die toch wel een grote status hebben. Mogelijks wisselen met Little Simz of Mogwai?
 
  • Leuk
Waarderingen: EdsjeFCB

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.478
1.632
Bekijk bijlage 1294

Ik zit zo ongelooflijk te hannesen met de clashfinder dat ik nogmaals jullie hulp in wil schakelen voordat ik met mijn zeer beperkte skills een poster in elkaar ga zetten.
Misschien ben ik te kieskeurig, maar wil het graag wel een beetje goed/realistisch doen natuurlijk.
Ik zou Wu-Tang wat hoger zetten, zou die denk ik switchen met Alabama Shakes.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdsjeFCB

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.200
3.027
Hebben jullie dat ook, bij het maken van de clashfinder, dat je het tijdschema aanpast om je eigen clashes te vermijden?
Lastig natuurlijk, want ik vermoed dat iedereen hier elke artiest van zn eigen lineup wel wilt zien :LOL:
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.315
6.514
Nu alle line-ups bekend zijn breekt een spannende week aan. De stem week. Tot en met vrijdag kan iedereen stemmen door mij een PB'tje te doen. Geef daarin aan voor welke 3 festivals je een weekend ticket en voor welke 2 je een dag ticket koopt. Geef aan welk festival, welke organisator en welke dag. Dan moet het helemaal goed komen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Hier zijn de tickets ook binnen. Moeilijke bevalling, met zoveel prachtige affiches!
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.793
3.748
Ik vind het deze keer nog lastiger dan de vorige keren. Komt echt aan op time tables en echte múst sees.
Sommige dagen moet ik mezelf klonen
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.478
1.632
Ik heb mijn kaartjes ook gekocht: zaten een aantal weekenden en dagen tussen die erg in mijn straatje vallen.
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
Ik vind het deze keer nog lastiger dan de vorige keren. Komt echt aan op time tables en echte múst sees.
Sommige dagen moet ik mezelf klonen

Ik neem er echt mijn tijd voor en bij de clashfinders aan het nakijken, want hou ook echt rekening met clashes etc.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.315
6.514
17 ticketkopers tot nu toe. Dat betekent 34 dagtickets en 51 weekendtickets verkocht. Maar hoe is de verdeling? Dat is voor mij een weet en jullie een vraag ;)

Ik verleng de aankoopperiode met een weekend. Tot en met zondag kun je tickets aanschaffen. En dan komt begin volgende week de uitslag. Zo hebben iig de deelnemers aan de draft (@mattman @ThijsDB @Yannick @werchter12 ) de kans om tickets aan te schaffen. Maar ik snap dat die dat combineren met het stemmen op de F10 ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken