Festileaks Festival Draft VI: ABC Edition

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.024
Voor mij de onderstaande tickets:
Combitickets:
1. Jozzfest - Joslittel
2. Rock Blomberghen - theblackmadness
3. Classicwings - Brian

Dagtickets:
1. Paddy Power Festival - Paddy: dag van Queen
2. Rock Randy - Randyrw: dag van Beatles

Het was weer een geweldige draft en zelfs met 17 deelnemers vond ik er wel een goede snelheid in zitten door de hele draft heen.
Dank aan de organisator, de deelnemers, de ticketkoper. Gefeliciteerd aan de winnaar! Op naar de volgende.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Gaan we het nog hebben over het ontbreken van, ik noem maar iets he, Oasis!?

Ik had mezelf voorgenomen geen headliners op herhaling, maar wel een gemis uiteraard!

Andre Hazes ook oprecht aan gedacht trouwens (ben een sucker voor Hazes). Maar mijn eerste A was voor Aretha en daarna kon Dré er niet meer bij.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.065
7.208
Misschien wat laat, maar toch nog even mijn keuzes toelichten!
Zoals altijd heb ik de draft weer op voet gevolgd. Altijd leuk om te zien wat mensen ervan maken, en om wat nieuwe artiesten te leren kennen.

Mijn stemmen voor combi waren op:
- Paddy Power Festival, deze sprong er wel echt uit voor mij. Had verwacht dat die hoger zou eindigen
- Jozzfest
- Rock Blomberghen (zeker een terechte winnaar)
Verder nog een dagticket voor Rock Randy vrijdag en Estrogen fest vrijdag.

Als ik als niet-deelnemer ook met ideeën mag komen, lijkt me een soort draft op basis van land van herkomst van de artiest ook wel grappig. Dus zelfde soort opzet als nu alleen heb je dan landen i.p.v. beginletters.

Thanks aan de organisator en deelnemers voor het leesplezier in ieder geval :)
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.024
Is het nog te vroeg voor de volgende draft? Als het een draft wordt in de style van de eerste draft, dan heb ik de boekingen van één mainstagedag al gepland?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Is het nog te vroeg voor de volgende draft? Als het een draft wordt in de style van de eerste draft, dan heb ik de boekingen van één mainstagedag al gepland?
Ik doe pas weer mee na de zomer. Deze zomer vooral even genieten van de festivals, nieuwe inspiratie op doen en vakantie houden. Maar als er genoeg liefhebbers zijn, vooral doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Denk dat we mss beter wachten tot na RW en GMM enz. of ervoor klaar zijn natuurlijk. Of pauze tijdens de festivals.
Mij maakt het niet uit, genoeg opties
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken