Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Voor mij de onderstaande tickets:
Combitickets:
1. Jozzfest - Joslittel
2. Rock Blomberghen - theblackmadness
3. Classicwings - Brian
Dagtickets:
1. Paddy Power Festival - Paddy: dag van Queen
2. Rock Randy - Randyrw: dag van Beatles
Het was weer een geweldige draft en zelfs met 17 deelnemers vond ik er wel een goede snelheid in zitten door de hele draft heen.
Dank aan de organisator, de deelnemers, de ticketkoper. Gefeliciteerd aan de winnaar! Op naar de volgende.
Nog eens een gwne zoals de eerste keer? Toen pas gezien wanneer het al gedaan was.
Andere concepten zijn natuurlijk ook nice, ik doe toch bijna sws weer mee
Nog eens een gwne zoals de eerste keer? Toen pas gezien wanneer het al gedaan was.
Andere concepten zijn natuurlijk ook nice, ik doe toch bijna sws weer mee
Dat mag zeker!
Maar de pauze staat los van mij als organisator of niet. Ik denk een maandje of wat rust na een draft is wel goed om niet een overkill te hebben
Dat mag zeker!
Maar de pauze staat los van mij als organisator of niet. Ik denk een maandje of wat rust na een draft is wel goed om niet een overkill te hebben
Misschien wat laat, maar toch nog even mijn keuzes toelichten!
Zoals altijd heb ik de draft weer op voet gevolgd. Altijd leuk om te zien wat mensen ervan maken, en om wat nieuwe artiesten te leren kennen.
Mijn stemmen voor combi waren op:
- Paddy Power Festival, deze sprong er wel echt uit voor mij. Had verwacht dat die hoger zou eindigen
- Jozzfest
- Rock Blomberghen (zeker een terechte winnaar)
Verder nog een dagticket voor Rock Randy vrijdag en Estrogen fest vrijdag.
Als ik als niet-deelnemer ook met ideeën mag komen, lijkt me een soort draft op basis van land van herkomst van de artiest ook wel grappig. Dus zelfde soort opzet als nu alleen heb je dan landen i.p.v. beginletters.
Thanks aan de organisator en deelnemers voor het leesplezier in ieder geval
Is het nog te vroeg voor de volgende draft? Als het een draft wordt in de style van de eerste draft, dan heb ik de boekingen van één mainstagedag al gepland?
Is het nog te vroeg voor de volgende draft? Als het een draft wordt in de style van de eerste draft, dan heb ik de boekingen van één mainstagedag al gepland?
Ik doe pas weer mee na de zomer. Deze zomer vooral even genieten van de festivals, nieuwe inspiratie op doen en vakantie houden. Maar als er genoeg liefhebbers zijn, vooral doen.
Denk dat we mss beter wachten tot na RW en GMM enz. of ervoor klaar zijn natuurlijk. Of pauze tijdens de festivals.
Mij maakt het niet uit, genoeg opties